środa, 9 kwietnia 2014

Troche przemyslen..


Hej Kochani ! Nie wiem czy Wy także macie czasami dni przemyśleń.. ja właśnie ostatnio takie dni miałam i zastanawia mnie jedno - jak niektórzy ludzie żyjący na tym świecie jeszcze funkcjonują i nie zatruli się ilością własnego jadu posiadanego w sobie? Syndrom takich osób to nieznające życia, zmanierowane, za przeproszeniem księżniczki, które nie wiedzą co to znaczy żyć od miesiąca do miesiąca i ciężko pracować na to co się ma bo wszystko spada im z przysłowiowego nieba, ale takim osobom i tak wiecznie mało.. robią z siebie kozła ofiarnego a jedyne co widzą to czubek swojego własnego nosa.. takie osoby nigdy nie zrozumieją co to znaczy prawdziwa przyjaźń, co to znaczy miłość, uczucie, współczucie i dzielenie się z innymi radością, bo tego typu osoby potrafią tylko niszczyć i zatruwać innym życie tylko dlatego, że życia nie są nauczeni i nie wiedzą o nim nic.. Nie wiem czy to kwestia wychowania, czy zmanierowania, cz jest może jeszcze jakiś inny powód? Wiem tylko jedno... cieszę się, że zostałam wychowana całkiem inaczej i że nie sprawia mi przyjemności robienie komuś krzywdy a plotki to coś co jest ode mnie bardzo dalekie. Wiem, że dobro zawsze powróci, tak samo jest też ze złem.. oczywiście nikomu źle nie życzę bo jest to ode mnie dalekie, ale uważam, że osoby do cna przepełnione złem i ogromną zawiścią, kiedyś także zobaczą co to znaczy doświadczyć straszliwie niesprawiedliwej przykrości....

Dość już na dziś moich wywodów Kochani, zostawiam Was z nowym wiosennym postem, który mam nadzieje się Wam spodoba. Dodatkiem przewodnim jest w nim znany Wam już dobrze kapelusz z Zary. Nowości w mojej szafie to czarna duża torebka (w rzeczywistości jest śliczna, ale na zdjęciu niestety odbijają się od niej promienie słoneczne i wyszła zupełnie inaczej) oraz futrzana kamizelka, która nadaje się nie tylko na zimę, ale jak widać spełnia swoją funkcję także wiosną. Pozdrawiam Was cieplutko !

Kapelusz - ZARA / Bluzka - CUBUS / Kamizelka - TUTAJ klik / Spodnie - KolekcjaStylu 
 Torebka - TUTAJ klik / Buty - TUTAJ klik






40 komentarzy:

  1. Ludzie się tacy rodzą poprzez zazdrość. Niestety też wpływa na to wychowanie. Ja zostałam wychowana po "staremu" i też można powiedzieć przeszłam ten okres, w którym byłam niemiła dla innych, ze względu na ograniczenia -czyli zazdrość. Na szczęście zrozumiałam ile krzywdy narobiłam przez to. To się zmieni, bo Ci, którzy ranią, sami zostaną dotknięci!
    Najważniejsze to to by się nie przejmować :)))
    Po za tym, dobra stylizacja, a kapelusz na pewno sobie kupię jest taki uroczy :)
    Buziaki, pozdrawiam :* :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo tak.. zgadzam się w 100% z tym co napisałaś.. Niektórym ludziom po prostu chyba się nudzi i nie mają co robić tylko wymyślają niestworzone rzeczy niestety.. I albo nie chcą albo faktycznie nie zdają sobie sprawy z tego ile krzywdy czasami potrafi wyrządzić jakaś głupia plotka... Albo po prostu niektórzy robią to z premedytacją..
    A tak poza tym świetna kamizelka! :)..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się przejmować takimi Osóbkami! ;)
    Świetna stylizacja! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie :) Ja właśnie planuję zakupić też kapelusz, ale nadal nie jestem przekonana, czy do krótkich włosów będzie pasował. Jak się już wybiorę na zakupy to przymierzę i ocenię :)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jak najbardziej na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana przepiękną masz torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEPIĘKNE zdjęcia, świetny klimat! Nie przejmuj się, karma wraca - ZAWSZE. Całuję, L.

    OdpowiedzUsuń
  8. I totally love the whole oufit. Every detail is perfect! :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zaczęłaś w inny sposób kręcić włosy? Twoje loki wyglądają inaczej i znacznie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak włosy pokręciłam na tą samą lokówkę ale zaczynając od dołu a nie od góry, tak jak to zazwyczaj robiłam ;) chyba faktycznie loki po takim sposobie kręcenia wyglądają dużo lepiej :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Wyglądasz zjawiskowo, świetna stylizacja a kapelusze uwielbiam > PRAWDZIWA DAMA...:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że przez takie osoby przemawia zazdrość i frustracja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się wydaję że polski naród jest po prostu tak złośliwy.... obracam sie wśród samych Austriaków j jeszcze nigdy nie spotkało mnie z ich strony nic negatywnego. Tolerancja, akceptacja. Polak potrafi wbić szpile nawet wtedy kiedy najmniej sie tego spodziewamy. Nie chcę generalizowac bo nie można wrzucać wszytskich do jednego wora... ale wystarczy spojrzeć na fora internetowa nasze i zagraniczne. Wystarczy wejść na strone niemodnepolki żeby zobaczyć w jak perfidny sposob śmieją siez blogerek... a już najbardziej z tych które odniosly największy sukces. Przyke ale prawdziwe. Kiedy ja mam gorszy dzien, moj maż zawsze mi przypomina ze szkoda nerwow i czasu na takich kudzi. Robmy to co lubimy i kochamy i lejemy na wszytskich ktorzy nam zle życzą!

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteśmy ludźmi i czasem wydaje mi się, że jesteśmy dużo gorsi niż zwierzęta, świadomie i dla własnych korzyści niszczymy naszą planetę oraz inne żyjące na niej organizmy, czego więc można by się spodziewać po takich istotach?
    podoba mi się twoja stylizacja, ostatnio często pojawiały się sukienki od których stronię, więc ta propozycja bardziej trafia w moje gusta, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze mówisz kochana :) Jeśli ktoś sam na coś nie zapracuje, to nigdy nie doceni tego co ma, gdy przez całe życie nauczonym się bało, że wszystko dostaje się na tacy :/ Dopiero skomentowałam poprzedni post, a tu już drugi :) hehe Jak zwykle zachwycasz. Futrzak i bucisze są czadowe! Kapelusz dodaje fajnego szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest świetnie :) A torebka mimo wszystko wygląda super :) podoba się :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze prawisz Estelle, dobrze prawisz...

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze napisane!

    Kapelusz jest cudowny! Zakochałam się w nim, pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kapelusik ;-))

    pozdrawiam , live-style20

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze napisane!
    Co do outfitu wyglądasz bosko!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też w pełni się zgadzam z Twoimi słowami ! Wciąż spotykam się z nieuzasadnioną zazdrością i zawiścią...to bardzo przykre, bo na wszystko co teraz mam ciężko pracowałam i wciąż pracuje, ale inni tego nie zrozumieją ! Najłatwiej jest niektórym wysnuwać wnioski na temat naszego życia jak nic o nim nie wiedzą ! Musimy to olać dziewczyny, bo tacy ludzie są i będą i z pewnością są niezadowoleni ze swojego życia!
    Stylizacja bardzo mi się podoba ! Buty są świetne ! Futrzana kamizelka i kapelusz są super ! Ja osobiście bardzo lubię Twoje stylizacje i z chęcią zaglądam na Twojego bloga :-)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co do postu zgodzę się z tobą w 100 %, ale wierzę że karma wraca razem z dobrem które ktoś daje od siebie. Jesteś wspaniałym człowiekiem i cieszę się że mogłam Cię poznać bo mało jest takich ludzi, i zdecydowanie ich brakuje. Zasłużyłaś na to co masz i ciężko zapracowałaś czekam więc jak usiądę przed TV i zamiast Sablewskiej ty będziesz prowadziła własny program ;-) jestem z Tobą i będę zawsze Ci kibicować ze szczerego serducha!;*

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam tą torebkę i potwierdzam - w rzeczywistości jest przepiękna! Faktycznie zdjęcia tego nie oddają. Dobra notka... również nie lubię rzucania sobie nawzajem kłód pod nogi. Niech po prostu każdy zadba o własne szczęście, i byle nie dążyć do niego poprzez jednoczesne unieszczęśliwanie innych :) Może brzmi skomplikowanie, ale brew pozorom nie jest to takie trudne. Wystarczy skupić się na spełnianiu swoich marzeń i realizowaniu się w swoich pasjach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana trzymaj się tam i nie przejmuj niczym! Piękny zestaw! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. niestety tacy ludzie zawsze beda , zawsze obok nas...
    stylizacja przewspaniala oprocz tej ohydnej czapki ktorej wprost nienawidze...

    OdpowiedzUsuń
  26. Oho, czyżby ktoś Ci zaszedł za skórę? ;)
    Stylizacja bardzo fajna, jedynie butki mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana pięknie Ci w tak skręconych włoskach. Skręciłaś je chyba trochę wyżej niż zwykle a jaki efekt! Jestem pod dużym wrażeniem.Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super to napisalas ;) sliczna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Esterko, w zyciu już tak niestety jest. wokół nas tyle zła, zawiści,nienawisci.. ludzie stali się bardzo egoistyczni. ciesza się gdy dzieje nam się krzywda, zazdroszczą gdy nam się lepiej powodzi.. to jest smutna rzeczywistość.. ale ja tez uważam ,ze dobro wraca ale zlo również... nie dajmy się, badzmy nadal sobą, zyjmy w zgodzie z własnym sumieniem a dobro i tak do nas wroci :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny jest ten blog! Notka bardzo dobra i prawdziwa,ładnie to napisałaś ;) A stylizacja to wiadomo,że jest cudowna!
    To futerko i buty mi się strasznie podobają! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też mam czasem takie przemyślenia, że niektórzy ludzie widzą tylko siebie, myślą, że są lepsi, działają na innych jak "dementorzy". Od co ostatnia sytuacja w sklepie: pani sobie coś ogląda i blokuje przejście, więc mówię "przepraszam", bo wystarczyłoby żeby przesunęła się pół metra, ale nie, trzeba zjechać kogoś z góry na dół, że jak to tak można ludzi przestawiać i żebym sobie poszła na około. agrhhh!

    OdpowiedzUsuń
  32. KOCHANI DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE WASZE OPINIE I KOMENTARZE ORAZ PODZIELENIE SIĘ ZE MNĄ SWOIMI MYŚLAMI NA PORUSZONY PRZEZE MNIE TEMAT. BUZIAKI DLA WAS ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz rację, ludzie w tych czasach żyją tylko zawiścią, mało kto jest naprawdę szczery.
    Zwłaszcza osoby z sukcesem mają z tym spory kłopot. Dostaje im się za wszystko co robią, od ludzi którzy nie mają o tym pojęcia. Mnie nienawidzi połowa mojej szkoły dlatego, że mam bloga, że mi to wychodzi, nie zalewam się z nimi na imprezach co weekend i dlatego, że sami ułożyli sobie zdanie o mnie tak naprawdę mnie nie znając. Szkoda że wszystkie fajne osóbki są tak daleko! :):*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przejmuj się Esterko, choć wiem, że czasem trudno przejść obok " tego " obojętnie :/ Najważniejsze, że Ty jesteś dobrym człowiekiem i mam wokoło siebie osoby, które dobrze o tym wiedzą i kochają Cię taką jaką jesteś.
    Rób dalej to co kochasz, bez względu na opinię innych ;) Look bardzo stylowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie to ujęłaś :) Idź do przodu,nie odwracaj się w tył! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam spersonalizowane rzeczy więc ta bejsbolówka absolutnie mnie urzekła :) Wyglądasz w niej rewelacyjnie :) Ale ładnemu we wszystkim ładnie :) Świetne stylizacje :) Bardzo spodobały mi się Twoje spodenki Estii :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. PS. Nie ma to jak pisać komentarz nie do tej stylizacji co trzeba hehe :) Ale oczywiście ta stylizacja jest również przepiękna :*

    OdpowiedzUsuń