piątek, 16 maja 2014

FashionPhilosophy Fashion Week Poland EDYCJA X - dzien 2 i 3

Witajcie Kochani! W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was drugą i ostatnią już część relacji z FashionPhilosophy Fashion Week Poland  EDYCJA X, który miał miejsce w Łodzi. Pierwszą możecie zobaczyć TUTAJ. Początkowo miałam podzielić relację na trzy części, lecz niestety zdjęcia mojej stylizacji z trzeciego dnia uległy "wypadkowi" i w związku z tym przygotowałam dla Was streszczenie drugiego i trzeciego dnia, razem. Mam nadzieje, że spodoba się Wam równie bardzo jak pierwszego i będzie dla Was pomocne. Zapraszam więc do czytania, oglądania i wyrażania swoich opinii na temat kolekcji, projektantów oraz moich stylizacji. Pozdrawiam Was cieplutko i przesyłam moc buziaków na cały nadchodzący weekend!!

Fashion Week dzień II - Stylizacja


Drugiego dnia postawiłam na zestaw w stylu "totaly white" oraz ukochane, bardzo wygodne sneakersy marki Casadei. Ramoneska i spódniczka miały być początkowo dobrane do dwóch odrębnych stylizacje, ale kiedy przymierzyłam je razem, doszłam do wniosku, że właśnie tak wyglądają idealnie. Dobrałam do nich białą torebkę, którą miałam ze sobą także pierwszego dnia. Do zestawu dla kontrastu założyłam czarny t-shirt. Biżuteria to oczywiście mój ulubiony złoty zegarek marki Guess oraz bardzo efektowny naszyjnik. Mam nadzieje, że zestaw się Wam spodoba. Zapraszam Was na dalszą część relacji, w której znajdziecie opisy projektantów oraz ich prezentowanych najnowszych kolekcji (przybliżam Wam moje osobiste spostrzeżenia oraz opisy kolekcji stworzone przez samych autorów), dodatkowo znajdziecie także mnóstwo zdjęć. Mam nadzieje, że się Wam spodoba.

Ramoneska - LaRedoute.pl TUTAJ / T-shirt - LaRedoute.pl TUTAJ / Spódniczka - TUTAJ 
Torebka - TUTAJ / Buty - Casadei TUTAJ








 Jeżeli chcecie być na bieżąco ze wszystkimi nowościami to zachęcam Was do śledzenia mnie na INSTAGRAMIE - TUTAJ
 1. W odwiedzinach na stoisku GLITTER

2. Mój piątkowy makijaż:
Podkład - L`Oreal, Infallible Make-Up 235 honey
Puder - SKINFOOD, Peach Sake Silky Finish Powder (Puder transparentny)
Róż do policzków - Maybelline, Dream Touch peach 02
Kremowy liner do oczu - Maybelline, Master Kajal black
Tusz do rzęs - Maybelline, The Colossal black
Pomadka do ust - Maybelline, Color Sensational Vivids 902 fuchsia flash

3. Stylizacja z trzeciego dnia FashionPhilosophy Fashion Week

4 i 5. Czwartkowe i piątkowe selfie z A Piece Of Anna

Poniżej jeszcze jedno zagubione zdjęcie z pierwszego dnia, z moimi trzema kochanymi dziewczynkami ;) Anią z A Piece Of Anna oraz Kasią i Madzią z Quintessence Of Beauty. Przesyłam dla Was moc buziaków i bardzo dziękuję za naprawdę mile spędzony czas :)


Te buźki na pewno są Wam bardzo dobrze znane :) W czwartek udało mi się spotkać Maćka Sieradzkiego, natomiast w sobotę swoją obecnością na Fashion Week'u zaszczycili nas Lila i Kuba. Uprzedzając Wasze pytanie dotyczące wzrostu Kuby - nie jest taki wysoki, po prostu stanął na palcach :) Skład finałowy Project Runway jest najlepszy jaki tylko mógł być. Komu kibicujecie? Ja uwielbiam całą trójkę. Maciek jest najbardziej pozytywną osobą, Lili kreatywną i miłą, a Kuba utalentowaną. Wybór będzie ciężki.


Fashion Week dzień II  i III - Pokazy

Moi Kochani miałam przygotowywać dla Was całą relację z pokazów oraz opisy tak jak z pierwszego dnia Fashion Week'u, ale znalazłam stronkę, na której znajdziecie bardzo szczegółowe opisy, zdjęcia każdego z projektów znajdujących się w nowej kolekcji i chyba zbędne jest umieszczanie tego po raz kolejny u mnie - po prostu wklejam Wam link i życzę miłego oglądania oraz czekam na Wasze cenne dla mnie opinie, która kolekcja spodobała się Wam najbardziej.  Link do strony  znajduje się - TUTAJ. Buziaki !!!!!!!

34 komentarze:

  1. Śliczna ta Twoja stylizacja z drugiego dnia. Bardzo pasuje do ciebie biel,a dodatki dobrałaś w mistrzowski sposób. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę udanego weekendu :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wyglądałaś olśniewająco i z pewnością swoją stylizacją przyćmiłaś sporo osób ;-)
    Jak dla mnie te projekty z drugiego i trzeciego dnia bardziej mi się podobały niż z pierwszego.
    Właśnie miałam się pytac dlaczego Jakub taki wysoki,a tu juz znalazłam odpowiedz ;-)
    Ja właśnie kibicuje Kubie ;-)
    On wie czego chce i do czego dąrzy a jego projekty mnie powalają .

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądałaś, na pewno wyróżniałaś się na Fashion Weeku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje stylizacje są mega.Napewno będę odwiedzać tego bloga:-)A mogłabyś powiedzieć jaką masz długość doczepianych włosków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) długość mam taką samą jak swoich naturalnych gdyż ja tylko zagęszczam :) 55 cm i mam 220 gram :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. I love this look. Total white is always the best
    xoxo
    www.welovefur.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są przepiękne i to moje marzenie.. mam nadzieje, że kiedyś się spełni, bo przecież w końcu po to są marzenia, żeby do nich dążyć. Cała stylizacja bardzo mi się podoba :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne zdjęcia, kocham Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo oryginalnie;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie! Muszę Ci napisać, że ten kolor na ustach idealnie Ci pasuje ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest ten biały komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobają mi sie takie kompleciki, sa takie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna jak zawsze. :P widze niedlugo cala kolekcja tych torebek,haha

    OdpowiedzUsuń
  13. wow Kochana naprawdę ślicznie wyglądałaś :) jak laleczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana :* Cudne zdjęcia, a na żywo prezentowałaś się jeszcze piękniej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo Ci ładnie w bieli :) ciekawie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana Ty jak zwykle rozwalasz system! :) Wciąż zachwycasz, weź walnij jakąś wtopę chociaż raz, tak dla odmiany, bo już brakuje mi słów w moim słowniku, aby tak wciąż Cię chwalić ;) hehe buziaki :* bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze pięknie wyglądasz.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie się prezentowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. cały strój super! pięknie wyglądasz

    http://dayafterdaysuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe " rozwalasz system " , coś w tym jest ;) Jak zwykle wyglądasz zachwycająco ;) Pełen profesjonalizm Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń