piątek, 30 maja 2014

CITY LOOK


Hej Kochani ! Stylizacja, którą dzisiaj dla Was przygotowałam to moja propozycja z dnia dzisiejszego. Wraz z Anią wybrałyśmy się na zdjęcia do miasta. Dawno tego nie robiłyśmy, gdyż irytuje mnie kiedy robiąc zdjęcia przechodnie patrzą się na mnie jak na "ufo", nie szczędząc sobie przy tym komentarzy pod nosem lub do drugiej osoby z którą to właśnie zamiast kontynuować spacer potocznie rzecz biorąc "obrabiają mi tyłek". Fakt zdarzają się przy tym osoby bardzo miłe, ale zazwyczaj niestety to rzadkość. Zastanawiam się wtedy czy naprawdę tak ciężko przejawiać w życiu jakiekolwiek zasady kultury? Czy nie można po prostu być bardziej tolerancyjnym i zająć się sobą, a nie w każdym doszukiwać się głupoty, bezcelowości jego czynów (w tym wypadku oczywiście robienia zdjęć) i zadawać sobie pytanie "a po co ona to robi?". Jak to mówi Ania - idzie się przyzwyczaić - ja jednak jeszcze do tego nie przywykłam, więc zdjęcia w zatłoczonych miejscach to dla mnie pewnego rodzaju bariera nie do przeskoczenia. Może zbyt to wyolbrzymiłam i razem z innymi zmianami na blogu zamierzam częściej przygotowywać dla Was miejskie stylizacje. Mam nadzieje, że podczas robienia zdjęć nie wyjdę z siebie.. :) Przechodząc jednak stricte do tematu stylizacji, dzisiaj niestety temperatura nas nie rozpieszcza, dlatego postanowiłam zabrać ze sobą oliwkową parkę idealną na wiosenne, chłodniejsze dni. Dobrałam do niej czarną, luźną koszulę oraz śliczne białe rurki, które są moim nowym nabytkiem. Z uwagi na to, że zestaw, który Wam prezentuje jest moim codziennym mam ze sobą oczywiście dużą pojemną torebkę w delikatnym karmelowym kolorze, która ostatnio jest jedną z moich ulubionych. Na co dzień zazwyczaj wybieram płaskie obuwie lecz asymetryczne szpilki, które Wam dziś prezentuje są tak wygodne, że czuje się w nich mega komfortowo nawet po dość długim czasie. Posiadam taki samo model w kolorze białym, co zresztą na pewno zauważyliście, gdyż często towarzyszy mi w moich stylizacjach. Mam nadzieje, że zestaw się Wam spodoba i oczywiście będzie dla Was inspiracją do stworzenia czegoś własnego. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i życzę Wam miłego, ciepłego i słonecznego weekendu!!  Miejmy nadzieję, że brzydkie szare chmury w końcu znikną i odsłonią słoneczko. Przesyłam Wam całusy!!

Parka - TUTAJ / Koszula - TUTAJ / Spodnie - TUTAJ / Torebka - TUTAJ / Szpilki - TUTAJ


















52 komentarze:

  1. również borykam się z tą samą barierą... ludzie niestety potrafią być wredni...a co do zdjęć to są fantastyczne!!! wyglądasz świetnie!! pozdrawiam N

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow genialne zdjęcia i zestaw !! Ależ podoba mi się to tło, proszę nie zwracaj uwagi na bezmyślnych ludzi i rób częściej zdjęcia w mieście. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie ;) Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam właśnie tak zrobić, ponieważ te dzisiejsze zdjęcia bardzo mi się podobają, a lubelskie parki mi się już znudziły :) Miejska infrastruktura wygląda na zdjęciach o wiele lepiej ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Esterko powiedz czy długo trzeba czkać aby zapisać się na takie paznokietki? Bardzo mi się podobają i od dawna chciałam takie mieć, ale w Lublinie chyba nikt tak ładnie nie potrafi malować. Proszę odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinka, która malowała mi pazurki będzie pracowała w Galatei na stałe od lipca, wtedy też na pewno Was o tym poinformuje i przygotujemy wspólnie jakąś fajną promocję :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Esterko wyglądasz ślicznie, zdjęcia robione na ulicy to świetny pomysł > pozdrawiam..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ;) Ech, mogę się tylko domyślać jak się czułaś "pod obserwacją " tych wszystkich zawistnych ludzi. Nie ma się co przejmować, to jakaś taka polska mentalność ;) Stylizacja fantastyczny na co dzień, świetne spodnie, a ta parka rewelacyjnie tutaj wygląda ! ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the look darling :)
    xx

