piątek, 23 maja 2014

Beige & white..


Halooo Kochani ! Mój ostatni kolorowy wiosenno-letni post bardzo się Wam spodobał. W oko wpadły Wam nie tylko kolory ale połączenie krótkiej bluzeczki z rozkloszowaną spódniczką. Z uwagi na to postanowiłam przygotować dla Was kolejny tego rodzaju zestaw. Tym razem bardziej stonowany, bez kolorystycznych szaleństw. W stylizacji króluje delikatny i kobiecy beż w połączenie z nieprzemijającą bielą. Osobiście takie połączenia są mi bardzo bliskie, gdyż czuje się w nich swobodnie, stylowo, subtelnie i kobieco. Mam nadzieje, że Wam też się podobają i są dla Was inspiracją do tworzenia własnych, podobnych zestawów. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę mile spędzonego, ciepłego i bardzo słonecznego weekendu Kochani ! Przesyłam całusy !!

Bluzka - Margarets Boutique TUTAJ / Spódniczka - Margarets Boutique TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ
Kopertówka - TUTAJ / Sandałki - MiastoButów









33 komentarze:

  1. Spódnica jest Esti przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. moja kochana! jak ja lubię Cię oglądać jesteś moja inspiracją!
    ta stylizacja to już calkiem skradła moje serce, kocham takie zestawy a spódniczka jest mega tak fajnie rozkloszowana mam na taką chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestawik :)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. wow;) najpiekniejsza stylizacja jaką widzialam w tym tygodniu;) pieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, pięknie, genialnie, idealnie! Po prostu brak mi słów! Wyglądasz ślicznie Estelle! Pozdrawiam Cię serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje stylizacje! Są po prostu przepiękne :)

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, jaka wspaniała! uwielbiam takie kolory na Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny śliczny zestaw. Jesteś moją największą inspiracją :) Ada

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie... Pięknie... Pięknie....!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry zestaw Kochana! Spódnica przepiękna, a nogi do nieba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful! love your sunglasses!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie kochana! Spódniczka jest idealna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna spódniczka, idealna na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie looki!
    świetnie wyglądasz!
    a naszyjnik - boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jest bardzo kobieca i elegancka ;-) A pikowana spódnica jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądasz, sandałki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aleee mam ochote na taka spodniczke :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw! Zachwycasz figurą, talia osy!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej, spódniczka jest cudowna i już niestety niedostępna allegro, więc mam pytanie, nie chciałabyś jej może sprzedać? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Tak jak sama zauważyłaś spódniczka jest cudowna, więc nie chcę jej sprzedawać ;) Napisz może do tego sklepu, z którego ja ją zamawiałam i zapytaj czy jeszcze takie będą ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń