czwartek, 15 maja 2014

Pastelowo na sportowo..


Hej Kochani ! Mam czasami takie dni, że nie wiem w co się ubrać. Hmm.. nawet nie czasami - prawie codziennie. Na pewno Wy też tak macie bo to odwieczne kobiece dylematy. Czasami chcę wyglądać zarówno elegancko, jak i czuć się wygodnie. Jeszcze do niedawna w życiu nie połączyłabym eleganckich spodenek i adidasów, ale od jakiegoś czasu przełamałam się i efekt jednego z takich połączeń możecie zobaczyć poniżej. Taki sportowo-elegancki zestaw idealnie nadaje się na co dzień. Wygodne buty to podstawa, dlatego też w mojej "butowej kolekcji" pojawiło się ostatnio kilka sportowych modeli, które na pewno jeszcze nie raz znajdziecie na moim blogu w podobnej odsłonie. Tym razem rolę główną grają prześliczne szaro-różowe adidasy, które od razu zwróciły moją uwagę. Nie bójcie się łączyć ich z eleganckimi rzeczami. Czasy kiedy takie buty nosiło się tylko do sportowych rzeczy już dawno minęły, a moda cały czas idzie do przodu. Ten model noszę zarówno do spodenek, rurek, boyfriendów, jak i nawet tiulowej spódnicy. Wygląda to naprawdę super - a już niedługo udowodnię Wam moje słowa na blogu. Innymi elementami stylizacji są różowe spodenki, wzorzysta bluza oraz śliczna pikowana kurteczka, która także pasuje zarówno do zestawów eleganckich jak i tych bardziej codziennych, a nawet sportowych. Jako dodatek dobrałam przepiękną torebkę w bardzo modnym ostatnio kolorze baby blue. Taki egzemplarz posiadam także w kolorze białym i z obu jestem naprawdę bardzo zadowolona. Są prześliczne, pasują niemalże na każdą okazję i mimo iż wyglądają niepozornie to potrafią pomieścić naprawdę dużo rzeczy. Na Fashion Week'u udało mi się do nich zmieścić portfel, aparat, kosmetyki i jeszcze kilka innych rzeczy. Mam nadzieje, że ta stylizacja przypadnie Wam do gustu i pomimo, że jest "inna" niż zwykle będzie dla Was inspiracją. Pozdrawiam Was cieplutko i przesyłam buziaki !!!

Kurteczka - TUTAJ / Bluzka - River Island / Spodenki - TUTAJ / Buty - Adidas TUTAJ  
Torebka - Gussaci TUTAJ / Okulary - TUTAJ






55 komentarzy:

  1. Kolejny przepiękny zestaw ;) nie wiem jak Ty to robisz, ale każdą Twoją stylizację bym skopiowała w każdym jednym elemencie ;) Bardzo mi się podoba i naprawdę do tego zestawu można założyć i szpilki i adidasy lub balerinki i będzie super. Zestaw na szóstkę z plusem ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje za ciepłe i miłe słowa ;) Pozdrawiam i również życzę miłego dnia :)

      Usuń
  2. ja mam to samo :) chciałabym wyglądać elegancko i czuć się wygodnie :))
    super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć jaki to model adidasów lub poprosiłabym link, bo nie mogę ich znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak ;) to model Shoe Tech Super Ef W. Z tego co widzę niestety nie ma już tego koloru dostępnego na stronie :( zapytam jednak, kiedy będzie znów w sprzedaży i napiszę jak tylko zostanie mi udzielona informacja ;) Na dzień dzisiejszy są dostępne inne kolory m.in prześliczny miętowy - tutaj podsyłam link http://www.hoodboyz.de/search.html?XTCsid=4e79c318c77029fe7b7cf91e698c00ed&keywords=Shoe+Tech+Super+Ef+W

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. http://www.hoodboyz.de/product/p112148_adidas-shoe-tech-super-ef-w-low-sneaker-grau-pink.html

      Usuń
  4. hehe również tak mam;) w taki wydaniu również wyglądasz bardzo fajnie i stylowo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. love pastel colors! beautiful look!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. torebeczkę masz rewelacyjną <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiechnij Ty się czasem! Na każdym zdjęciu masz identyczną mine. :P Stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się uśmiecham, ale zazwyczaj i tak wybieram te zdjęcia mniej uśmiechnięte, gdyż kiedy się "szczerzę" wyglądam dość komicznie ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Stylizacja jest świetna i ja bałabym się połączyć adidasy z eleganckimi ciuszkami ale widzę ze efekt jest świetny ;-)
    Torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. spodenki najlepsze, mogłabyś podać szerokość nogawki?
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) niestety nie wiem jaka jest szerokość nogawki, gdyż nie mam w domu centymetra i jakoś nie mogę się zebrać do kupienia go ;p jednak nogawki są dość szerokie ;) Mogę Ci podać inne wymiary - długość 32 cm, natomiast talia 62-82 cm, gdyż szroty są na gumce ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź mimo że, nie była całkiem kompletna:)

      Ps. obserwuję kilka blogerek ale Ty, z nich wszystkich wydajesz się być najsympatyczniejsza:)

      Usuń
  10. świetnie Ci w pastelach! rzeczywiście - te adidasy bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polaczenie idealnie, niebanalne:) buty od dawna mi sie podobaly, tylko ta cena:( wygladasz slicznie w takich kolorach! Zestaw zasluguje na wyroznienie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHANE NA WSZTSTKIE PYTANIA ODPOWIEM JAK TYLKO BĘDĘ W DOMKU :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie :)
    jak zawsze cudownie!
    mi najbardziej podobaja sie buty i torebka♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiscie! Jeśli tez używasz samoopalacza to przynajmniej nie wygląda to u Ciebie mega sztucznie jak u innych " pastelowych blogerek" ;) pozdrawiam piekna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Tak owszem, używam samoopalacza marki FakeBake :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Zgadzam się niektóre blogerki nie potrafią dobrze użyć samoopalacza :) ja po poście Estelle zamówiłam sobie ten GLOD z FakeBake i powiem, że jest naprawdę wart swojej ceny. Po jednym użyciu skóra jest brązowa jak po tygodniu opalania na wakacjach i ta funkcja "widzisz gdzie nakładasz" jest naprawdę fajna, bo nie ma na ciele smug :) ja osobiście mogę go również polecić jako alternatywa od solarium i szkodliwego słońca.

      Usuń
  15. Mega świetna stylizacja! bardzo przypadła mi do gustu, pastele na sportowo, to jest to! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pastele! Połączenie kolorków rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja codziennie nie wiem co na siebie włożyć :D
    Bardzo przemawia do mnie ten strój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Pastelowo na sportowo" - idealnie i genialnie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Powinnaś częściej nosić pastele :) Jesteś jedną z niewielu blogerek, które w taki cudowny sposób potrafią je pokazać i połączyć z innymi rzeczami. Stylizacja jest po prostu przepiękna i bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ta torebka ;) powiedz mi czy to skóra naturalna czy ekologiczna? I jeżeli ekologiczna to jaka jest jej jakość, bo różnie to bywa z takimi torebkami. Ta jest śliczna i naprawdę mam ochotę ją kupić, ale czekam na Twoje zdanie na jej temat bo nie chcę kupić w ciemno ;) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka jest wykonana ze skóry ekologicznej, ale jest naprawdę bardzo dobrej jakości ;) osobiście mogę z czystym sumieniem ją polecić - mam dwa kolory i oba są naprawdę świetne. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  21. kocham Cię w pastelach, więc zestaw zdecydowanie idealny! ;) ukradłabym torebkę, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja <3 Urzekła mnie od pierwszego spojrzenia każdym elementem :) Super - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, spodenki i torebka-> Mega :) Pastele są jednymi z najprzyjemniejszych kolorów na każdą porę roku ;)

    Zapraszam oczywiście również na swojego bloga. Dopiero zaczynam i właściwie nie jest on konkretnie o modzie, ale liczę na to, że się spodoba ;)
    pinaslavica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. BUCIKI są bajeczne. Zakochałam się w tym całym zestawie. Jest w moich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Buciki i szorty są po prostu mega Esti :) Pięknie ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. te szorty są boskie;)
    świetnie wyglądasz;)

    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo :D Właśnie byłam u Ani na blogu i podziwiałam jej pomarańczową torebkę. No to teraz podziwiam Twoją :) Też śliczna. Z resztą jak cały zestaw. Bardzo dziewczęcy i delikatny. Świetnie podpasowała tutaj ta błękitna podszewka w kurtce i dzięki wywinięciu rękawków fajnie to wszystko ze sobą współgra! No cud, miód, malina :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Szorty mają świetny pastelowy kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna kolorystyka! Genialny look ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko mi się podoba z tej stylizacji, bardzo fajnie wyglądasz! :)

    www.dayafterdaysuzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie! Bardzo ładnie Ci w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  32. taką torebkę chętnie bym przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny look :) torebka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest mega :) pozdrawiam


    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Baby blue i pudrowy róż pięknie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mimo, że stylizacja zawiera adidasy to i tak jest dziewczęco :) Uwielbiam te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne buty! Cała stylizacja również ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjna stylizacja! Można wiedzieć jak dawno kupiłaś tę śliczną bluzeczkę i jaka była jej cena?? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń