wtorek, 13 maja 2014

Gray and fuchsia..


Hej Kochani! Ostatnio obiecywałam Wam, że dodam relację z Fashion Week'u. Niestety zdjęć i opisywania moich wrażeń oraz kolekcji jest tak dużo, że jeszcze się z tym nie wyrobiłam, ale w ciągu kilku dni na pewno dodam bardzo obszerną relację. Póki co mam dla Was kolejny zestaw. To propozycja dla osób ceniących sobie wygodę. Spokojnie możecie się tak ubrać na co dzień zmieniając szpilki na balerinki. Ja osobiście uwielbiam szpilki, dlatego też taki model bucików dobrałam, ale przy tego typu zestawach macie tak naprawdę ogromną dowolność. Kolorystyka to szarość "przyprawiona" żywym amarantem. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko, życzę udanego wieczora i całego  tygodnia oraz przesyłam buziaki !! 

Kurtka - TUTAJ klik / Bluzka i spodnie - TUTAJ klik / Buty - Mango / Okulary - TUTAJ / Zegarek - GUESS







33 komentarze:

  1. Jednym słowem wow :)
    Wszystko idealnie pasuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Spodnie są świetne. Kurteczka i szpilki mają rewelacyjny kolor.;-) Relacji z Fashion Week już nie mogę się doczekac.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie pomyślała, że taka kurtka z pozoru na chłodniejsze dni, może tak super wyglądać z bucikami z odkrytym palcem. Ekstra! Bardzo mi się podoba ta stylizacja i naprawdę mnie nią zainspirowałaś :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka jest piękna ;)
    Buty mam takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy te buty są z obecnej kolekcji Mango? Poszukuje takich do sukienki na wesele. Sukienka jest w kolorze baby blue. Jak myślisz będą pasowały? Pozdrawiam Cię serdecznie i bardzo proszę o odpowiedź, Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bucki kupiłam dwa lata temu, ale być może znajdziesz je jeszcze na allegro. Ja osobiście do sukienki w kolorze baby blue dobrałabym dodatki (kopertówkę i buty) białe lub w kolorze pudrowego różu, ale jeżeli chcesz aby buciki się wyróżniały to myślę, że taki kolor jak najbardziej będzie pasował. Dobierz tylko kopertówkę w tym samym odcieniu i na pewno będzie wyglądać super :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. super stylizacja :) jak z rozmiarówką butów z mango ? chcę zamówić ze strony i nie wiem jaki rozmiar bo pisze że 38 to 25 cm więc może będą za duże.
      pozdrawiam cieplutko Joanna :)

      Usuń
  6. Hej Esti, te spodnie są straszne, wątpię że założysz je jeszcze kiedyś. Ale pisze tu bo mam pytanie, bo zawsze twierdzisz że bardzo akceptujesz siebie i to jak wyglądasz a na insta piszesz że taką masz oponkę że aż ci się wylewa, a więc według mnie jest tu jakaś sprzeczność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) owszem akceptuje siebie jak najbardziej. Jeżeli chodzi o stwierdzenia na temat wylewającej się oponki to była to taka troszkę przenośnia. Cały czas ćwiczę gdyż uważam, że zawsze może być lepiej i o to mi chodziło, że aby było super to muszę jeszcze trochę popracować. Jedno nie zaprzecza drugiego :) Reasumując jestem zadowolona z tego jak wyglądam, ale zawsze może być lepiej :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Dla mnie ten komplet jest rewelacyjny - szczególnie podobają mi się spodnie! Szarość z różem wygląda super!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w tych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten odcień różu, zdecydowanie mój ulubiony. szkoda że mówisz o tej kurteczce dopiero teraz,bo długo takiej szukałam ale kupiłam już podobną w bershce:c

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście nie odważyłabym się na taki róż ale bardzo ładnie wyglądasz :) buty fajnie wyglądają w połączeniu z kurteczką :)
    pozdrawiam!

    http://dayafterdaysuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj, jaki masz rozmiar kurteczki i jak oceniasz jej jakość?

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś nie jestem fanką takiego mieszanego stylu

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne! :)

    http://lamonafashion.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie świetny set! Ja zmieniłabym jedynie buty na jakieś w innym kolorze, ale reszta genialna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw, świetne spodnie i kolor kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurteczka jest mega świetna! pasuje Ci ten odcień różu ;-))
    Ps. kiedy robimy następne stracie? ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) wiesz co Olu to może zgadajmy się co jeszcze mamy takiego samego , dodasz post, dzień później dodam ja i starcie gotowe ;))

      Usuń
  17. slicznie wyglądasz! z resztą jak zawsze! :)
    Kochana, mam do Ciebie pytanie - Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;* zdjęcia robię aparatem SONY NEX 3 z wymiennym obiektywem i mam do niego oczywiście podpiętą 50-tkę :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. widziałam ten zestaw i bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie wyglądają te ćwieki na spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zgrabnych tyłeczek w tym dresiku

    OdpowiedzUsuń
  21. masz cudowną figurę to po pierwsze, po drugie super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci tego Sieradzky'ego ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja pozdrawiam zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń