niedziela, 4 maja 2014

Love Moschino..


Haloooo Kochani! Na moim blogu możecie zobaczyć przeróżne zestawy. Staram się inspirować zarówno na co dzień jak i na różne ważne okazje. Ostatnio pokazałam Wam trzy propozycje stylizacji, które według mnie możecie założyć na wesele. Bardzo dziękuje Wam za wszystkie opinie, a już niedługo kolejne zestawy o które mnie prosiłyście. Dzisiaj jednak stawiam na codzienność oraz wygodę i przygotowałam dla Was mój codzienny zestaw. Kiedyś nie mogłam przekonać się do jeansowych spodni, ostatnio jednak jest ich w mojej szafie coraz więcej. Te które mam dzisiaj na sobie urzekły mnie dziurami na kolanach i tym, że ślicznie podkreślają figurę. Dobrałam do nich szarą bluzę z sercem Moschino, szpilki ze złotym noskiem oraz nową skórzaną i bardzo pojemną torebkę marki Versace. Biżuteria to jak zwykle mój ukochany złoty zegarek GUESS. Mam nadzieje, że stylizacja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko i zostawiam z nowym postem. Życzę Wam także słonecznego, ostatniego dnia majówki Kochani!

Bluza - Moschino TUTAJ / Spodnie - TUTAJ / Buty - Allegro / Torebka - Versace TUTAJ 
 Zegarek - GUESS / Okulary - TUTAJ











34 komentarze:

  1. Śliczny sweterek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci takich perełek. cudowna bluzka i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne szpileczki:) masz idealną cerę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doczepiasz włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak, ale nie zawsze :) ja tylko zagęszczam, na długość nie przedłużam :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Buty ,spodnie i bluza-genialne!!!

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestawik !! ;-)

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra bluza chociaż wole nie wiedzieć ile kosztuje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto i fajnie, świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto i bardzo ładnie, cudowna bluza :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie kochana! bluza to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie to strzał w 10! Super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow! bluza jest przepiękna! aż weszłam na ich stronę.. ale cóż cena już mnie sprowadziła na ziemie :P mooooże kiedyś :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te spodnie:) Mogę wiedzieć jaki to rozmiar? Cała stylizacja jest świetna:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. mierzyłam dzisiaj podobne buty z firmy vices, ale miały kiepskiej jakości fleki i te złote czubki odstawały od pantofelka, zrezygnowałam z zakupu :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza z serduchem boska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetne spodenki i buciki kochana! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie, że pokazujesz stylizacje z zupełnie różnych os siebie bajek, sukienki, czy spódnice z każdym poście, na pewno w końcu nam by się znudziły :P portki masz czadowe!! :) szpileczki również moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalne dżiny! Chyba pierwszy raz widzę Cie w "codziennej" stylóweczce, ale i tak wyglądasz zjawiskowo!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/05/lovelyshoesnet.html

    OdpowiedzUsuń
  19. super look Kochana!<3 bluzka i szpilki<3

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny zegarek.
    ładniej Ci w rozpuszczonych ^^
    zrób kiedyś stylizacje w rozpuszczonych wyprostowanych włosach :D

    http://najkololczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pod ostatnim postem zadałam Ci pytanie, jednak nie odpowiedziałaś, więc ponawiam. Czy mogłabyś stworzyć zestaw na wieczór panieński lub doradzić w co się ubrać?? Spodnie czy spódniczka? Impreza odbędzie się w klubie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam najwyraźniej nie zauważyłam ;) Co do wieczoru panieńskiego to troszkę ciężkie pytanie ;) ja swój miałam u koleżanki na działce i wszystkie miałyśmy sukienki ;) wiem, że niektóre dziewczyny robią tematyczne wieczory, więc musisz chyba ustalić to z dziewczynami, żebyście, że tak to ujmę do siebie pasowały ;) a poza tym to Ty masz się dobrze czuć, więc to w czym najbardziej siebie lubisz, po prostu załóż :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Świetna bluza, całość bardzo udana.

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw faktycznie idealnie nadaje się na co dzień. Wszystko mi się tu podoba! <3
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne szpileczki, ale niestety bluza nie przypadła mi do gustu, może się nie znam ale wygląda trochę jak dla dziewczyn z gimnazjum ( nie obrażając ich ani Ciebie :) ) Za to cała reszta wygląda bardzo dobrze. A i masz świetny kolor włosów !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne *.* Zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń