czwartek, 29 maja 2014

Nike air max 90, czyli dzien na sportowo! / Majowe pudeleczko ShinyBox


Hej Kochani! Ostatnimi czasy dzieliłam się z Wami moimi przemyśleniami, gdyż chcę abyście znali mnie nie tylko z moich stylizacji, ale także w granicach rozsądku i zachowując trochę prywatności, wiedzieli jaka jestem na co dzień. Niedawno doszłam do wniosku, że nie chciałabym aby blog przerodził się w moją pracę, ponieważ blog to moja pasja, hobby i coś co uwielbiam. Zaczęło się to jednak robić moją pracą, a nie takie było moje początkowe zamierzenie. Bardzo lubię dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje, recenzować dla Was kosmetyki, które mnie urzekły i są godne polecenia i oczywiście będę to dla Was robiła nadal. Chcę jednak wprowadzić na blogu kilka zmian, których już niedługo będziecie świadkami. Będą się tutaj pojawiały nie tylko stylizacje, ale także wpisy na temat zdrowego stylu i trybu życia oraz jeszcze więcej kosmetycznych porad o które często pytacie. Od poniedziałku zaczynam nową pracę, ale nie martwcie się częstotliwość postów na blogu na pewno nie spadnie i nie zamierzam Was zaniedbać. Wręcz przeciwnie tak jak już pisałam chcę wprowadzić zmiany, które mam nadzieje spotkają się z Waszą aprobatą. Kiedy to się stanie? Jeszcze nie wiem - mam jednak plany, które postaram się w miarę możliwości zrealizować jak najszybciej będzie to możliwe.

Wracając jednak do stylizacji, dzisiaj po raz kolejny mam dla Was połączenie luźnego sportowego stylu z codziennymi dodatkami. Największym hitem tego sezonu jest łączenie sportowych butów z sukienkami oraz spódniczkami mini. Jak dla mnie ten trend jest bardzo fajny i pomimo iż na początku podchodziłam do niego sceptycznie to zmieniłam zdanie i na pewno niedługo na moim blogu pojawi się tego typu stylizacja. Dzisiaj jednak postawiłam na spodnie, które pojawiły się już na moim blogu w nieco bardziej eleganckiej odsłonie. Buty to oczywiście ukochane przez kobiety, blogerki  i gwiazdy na całym świecie Nike Air Max. Osobiście postawiłam na model AIRMAX 90 08 w moich ulubionych kolorach. Inne elementy stylizacji to pojemna biała torebka, która idealnie nadaje się na co dzień, gdyż mogę do niej spakować mnóstwo rzeczy oraz biała luźna bluzeczka, która w gorące letnie dni sprawdzi się doskonale i będzie świetnie pasowała zarówno do zestawów eleganckich jak i sportowych. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Życzę Wam miłego dnia i mam nadzieje, że wstrętny deszcz przestanie w końcu padać. Przesyłam całusy!

Bluzka - TUTAJ / Spodnie - Elisabetta Franchi TUTAJ  / Buty - Nike Air Max 90 TUTAJ 
Torebka - TUTAJ / Okulary - Firmoo (podobne TUTAJ)














Majowe pudełeczko ShinyBox

Kochani w tym poście przygotowałam dla Was także troszkę kosmetycznych nowości. Mam dla Was recenzję mojego pierwszego pudełeczka ShinyBox - Let's Be A Woman, czyli kosmetyczną propozycję ShinyBox dla nowoczesnych kobiet, świadomych swojego unikalnego piękna! To na co od razu zwróciłam uwagę, to piękne kolorowe pudełeczko - jestem naprawdę pod dużym wrażeniem. Zawartość także była ciekawa, lecz tym razem pudełeczko zawierało tylko jeden pełnowymiarowy produkt plus prezent, jakim był rewelacyjny i wspaniale nawilżający balsam do ust. Dodatkowo znajdowało się w nim pięć produktów miniaturek, które wbrew pozorom są bardzo wydajne. Zapraszam Was na recenzję i mam nadzieje, że będzie dla Was pomocna. W razie jakichkolwiek pytań jestem do Waszej dyspozycji i kiedy tylko mogę to odpisuję, czasami prędzej czasami wolniej, ale staram się nie pominąć żadnej wiadomości od Was, ponieważ są one dla mnie naprawdę bardzo cenne i pokazują mi, że cały czas jesteście ze mną co mnie cieszy!


Pudełeczko z wyjątkowymi kosmetykami, których zawartość pozostaje tajemnicą, aż do dnia wysłania pierwszych paczek możecie zamówić na oficjalnej stronie ShinyBox TUTAJ. Macie do wyboru kilka opcji - możecie zamówić pudełeczko jednorazowo, bądź wybrać subskrypcję lub pakiety na kilka miesięcy - są to bardzo opłacalne opcje, ponieważ wychodzą o wiele taniej, a kosmetyki zawarte w pudełeczkach są zawsze warte o wiele więcej. Wspólnie z ShinyBox mam dla Was także wspaniałą wiadomość. Właśnie rozpoczęła się sprzedaż wyjątkowego, rocznicowego pudełeczka!! Możecie go zamówić TUTAJ ze specjalnym 20% rabatem !! 


Specjalnie dla Czytelniczek "Estelle Fashion":

20% RABATU na zakup najnowszego pudełka ShinyBox na hasło: ESTELLE20



Jako pierwsze pod lupę pójdą dwa kremy do rąk oraz do stóp marki Clarena. Jak dla mnie są naprawdę świetne. Krem do rąk doskonale nawilża skórę i ślicznie pachnie. Idealnie wygładza ręce i redukuje szorstkość. Krem do stóp także sprawdza się super. Posiada srebro łagodzące podrażnienia oraz różne ekstrakty roślinne. Zapach także jest bardzo przyjemny. Moja opinia na temat tych kosmetyków jest naprawdę bardzo dobra, jak zresztą większość produktów kosmetycznych marki Clarena, które mnie do siebie przekonały i z których byłam wielokrotnie bardzo zadowolona. Pełnowymiarowy krem do stóp ma 100ml i kosztuje 30zł, natomiast krem do rąk można kupić w cenie 25zł. Kolejnym kosmetykime jakim znalazłam w pudełeczku był pełnowartościowy produkt - Antyperspirant Max Protection marki Rexona. Zgodnie ze słowami producenta zapewnia on poczucie świeżości i komfortu przez cały dzień. Jedyną jego wadą jak dla mnie jest zapach, który nie do końca mi odpowiada. Pełnowymiarowy produkt ma pojemność 45ml i kosztuje 25zł. Płyn micelarny H2O marki Dermedic to kolejny kosmetyk, który znajdował się w pudełeczku. Moim zdaniem świetnie zmywa makijaż i pozostawia skórę nawilżoną oraz gładką, świeżą i czystą. Jest doskonały dla osób, które borykają się z problemem suchej i odwodnionej skóry. Pełnowymiarowy produkt ma pojemność 200ml i kosztuje 14zł. W pudełeczku znajdowała się także próbka kremu Egyptian magic cream. Jak dla mnie proukt jest genialny. W swojej konsystencji przypomina wazelinę lub olej kokosowy. Można go stosować na twarz, włosy, suche dłonie i kolana. Cudownie nawilża i koi. Posiada wiele właściwości od leczenia blizn, wszelkich niedoskonałości, egzemy przez nawilżenie rąk, stóp do nawilżającej odżywki do włosów. Jest stworzony tylko z naturalnych składników. Produkt pełnowymiarowy ma pojemność 118ml i kosztuje około 120zł. Uwielbiają go gwiazdy takie jak  Madonna, Karolina Kurkova, Eva Mendes, Kate Hudson i wiele innych sław. Moisture Kick Beauty Balm marki Schwarzkopf Profesional to balsam z nową technologią cell protector i pochodną kwasu hialuronowego, który intensywnienie nawilża i chroni włosy podczas suszenia. Osobiście nie miałam jeszcze okazji fo przetestować więc nie mam wyrobionego zdania na temat tego produltu. Pełnowymiarowy balsam jest sprzedawany w pojemności 150ml i kosztuje 62zł. Ostatnim produktem jaki znajdował się w pudełeczku (nie wliczając w to oczywiście prezentu jakim był balsam do ust, którego recenzję znajdziecie poniżej) jest woda toaletowa wanilia&narcyz marki L'occitane. Zapach jest bardzo ładny, gdyż na szczęście bardziej czuć w nim wanilięm którą po prostu uwielbiam. Długo utrzymuje się na skórze i polecam go osobom, które lubią intensywne i słodkie zapachy. Pełnowymiarowy produkt ma pojemność 75ml i kosztuje 230zł.


Prezent o którym wspominałam Wam powyżej to balsam do ust w kostce marki Balmi. Jest on sprzedawany w czterech urzekających aromatach. Osobiście dostałam słodki i przepięknie pachnący zapach truskawki. Bardzo ciekawi mnie także jak pachnie mięta, którą również bardzo lubię. Doskonale nawilża i pielęgnuje usta, a te właściwości jakie posiada zapewniają olejek JOJOBA i masło SHEA. Obowiązkowo, zawiera także filtr SPF 15, który skutecznie chroni przed skutkami promieniowania UVA i UVB. Balsam posiada zapięcie, które spokojnie możemy przyczepić do kluczy i mieć go zawsze pod ręką. Ja jestem nim naprawdę zachwycona i mogę polecić ten kosmetyk poprzez wzgląd na walory pielęgnacyjne oraz bardzo ważne dla mnie walory zapachowe.

25 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w nowej pracy :)
    Jeśli chodzi o stylizację to ten sam model Air Maxów mi się bardzo podoba, połączenie różu i szarości często bywa udane.
    Gdyby były nieco tańsze może pokusiłabym się o ich zakup... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bosko
    i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mega by tu wyglądały różowe dresy! torbę i maxy ukradnę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie! spodnie są świetne! powodzenia w nowej pracy i w realizacji planów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się taki sportowy look;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to w takim razie - powodzenia w nowej pracy :)!

    (spodnie - zwłaszcza w połączeniu z tą bluzką - bardzo mi się podobają!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremy z Clareny są cudowne <3 a poza tym bardzo ładna stylizacja i mega, wygodne buty ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten okres kiedy na blogach pojawiają się kolory, słoneczne plenery i stylizacje, w których można sobie na wszystko pozwolić. Super wyglądasz, a dzięki temu, że w filmikach na YT słyszałam Twój głos i gdy czytam notki to taki głosik Twój w głowie się pojawia i jakbym słuchała Cię właśnie na YT.

    Pozdrawiam.
    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh... i zazdroszczę Ci, że znalazłaś pracę.

    OdpowiedzUsuń
  10. your outfit is so cool!
    You styled the air max very good.
    I want a pair too.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Urozmaicenie postów na blogu to fajny pomysł. Przyklaskuję i trzymam kciuki. Powodzenia w nowej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. cały zestaw jak najbardziej na tak;)

    OdpowiedzUsuń
  13. co do stylowki sie nie wypowiem, bo adidasy nakladam na nogi tylko raz w roku podczas urlopu i to tylko wtedy jak mam wejsc do dzungi, zeby mnie robaki nie zjadly :P
    powodzenia Kochana w pracy w takim razie w poniedzialek ::*:* trzymam kciuki iciesze sie na posty o nowej tematyce :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne Maxy :D Całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tych nowych postów!:) Uwielbiam sportowe stylizacje - mam niemalże identyczne air maxy :) świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw jak najbardziej do mnie przemawia ! Fantastyczna bluzka, a te buty już od dłuższego czasu mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki i bluzeczka są cudne ;) spodnie widziałam już u Ciebie w wersji eleganckiej i zarówno w jednej jak i drugiej bardzo mi się podobają ;) a jeżeli chodzi o kosmetyki to też bardzo lubię markę Clarena, mam np. krem do biustu oraz do twarzy i efekty są świetne także mogę również polecić ;) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw;) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń