sobota, 17 maja 2014

Kwiatowo-pasiasty trend sezonu 2014 !



Kwiaty to jeden z najmodniejszych wzorów sezonu wiosna-lato 2014 i podobnie jak paski ich popularność z sezonu na sezon robi się coraz większa. Te dwa wzory na pozór "gryzące się ze sobą", możemy łączyć razem w dowolny i niebanalny sposób. Dzisiaj przygotowałam dla Was właśnie taką propozycję. Prześliczną i bardzo dziewczęcą bluzę z wiosennej kolekcji marki PresKA, którą ozdabia baskinka, połączyłam z pasiastą spódniczką, którą kupiłam jeszcze w tamtym sezonie. Postawiłam na koralowe dodatki w postaci małego puzdereczka oraz asymetrycznych szpilek. Moja biżuteria na pewno staje się już dla Was nudna, ale znów towarzyszy mi ulubiony złoty zegarek marki Guess. Mam nadzieje, że zestaw się Wam spodoba i będzie dla Was wiosenno-letnią inspiracją do stworzenia podobnego. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego weekendu !! Przesyłam Wam moc buziaków !!

Bluza - PresKA / Spódniczka - Allegro / Puzderko - TUTAJ / Buty - TUTAJ / Zegarek - GUESS
Pomadka - Maybelline, Color Sensational Vivids 902 fuchsia flash











47 komentarzy:

  1. Ojej zakochałam się w tym połączeniu ! Inspirujesz Estelle, inspirujesz. Super, że pokazujesz zestawy, w których da się wyjść a nie tylko takie, które da się pokazać na zdjęciu i tyle. Bardzo mi się u Ciebie podoba i moim zdaniem jesteś jedną z najlepszych blogerek. Pozdrawiam i życzę Ci udanego weekendu, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak ciepłe i miłe słowa z samego rana ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Przepiękna jest ta Twoja bluza ! Jaki masz rozmiar bo wydaje mi się, że mamy podobną figurę, a nie chcę żeby była za duża albo za mała ;) Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a tą bluzę mam w rozmiarze S :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. nie sadzilam , ze kwiatki i paski moga wspolnie uzyskac taki boski efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzeczka i buty :)

    http://dayafterdaysuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze ślicznie wyglądasz.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. masz paskudne kolana i twarz, stroj to taki misz-masz jak z bazaru, zal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz chciałabym zobaczyć Twoje kolana i twarz... Ehh zazdrość ludzka nie zna granic... Żal...

      Usuń
    2. Dla jednych bazar, dla innych sztuka :) taka właśnie jest moda, ale Ty się chyba średnio na niej znasz skoro nawet nie wiesz jakie są najgorętsze trendy sezonu wiosna-lato 2014 :) zal? Brakuje jeszcze pl albo może lol? Z kim ja mam do czynienia? Takich tekstów to bez obrazy, ale używałam w 6 klasie podstawówki :) a moja twarz i kolana nie muszą Ci się podobać - ważne, że podobają się mi i tym, którym się mają podobać :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz! Planujesz może jakaś stylizację z mężem?:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) tak niedługo powinny pojawić się jakieś wspólne stylizacje :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. wow jakbyś nie napisała to pomyślałabym że to sukienka a nie bluza i spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna, zgrabna, a do tego te zestawy..!
    uwielniam Cię oglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz, bluzeczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje :) jestem fanką Twojego bloga od dłuższego czasu :) jestem pod wrażeniem Twojej zmiany Figury :) Teraz jest idealna :) Jeśli moge spytać ile kg mniej? Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło :) jeżeli chodzi o wagę to wcześniej spadła ok 7 kg, ale teraz zaczęłam ćwiczyć a mięśnie przecież też muszą ważyć i moja waga to obecnie 56 kg :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. bluzka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzka :) Nie masz problemów z tymi butami ? Chodzi mi o to czy nie spadają Ci z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bajecznie :) Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. osobiście nie połączyła bym kwiatów z paskami:) ale jak kto lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Estelle!!! I like very much your bluza....is very adorable!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałą masz tę spódniczkę! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że po prostu nie masz czasu odpisać. Mój komentarz w żaden sposób Cię nie obraża. I czułabym się zawiedziona, gdybyś nie odpowiedziała na moje pytanie. Myślę, że skoro dotyczy Twojego stylu, to powinnaś odpowiedzieć, gdyż jest to blog o modzie. Tym bardziej dlatego, że oprócz Twoich stylizacji, umieszczasz tu swoje przemyślenia i opinie na różne tematy. Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale niestety nie wiem o jakie pytanie chodzi gdyż żadnego nie dostałam :( Napisz proszę jeszcze raz tutaj, albo zadaj mi pytanie w wiadomości na mailu lub facebooku jeśli to coś ważnego :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  19. super wyglądasz zresztą jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolorek bucików

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaach, rozumiem :) Pojawiła się informacja, że komentarz ukaże się po zatwierdzeniu. Nie wiem, co się stało w takim razie. Otóż pytałam o to, co sądzisz o skromności w ubiorze? Oglądając Twojego bloga, zauważyłam np. że nosisz spódnice każdej długości, również mini. No i to mnie zastanawia :)Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może dodałaś kilka tych samych komentarzy przez przypadek i po prostu wylądowały w spamie, dlatego ich nie widziałam :) to dość szeroki i rozległy temat i jeśli chcesz o tym porozmawiać to odezwij się do mnie w wiadomości prywatnej :) na pewno odpiszę. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego popołudnia :)

      Usuń
  22. Ciekawe połączenie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana jest boooosko!!!! <3 Zresztą Ty zawsze wyglądasz obłędnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda - kwiaty to w tym sezonie jeden z najmodniejszych wzorów, a ja muszę przyznać, że jeszcze nie mam nic takiego w swojej szafie ;) Może czas najwyższy ? :) Pięknie wyglądasz, a te szpilki świetnie podkreślają Twoją opaleniznę ;) Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow bardzo nam się podoba <3 rewelacyjnie wyglądasz Kochana !!!! buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz ślicznie. Napisz proszę / jeśli to nie tajemnica/ czym farbujesz włoski, bo kolor blondu masz świetnie dobrany do karnacji, wręcz obłędny....
    ala

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię łączenie różnych printów :) Mam koszulę, gdzie kwiaty są umiejscowione bezpośrednio a pasiastym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz super stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo kobieca stylizacja, świetnie wyglądasz ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post, dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń