środa, 21 maja 2014

Baby blue & neon..


Hej Kochani! W ciągu ostatnich kliku dni byłam bardzo zajęta i dlatego znacznie rzadziej niż to zwykle bywa coś dla Was przygotowuje. Jak tylko wyzdrowieje, gdyż teraz dla odmiany dopadła mnie choroba, to postaram się nadrobić wszystkie zaległości i wrócić do Was z nową porcją zestawów na ciepłe wiosenno-letnie dni. Dzisiejszy zestaw jest przedsmakiem tego co zamierzam dla Was przygotować. To połączenie dwóch bardzo modnych i zupełnie odmiennych kolorów. Pastelowego, delikatnego i kobiecego baby blue oraz wyrazistego, neonowego koloru żółtego. Przedstawicielami baby blue jest spódniczka i idealnie zgrywająca się z nią kopertówka. Neon natomiast "reprezentuje" bluzeczka oraz szpilki, które pojawiały się na blogu już w ubiegłym sezonie. Mam nadzieje, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i życzę miłego dnia! Całuski !

Bluzka - Margarets Boutique TUTAJ / Spódniczka -  Margarets Boutique TUTAJ / Kopertówka - Avanti TUTAJ
Buty - Allegro / Okulary - Ray-Ban / Naszyjnik - TUTAJ








45 komentarzy:

  1. Ale genialne połączenie kolorków! Spódniczka i buty skradły moje serce! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią jeżeli chodzi o takie kolorowe połączenia. W tamtym roku różowo-żółty neonowy zestaw z cocktail shock, który stworzyłaś tak mi wpadł w oko, że cały zamówiłam i go po prostu uwielbiam, a na Twoje zdjęcie nie mogę się napatrzeć do dnia dzisiejszego. W tym roku pokazałaś kolejny zestaw, który przepraszam, ale cały skopiuje gdyż jest tak genialny, że nie sposób oderwać od niego wzroku!! Bluzeczka i spódniczka leżą na Tobie idealnie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie wyglądasz Esterko ! Takie kolorowe zestawy to Twoja specjalność ;) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupuje ten zestaw w całości! Szukałam takiej własnie kopertówki do sukienki na wesele, spódniczki bo bardzo mi się podobała, a bluzeczkę właśnie mi podpowiedziałaś jaką do niej założyć. Jestem zachwycona! Pozdrawiam Cię cieplutko, Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten zestaw ;))
    Ładne połączenie neonu i pasteli ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. za krótka spódnica ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boskie buty, jak je znalezc na allegro ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są z ubiegłego sezonu, ale myślę, że gdzieś jeszcze będą dostępne ;) poszukaj na allegro pod frazą żółte sandałki z ćwiekami, może coś sie znajdzie, a jeśli nie to pamiętam, że te buciki były rok temu dostępne zarówno w sklepie CzasNaButy jak i Salon_Anka :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. co za idealnie połączenie kolorów! mega mega !
    nie mogę się napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów i stylizacja bardzo udana, wyglądasz rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wow cudownie wyglądasz w takich kolorkach! spódniczka jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie połączyłaś ze sobą kolory! Fantastyczny set!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaaaaaaaaaaaak przepięknie! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw perfekcyjny :) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. love these colors!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor spódniczki totalnie mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie dobrane kolory :)
    i stylizacja na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny wiosenny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana! Jak Ty to robisz, że we wszystkim wyglądasz perfekcyjnie?:)
    Moja inspiracja! Uwielbiam Cię :)
    / ilovemyfashion ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. żółty zestawiony z błękitem lubię bardzo - podobasz mi się więc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw, kolory są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw idealny:) świetnie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ponawiam pytanie o śliczny kolor włosów, jesli to nie tajemnica.....?
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jest to tajemnią tylko już tyle razy odpowiadałam na to pytanie i odpowiedź znajduje się nawet na stronie głównej bloga w FAQ - http://www.estellefashion.pl/p/faq.html, że po prostu straciłam rachubę komu już odpowiadałam a komu nie ;) Odpowiedź wkleje jeszcze raz - Wella Color Touch 10/6 z aktywatorem 4+
      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)

      Usuń
    2. dziękuję Ci bardzo, ale jestem dopiero kilka dni u Ciebie, dlatego nic nie wiedziałam :). Nie dziwię się, że ktoś w kółko o to pyta, bo uważam, że jest to najładniejszy kolor blondu jaki widziałam, być może u mnie wcale taki nie wyjdzie :(
      a.

      Usuń
    3. Nic się nie stało :) a jaki masz teraz kolor włosów? Ja mam podobny do tego którym maluje. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  23. genialne polaczenie kolorów!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz, mam podobną spódniczkę tylko w kolorze pudrowego różu...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale te kolory pięknie ze sobą współgrają!
    Bluzka to Ska?

    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka to XS :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  26. Super to wygląda :D
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Orzeźwiający zestaw, piękne kolory i fasony ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko świetnie dobrane, piękny strój :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne połączenie kolorów ;-) Stylizacja prezentuje sie wręcz rewelacyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Esti, piękny zestaw! Wszystko idealnie do siebie pasuje. :)
    Wyglądasz świetnie. : )
    Mam pytanie ,wiesz gdzie mogę dostać taką krótką bluzeczkę ,tylko ,że w kolorze czarnym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za ciepłe i miłe słowa :) ;* identyczną bluzeczkę w kolorze czarnym kupisz na www.preska24.pl lub http://lollachic.pl/ :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za odpowiedź ,również pozdrawiam. ;* :)

      Usuń
  31. bardzo podoba mi się Twój kolor włosów. Farbujesz? Co to za odcień?
    pozdrawiam :) piekna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń