środa, 23 kwietnia 2014

Wymarzona torebka Michael Kors i codzienny zestaw..


Hej Kochani ! Jak widzicie główną "atrakcją" dzisiejszego posta jest torebka MICHAEL KORS NATALIA TILE. Nareszcie znalazła się w mojej kolekcji! Zastanawiałam się nad kilkoma modelami, w szczególności nad SELMĄ, ale po pierwsze jak dla mnie jest już trochę przejedzona i za dużo osób ją ma, a po drugie mam trochę złe wspomnienia z tym modelem, więc wolałam postawić na coś zupełnie innego. Torebka, którą wybrałam prezentuje się pięknie i uzupełni wiele zarówno eleganckich jak i codziennych zestawów. Oczywiście jest skórzana, bardzo przestronna i posiada ciekawą aplikację ze srebrnych płytek. W sprzedaży dostępny jest także model w kolorze białym, który także mnie kusił, jednak doszłam do wniosku, że taka markowa rzecz powinna być uniwersalna, a czarny kolor pasuje zarówno na sezon wiosna-lato jak i jesień-zima. Zestaw jaki dzisiaj stworzyłam to moja propozycja na co dzień, czyli modnie, wygodnie i na luzie. Uwielbiam spodnie z dziurami, co pisałam Wam już kilka razy na blogu. Z tego też powodu, te które mam dzisiaj na sobie skradły moje serce i są ostatnio jednymi z moich ulubionych. Dobrałam do nich luźną białą bluzeczkę, czarną ramoneskę ze srebrnymi ćwiekami, które idealnie komponują się z torebką oraz przepiękne sneakersy, którym także zaraz po torebce i spodniach nie potrafiłam się oprzeć. Jak się Wam podoba takie połączenie? Pozdrawiam Was cieplutko Kochani !

Ramoneska - ROMWE / Bluzka - Sinsay / Spodnie - Elisabetta Franchi TUTAJ
Torebka - MICHAEL KORS TUTAJ / Buty - CASADEI TUTAJ / Okulary - H&M













45 komentarzy:

  1. kupilabys buty za 2,5 tysiaca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, gdyby było mnie stać często na takie zakupy, nie musząc żyć od miesiąca do miesiąca jak to niestety musi większość polskiego społeczeństwa, w tym także ja, to tak kupiłabym z tego względu, że płaci się za jakość. Mam kilka markowych rzeczy i są świetne, niektóre mają już kilka lat i nic się z nimi nie dzieje. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Buty butami, ale najpiękniejsza jest torebka, to moje marzenie, jednak tak jak piszesz Estelle większości polskiego społeczeństwa żyje od miesiąca do miesiąca bo niestety polska nie pozwala nam zarobić, złodziejskie podatki itd to szczyt nie do pokonania.. i dziwić się dlaczego tyle młodych osób wyjeżdża za granicę. Jak kiedyś i mi się uda wyjechać to na pewno sobie taką torebkę kupię bo jest cudowna. Pozdrawiam Cię :) Ada

      Usuń
    3. czyli ich nie kupilas a dostalas za friko rozumiem ?

      Usuń
    4. W życiu nic nie spada z nieba i nie ma nic za darmo .. :)

      Usuń
    5. to inaczej - dostalas je za darmo w zamian za reklame na blogu, zrobienie zdjec itp - czyli twoja prace? :)

      Usuń
    6. anonimowy a ma to jakieś znaczenie? jak dostała je za darmo, to super, możemy się cieszyć dla Estery a nie zazdrościć. Jeśli kupiła za swoja kasę, jej decyzja. Od wielu lat mieszkam za granica i pracuje na etacie, a nie mam np. torebki korsa bo nie chce i dobrze mi z tym. Kazdy w życiu podejmuje takie decyzje jakie uważa za słuszne!

      Esti gatki bym Ci ukradła, ale nie na moje dupsko, muszę jeszcze popracować nad nim trochę!

      Usuń
    7. Ania wydaje mi sie, ze pojecie za darmo w blogsferze jest jasne i nie musze tego formuowac inaczej. Dla mnie za darmo blogerka dostaje ciuchy, ktore musi pokazac i zaprezentowac na blogu. To jest dla mnie za darmo. Bo przeciez nie wyciaga karty kredytowej i nie placi za ta rzecz, prawda? A przecież kazda z nas lubi ta prace ubrania sie w fajne rzeczy i wdzieczenia sie przed aparatem ;)

      Usuń
  2. zestaw cieszy me oko, uwielbiam takie nieco luźniejsze, wygodne, ale i lekko drapieżne stylizacje, trafiłaś w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja wygląda genialne ;D A ceny mnie przerażają ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka cudeńko! :) cały zestaw zresztą podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty są genialne !! Troszkę podobna stylistyka jak Giuseppe Zanotti, niestety cena również ;p szkoda bo z chęcią bym takie do swojej szafy przygarnęła i często nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest wspaniała i te buty cudowne <3 świetnie wyglądasz Kochana ! zachwycasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, torba marzenie, naprawdę zazdroszczę ;)
    i buty sa wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taki luźny look :)) jak zawsze zachwycasz :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie;) a Torebka cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te buty są okropne ;/ i torebka też srednio mi się podoba.. a reszta świetna!!

    ~AW

    OdpowiedzUsuń
  11. buty i torebka mi się nie podobają ale reszta jest bardzo fajna i zapewne wygodna! :)

    ~only_dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest cudowna! Świetnie komponuje się z ramoneską i butami! Sama zastanawiam się nad zakupem torebki od Michaela Korsa :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nadal zachwycam się włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wskakuję w ten zestaw bez zastanowienia - świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz jak zawsze fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty i torebka nie specjalnie mi sie podobaja ale reszta super

    OdpowiedzUsuń
  17. Skomentowałam dzisiaj poprzedni post, a tu proszę już nowy :) hehe Ile ja bym dała, by być tak systematyczną :) hehe Świetne portki masz kochana ! :) A włosów wciąż zazdroszczę... pięknie nakręcone i ta długość... moje niespełnione marzenie :( Aż chce się ich dotykać :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Te włoski to te samo 613 z doczepiane.pl? Czy jakieś inne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) akurat w tym poście mam swoje włoski bez zagęszczania ich doczepami i staram się już nie zagęszczać, gdyż kondycja moich się naprawdę bardzo poprawiła :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  19. Bardzo mi się ten zestaw podoba, a torebka - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oszalałam na punkcie tego zestawu! Idealnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjne spodnie, a włosy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że nie wybrałaś Selmy. Aż za dużo jej wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka robi wrażenie, buty też są strasznie ciekawe a kurtka fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne snekersy! Takie niebanalne! Uwielbiam Twój styl Esterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wooow! super genialne buty
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz mega, uwielbiam takie proste zestawy :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Łuu stylizacja genialna :D a co do torebki jest cudna <3 - ale cena niestety .. ;/

    Ogólnie daję ci 10/10 :D

    OdpowiedzUsuń