środa, 7 maja 2014

Baby blue jacket..


Hej Kochani ! Jak zapewne zauważyliście, często lubię mieszać style. Moim ulubionym połączeniem jest elegancja z wygodą. Do stylizacji, którą Wam dzisiaj przedstawiam, spokojnie zamiast szpilek możecie założyć adidasy lub trampki. Gwarantuje Wam, że taki zestaw, także będzie wyglądał stylowo i naprawdę dobrze. Tym razem postawiłam jednak na większość przedstawicieli elegancji w postaci sandałków, marynarki i torebki oraz jeden a'la sportowy element jakim są spodnie. Taki zestaw jest mi bardzo bliski i czuje się w nim naprawdę dobrze i komfortowo. Biało-czarną klasyczną kolorystykę przełamałam jednym z hitowych kolorów sezonu wiosna-lato 2014, a mianowicie przepięknym rozbielonym błękitem, zwanym - baby blue. Mam nadzieje, że stylizacja przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspiracją na ciepłe wiosenne dni. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani ! Buziaki !!!!

Marynarka - Sheniside / Bluzka - H&M / Spodnie - Elisabetta Franchi TUTAJ 
Torebka - Versace TUTAJ / Sandałki - TUTAJ








28 komentarzy:

  1. ale świetny zestaw!
    marynarka ma śliczny kolorek i świetne buty takich szukam do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały żakiecik masz kochana :) W towarzystwie stonowanych kolorków, prezentuje się przepięknie, absolutnie gra pierwsze skrzypce, ale o to przecież chodziło :) I sandłki boskie... sama z chęcią bym w takie wskoczyła :) Jak zwykle perfekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, tak świeżo i uroczo ! W dodatku te spodnie podbiły moje serce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta marynarka w tej stylizacji trochę wisi, ale reszta wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj taka marynarka by się przydała;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba ta marynareczka :) powiedz Kochana, czy można ją gdzieś jeszcze zamówić? Na sheinside już niestety chyba jej nie ma jak sprawdzałam :( Pozdrawiam, Kasia

      Usuń
    2. Niestety nie wiem czy jest gdzieś jeszcze dostępna :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. marynarka cudowna;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zestawy :) Sprawdzają się idealnie kiedy mam mnóstwo spraw do załatwienia na mieście w różnych miejscach :) Spodenki masz kochana rewelacyjne, żakiecik również :) Świetny look po prostu :) Buziaki Esti :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie bardzo mi przypada ta stylizacja, każdy element z osobna jest spoko, ale moim zdaniem nie zgrywają się razem

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna stylówka!:)
    spodnie i buty baaardzo mi się podobaja:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te okulary! Mam identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zestaw! Uwielbiam Twoje stylizacje, miło, że tak dbasz o swoje czytelniczki i niemalże codziennie inspirujesz nas czymś nowym. Uwielbiam tu zaglądać ;) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ada

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie masz śliczne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory, uwielbiam! Dodatki świetne ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Twoje stylizacje są udane i dobierasz dodatki z gustem, masz dobre wyczucie smaku, poza tym ładnie Ci we wszystkich kolorach ....ładnemu we wszystkim ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fantastycznie ;) I choć nie jest to mój gust w 100%, to szalenie ta stylizacja mi się podoba ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie :) bardzo ładne ciuszki :)

    http://dayafterdaysuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego Ty masz tyle świetnych marynarek? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie extra! super połączenie dresów z marynarką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super , uwielbiam twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń