wtorek, 6 maja 2014

Neoprene skirt and flowers sweatshirt



Hej Kochani ! Dzisiejszy zestaw przygotowałam dla Was już jakiś czas temu, ale dopiero dzisiaj ujrzał światło dzienne. Dlaczego? Ponieważ niestety najzwyczajniej w świecie o nim, jak i o kilku innych zestawach zapomniałam. Nie martwcie się jednak, na pewno nadrobię zaległości. Głównym motywem dzisiejszej stylizacji jest neoprenowa spódniczka, którą jeżeli śledzicie lubelskie blogerki, pokazywała już  Miss Ferreira oraz STYLOLY. Moją uwagę zwróciła jeszcze w zimie, tuż po pojawieniu się wiosennej kolekcji. Kiedy tylko do mnie dotarła, czekałam na cieplejszy dzień, aby pokazać Wam jak w świetny sposób można połączyć elegancję z wygodą. Przedstawicielką wygody, jest tutaj oczywiście bluza w kwiaty, która jak widać pasuje nie tylko do szortów bądź jeansów, ale ciekawie wygląda również ze spódniczką, szpilkami i kopertówką. Mój różowy zestaw zamówiłam w jednym z ulubionych, często odwiedzanych, zagranicznych sklepów - SHEINSIDE. Mam nadzieje, że stylizacja się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko!

Bluza - TUTAJ / Spódniczka - TUTAJ / Szpilki - TUTAJ / Kopertówka - LAVAii TUTAJ / Okulary - H&M









48 komentarzy:

  1. Twoja stylizacja przypadła mi lepiej do gustu niż stylizacja Styloly mimo, ze bardzo podobne ;)
    chyba Twoja wygląda lepiej ze wzgledu, że jest krótsza (albo mi na taką wygląda)

    ~only_dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i cieszę się, że zestaw Ci się spodobał ;) Jestem około 10 centymetrów wyższa od Oli, więc stąd wynika różnica w długości spódniczki :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Wyglądasz jak lepsze wydanie lalki barbie! Piękna jesteś ;) masz prześliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. ta spódniczka jest cudowna, bluza również :) buziaki piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look, kurtka świetna, chętnie bym ci ją porwała....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że krój falbany optycznie skraca spódiczkę i wydłuża nogi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ta stylizacja jest genialna! Faktycznie styloly miała podobną, ale nie wyglądała w niej zbyt korzystnie. Ty natomiast pokazałaś świetny zestaw i aż chce mi się tak ubrać. Tego typu spódniczki powinny nosić osoby wysokie, bo niestety na niskich nie prezentują się zbyt dobrze. Całe szczęście, że jest wysoka i mogę sobie na takie pozwolić, więc spódniczka trafi chyba do mojej kolekcji :) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. The shirt is amazing! You look like barbie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the cut of your skirt and the color of course!!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu coś o tobie ---> http://crecky-vicky.blogspot.com/2014/05/05052014-lovely-new-in.html
    ---> http://crecky-vicky.blogspot.com/2014/05/04052014-my-shop-list-estelle-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się bluza, jest kosmiczna.... natomiast spódnica nie jest w moim stylu.... ale urzeka mnie Twoja uroda, jesteś prześliczna.... uwielbiam Twój blog...

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się bluza, jest kosmiczna.... natomiast spódnica nie jest w moim stylu.... ale urzeka mnie Twoja uroda, jesteś prześliczna.... uwielbiam Twój blog...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw ! Podoba mi się :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :)
    Super połączenie kolorystyczne rodem z bajki :)
    Chociaż długość spódniczki jak dla mnie już ekstremalna :p

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  14. kopiujesz styloly już nie pierwszy raz, więc się nie tłumacz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musze nikogo kopiować :) tłumaczyć się też nie :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przepraszam bardzo a kto to styloly, żeby ją kopiować? Jesteś śmieszna/śmieszny anonimie. Sama zamawiam rzeczy na sheinside i wiem ile czasu idzie darmowa przesyłka, dokładnie do miesiąca czasu. To, że dziewczyny mają podobny gust to nikt i nic im tego nie zabroni, a dlaczego Estelle ma nie dodać swojego zestawu, który kupiła już jakiś czas temu? Bo styloly dodała podobny? No proszę nie rozśmieszaj mnie... Pozdrawiam, Ada

      Usuń
    3. Nikt nikogo nie kopiuje. Idąc tym tokiem myślenia wszystkie blogerki powinny robić zdjęcia nago.

      Usuń
    4. p.s. Styloly nie jest wyznacznikiem wszechobecnej mody na pastele czy motywy kwiatowe, kopiować to można chanel.

      Usuń
    5. Nie wiem po co ta dyskusja, ale w sumie - uśmiałam się ;-))

      Usuń
  15. skąd zegarek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek jest marki GUESS :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. piękna ta spódnica! sama pewnie nie wybrałabym takiej ze względu na długość ale Ty masz taaaakie nogi że pasuje jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgapione ale ładne...nie ma co wymagać od blogerek cudów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic po nikim nie zgapiłam :) paczka z SHEINSIDE idzie około miesiąca a zestaw przygotowałam juz dawno. Nie będę się tłumaczyć bo nie mam z czego :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  18. spódniczka ładna, ale zarazem bardzo wymagająca, ja bym się na taką jednak nie odważyła lecz ty prezentujesz się w niej cudnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie! taki zestawik sama bym założyła!<3 napatrzeć się nie mogę..:)
    Bluza genialna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam :) Mam pytanie ale nie odnosnie postu. Czy doczepiasz jeszcze wlosy ? Jesli nie to moze chcialabys je odsprzedac ? Bardzo prosze o odp pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) tak od czasu do czasu doczepiam i nie chcę ich odsprzedać, ponieważ jestem z nich bardzo zadowolona ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  21. Spódniczka z pianki o takim "normalnym" kroju byłaby chyba lepsza w połączeniu z tą bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście nie przepadam za napisami czy znaczkami będącymi nazwą lub logiem firmy, więc ten również bym usunęła z bluzy. Natomiast cała reszta rewelacja! Świetnie wszystko zestawiłaś i dobrałaś idealne dodatki. Ślicznie Ci w różowym! ;-)
    P.S. Śmieję się sama do siebie, bo kiedy tylko zaczęłam czytać Twój wpis pomyślałam: "ciekawe ile osób Ci zarzuci, że zerżnęłaś od Oli" :-P Ech... Strach zamawiać ciuchy na necie, bo nie daj Boże paczka się opóźni i masz babo placek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. you look amazing! love this look!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile schudłaś i w jakim czasie bo widac spora roznice<3! A i co robisz z wlosami ze masz takie piekne i dlugie mimo ze blond ja swoich nie moge doprowadzic;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc tak, jeżeli chodzi o wagę to wcześniej sporo, ale teraz nie patrzę już na kilogramy, gdyż zamiast obwisłej skóry wolę mieć wyrzeźbione i zgrabne ciało, a wiadomo, że mięśnie też muszą ważyć :) Z tego też powodu dużo ćwiczę - chodzę na siłownie, wykonuje treningi z Mel B i Ewą Chodakowską w domu. Gorzej idzie mi z dietą, ale staram się ograniczać słodycze i fast foody :) A w jakim czasie schudłam to nawet nie wiem, zaczęłam jeszcze w zimie i małymi kroczkami doszłam do tego co jest teraz. Jednak jeszcze długa droga przede mną, do tego co chciałabym uzyskać, ale może do lata się uda. Do włosów używam kosmetyków marki TIGI z serii RECOVERY - szampon i odżywkę oraz na zmianę szampon do włosów pokrzywowy z Rossmana za niecałe 6 zł i bananową odżywkę. Naprawdę polecam, włosy są po tych kosmetykach w świetnej formie. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  25. Ale słodko, ta bluza w róże od dawna chodzi mi po głowie :) I te szpilki też tylko w błękitnym kolorze, już je oglądałam na allegro i zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mogę się napatrzeć, wyglądasz super ❤️

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie ładny zestaw, ale jak zobaczyłam bloga Styloly to zdecydowanie ją kopiujesz i to nie w jednym poście, lecz w kilku. Wymyśl coś sama a nie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisała Ania kopiować można Chanel a nie Olę styloly. Nie moja wina, że mamy z Olą podobny gust i często zamawiamy te same rzeczy. Czy jeśli Ona pokaże coś pierwsza a ja zamówiłam to samo, to ja nie mogę już tego pokazać u siebie? Przecież to jest absurdalnie śmieszne myślenie.. Paczka z Sheinside idzie około miesiąca.. zdjęcia też często wykonuje na kilka tygodni przed pokazaniem stylizacji i naprawdę bawi mnie to, jak ktoś pisze, że kopiuje po styloly. Przeczytaj sobie komentarz, który zostawiłam pod postem Oli w neoprenowej spódnicy - jest tam wyraźna informacja, że znów przygotowałyśmy podobny zestaw. Zresztą po co ja Ci się tłumaczę jak Ty i tak przecież wiesz lepiej, czyż nie? :) Pozdrawiam

      Usuń
  28. Idealne połączenie. Bardzo podoba mi sie taki styl i kolory.

    BOMBA <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, a ty jak zwykle mega elegancka. Fajnie się wpisujesz w wiosnę kolorami :)

    OdpowiedzUsuń