niedziela, 11 maja 2014

POW.. !


Hej Kochani ! Stylizacja, którą mam dla Was dzisiaj to jeden z moich typowych codziennych zestawów. Przewija się w nim głównie biel, czerń i burgund. Ten ostatni kolor był bardzo modny w sezonie jesień-zima 2012, aczkolwiek mi dalej bardzo się podoba i zaprzeczam stwierdzeniom, iż takich kolorów nie powinno się nosić wiosną czy latem, gdyż są za smutne. Otóż nie, przy doborze odpowiednich dodatków nawet taki typowo jesienny kolor może wyglądać dobrze w ciepłe dni. Przedstawicielami burgundu są woskowane spodnie oraz pakowna i idealnie sprawdzająca się na co dzień torebka. Do całości dobrałam czarne sneakersy ze złotym łańcuchem oraz aby przełamać "smutne" barwy - białą bluzę, która już od dawna chodziła mi po głowie. Ja Wam się podoba takie połączenie? Czekam na Wasze opinie i życzę Wam miłego dnia, a już jutro postaram się przygotować dla Was relację z Fashion Week'u. Zdradzę Wam tylko, że było bardzo ciekawie!

Bluza - TUTAJ klik / Spodnie - Reserved / Torebka - TUTAJ / Buty - TUTAJ klik




23 komentarze:

  1. Masz rewelacyjną bluzę. Długo takiej szukałam więc dziękuje za inspirację :) Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne świetne, codzienne połączenie. Bardzo fajnie, że pokazujesz czasami takie zestawy, gdyż mało która blogerka to robi a fajnie jest znaleźć coś w czym można się pokazać na co dzień :) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza bardzo mi się podoba, jednak chyba ostatnio jak byłam w Sinsay to już jej nie było. Czy możesz powiedzieć jaki masz rozmiar? Z chęcią zamówiłabym ją przez internet, ale boję się, że będzie za mała, albo za duża, a mamy chyba podobną figurę więc byłabym bardzo wdzięczna za pomoc i odpowiedź. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i torebka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. Zgadzam się z tobą, mnie również bardzo podoba się kolor burgund !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, wyglądasz cudownie w tej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kolorystyka, ładnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluza i świetna kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna torebka :)

    www.dayafterdaysuzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna torebka!! ;-))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja!! ;))
    zapraszam --> http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka mi się nie podoba, ale wszystko poza nią owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja a Ty wyglądasz rewelacyjnie i podoba mi się torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny stylizacja. Okulary cudne, dokładnie taki kształt lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja i cudowna torebka!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za każdym razem wyglądasz jeszcze piękniej! Look idealnie się sprawdzi na ten nasz maj;) Uwielbiam Twoje włoski:*

    Całuję

    OdpowiedzUsuń