niedziela, 25 maja 2014

Feather t-shirt & Baby blue shorts


Hej Kochani ! Nie wiem czy też macie takie odczucia, ale ja uważam iż w Polsce od kilku lat mamy dwie pory roku - zimę i lato. Zatarła się granica i praktycznie wiosna oraz jesień już "nie istnieją". Raz jest zimno, a kilka dni później tak gorąco, że nie da się wytrzymać na słonku. Ja oczywiście nie narzekam, gdyż promienie słoneczne to jedna z rzeczy, którą po prostu uwielbiam i bardzo mnie cieszy oraz dodaje energii. W takie dni idealnie sprawdza się stylizacja, którą dzisiaj dla Was przygotowałam. Wygodne szyfonowe szorty, w delikatnym, pastelowym i najmodniejszym kolorze tego sezonu - baby blue - to moim zdaniem strzał w dziesiątkę. Do tego elementu garderoby pasuje wiele kolorów, jednak ja postawiłam tym razem na klasyczną biel i delikatne dodatki czerni. Luźny t-shirt to jak dla mnie podstawa w dzień kiedy termometr wskazuje ponad 30 stopni na słonku. Jeżeli chodzi o pozostałe dodatki, to dobrałam bardzo Wam już dobrze znane asymetryczne szpilki oraz białą torebkę. Mam nadzieje, że zestaw się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanej niedzieli. Wypoczywajcie i regenerujcie siły na kolejny tydzień ! Całusy !!

T-shirt - TUTAJ / Spodenki - TUTAJ / Torebka - TUTAJ / Szpilki - TUTAJ









24 komentarze:

  1. Ta pogoda jest wręcz nieobliczalna,u mnie tak samo padało ponad 2 tygodnie było strasznie chłodno a przez ostatnie dni świeci takie słoneczko że nie idzie wytrzymać ;-)
    Stylizacja jak zawsze prezentuje się świetnie,dokładnie jest idealna na tak ciepłe dni ;-)
    Zauroczyły mnie te falbanki na szortach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak zatarła się ta granica i prawdę mówiąc trochę mnie to wkurza bo nie ma kiedy chodzić w jakiś ładnych płaszczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty są świetne! zarówno w kroju, jak i w kolorze :)
    tak, też mam podobne obserwacje, co do pogody - i tak, jak nie cierpię mrozu i ulew, tak też źle znoszę upały (mam chore serce i po prostu duszę się, kiedy na dworze jest 30 stopni i więcej). Optymalna dla mnie temperatura, to 20 stopni, tylko szkoda, że tak rzadko mam okazję do cieszenia się nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty maja piękny kolor, śliczna stylizacja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki są świetne, ostatnio zamówiłam zresztą podobne, albo i takie same, tyle że białe :) bardzo urocza jest także Twoja torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja :)
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i subtelne połączenie, jestem jak najbardziej na tak :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten t-shirt jest super ;) powiedz czy sama wybrałaś sobie taki wzór czy jest on ogólnie dostępny w sprzedaży i można sobie taką bluzeczkę zamówić? Aha i jeszcze jak jest z jej jakością bo mnie to bardzo ciekawi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) piórkowy wzór wymyśliłam sobie sama, ale jest on teraz ogólnie dostępny w sprzedaży, więc spokojnie możesz napisać na fanpage firmy podlinkowany w poście i sobie go zamówić ;) Jakość moim zdaniem jest bardzo dobra, trzeba tylko prać t-shirt w temperaturze 30 stopni i prasować na lewą stronę, gdyż jest delikatny, ale moim zdaniem warty zakupu :) Pozdrawiam ceiplutko

      Usuń
  10. jakie cudowne spodenki! ;) aż czuć wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie spodenki <3
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne spodenki : ) Bardzo mi się podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz:) spodenki są extra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodenki bardzo fajne. Masz mega zgrabne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fikuśne te szorty :) świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodenki są bardzo urocze, jednak mnie najbardziej podoba się torebka <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie delikatne zestawy w pastelowych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie Kochana!!! jak zawsze zachwycasz :**

    OdpowiedzUsuń