    http://fashionalatic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tu jeszcze nie pisałam, ale po prostu muszę! :) W tych okularach wyglądasz obłędnie! Najlepszy dla Ciebie fason :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam takie miejskie klimaty i chciałabym robić częściej takie właśnie zdjęcia niestety mam Wciąż to samo wrażenie co ty esti. . Spojrzenia ludzi mówią same za siebie a ja dokładnie jak ty czuje się wtedy jakby patrzyli na ufo. . Ciągle z tym walczę i próbuje to przezwyciężyć. ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana gigantyczny plus za to, że się przełamałaś i zrobiłaś te fotki w mieście :) super !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę Cię dodawaj częściej takie zestawy! Ten jest naprawdę super. Nie dość, że wszystko świetnie dobrane to jeszcze to miejskie tło i klimat, o tak podoba mi się bardzo :) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za szminka, którą masz na ustach w tym poście? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście marki Maybelline, a odcień to 914 Vibrant Mandarin :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. w takich casualowych nieprzesłodzonych stylizacjach podobasz mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana . To jest właśnie Polska. :( Brak tolerancji. Tutaj każdy każdego obgaduje i musi dodać swoje 5 groszy. Za granicą 60-letnie kobiety jeżdżą na rolkach w krótkich spodenkach i stanikach ... i nikogo to nie dziwi ... tutaj niestety jest inaczej... ale trzeba mieć pozytywne nastawienie. Rób to co lubisz i idź w zaparte bo inaczej zwariujesz. Nie przejmuj się ludźmi bo oni i tak zawsze znajdą pretekst tak jak to napisałaś " aby obrobić Ci tyłek" . Stylizacja super ! A Ty jak zwykle błyszczysz ! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w 100%, tacy już są ludzie w Polsce. Zamiast cieszyć się życiem, dążyć do osiągnięcia swoich marzeń to wolą chodzić nadąsani przy czym są bardzo wścibscy i zazdroszczą jeśli tylko komuś powodzi się lepiej... Nie ma się co przejmować, rób to co kochasz i nie zwracaj uwagi na nieprzyjemne komentarze...
      Świetna stylizacja, piękne spodnie, a okulary idealnie dopasowane to twojej buzi :)) !

      Usuń
  15. love the pants!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm ja robie zdjecia poza granicami Polski czyli tam gdzie mieszkam i zawsze ktos przechodzi kolo mnie, ktos sie gapi i usmiecha. Nieraz zdarzalo mi sie robic zdjecia w samym centrum. Ale nigdy nikt nic glupio nie mowil. Jaks czas temu dwi polki przechodzily obok i komentowaly moja spodnice - pozytywnie! Podczas ostatniego pobytu na Slasku i w Krakowie tez robilismy kilka sesji i musze szczerze powiedziec ze polacy bardziej sie na mnie gapili niz obywatele mojego kraju. Nie wiem z czego to wynikalo ale bylo dla mnie co najmniej smieszne. i zamiast byc powazna na fotach to ja sie chichralam :D
    Nie ma co sie przejmowac :D

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie wyglądasz! najbardziej w tej stylizacji podobają mi się spodnie. ;)
    i jakie masz świetne włosy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka - cudo, świetnie się komponuje z całością

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne portki kochana! A paznokietki są szałowe, mega szacun dla osoby, która wyczarowała takie cudo :) dzięki za odwiedzinki i miłe słowa :) Miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  20. w pl tez takmialam , altulanie jestem w szwajcari i kazdy ma mnie w d... hehe
    :P moge robic nawet zdj w bikini i nikogo to nie ruszy.inna mentalnosc.

    cudowne paznokcie :)
    pieknie jak zawsze, porteczmki dodaja charakteru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ja teraz jestem w Anglii i nikogo nie obchodzi jak chodze ubrana. Nikt nie komentuje czyjegos ubioru lub fryzury. Ludzie są tolerancyjni. Szkoda ze w Polsce tak nie jest.

      Usuń
  21. pięknie dziś wyglądasz! Okulary idealnie dobrane do Ciebie! Spodnie idealnie komponują się z kurtką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam Cię na forum www.forumkawaja.pl znajdziesz tam wątki modowe, miło jak zaczniesz się udzielać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak powinnaś robić wszystkim ludziom na przekór i nadal fotografować swoje stylizacje na mieście,ponieważ to dodaje mega uroku ;-)
    Stylizacja jak zawsze rewelacja ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana jaki masz rozmiar parki?? bo jestem Twojej postury i wzrostu i właśnie się zastanawiam, a chciałabym sobie ja zamówić:) zestaw świetny !!! Nic dodać nic ująć :) buziole Paulina

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta stylizacja, jest inna niż wszystkie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z przedmówczyniami. Rób po swojemu! Spodnie muszą wyglądać bardzo ciekawie w ruchu :)
    Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w rozdaniu limitowanej serii kosmetyków Oriflame :) pozdrawiam!
    http://www.stylonada.pl/2014/06/rozdanie-limitowana-edycja-kosmetykow.html#more

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz! parka super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz śliczne włosy to twój naturalny kolor czy farbujesz ?
    Stylizacja super i paznokcie te wzroki ; >
    Obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam twoje stylizacje, jak nie miałam jeszcze bloga, to codziennie wchodziłam i patrzyłam, czy jest coś nowego, teraz już obserwuję i jestem na bieżąco;D To wszystko razem wygląda ekstra, pozdrawiam;) i zapraszam do nas http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też mam opory do robienia zdjęć w miejscach gdzie ludzi jest dużo!!! Wolę ciche miejsca bez wzroku ludzi.;)
    Świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam siedzieć na twoim blogu każda niemal stylizacja mnie zachwyca!:)
    Ta również należy do moich ulubionych ;*:)
    pozdrawiam

    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Chamstwo... Ech, ale to niestety od wieków już tak jest :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny miejski styl i fajne zdjęcia, durnymi ludźmi się nie przejmuj, zawsze tacy się znajdą, trzeba być ponad to, ślicznie wyglądasz, a pazurki są super

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja jest świetna, bardzo sexy :) Mam jednak pytanie, jaki masz rozmiar tych spodni ?? bo są świetne :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń