środa, 28 maja 2014

Secret garden..


Hej Kochani! Dzisiaj mam dla Was kolejny letni post, w którym króluje bardzo lubiany przeze mnie różany motyw. Bluza to idealna propozycja zarówno na ciepłe jak i chłodniejsze dni, gdyż idealnie komponuje się z szortami, jeansami, a także spódniczką. Dzisiaj postawiłam jednak na krótkie spodenki w pastelowym kolorze pudrowego różu. Pozostałe dodatki to moje ulubione ostatnio asymetryczne białe szpilki, pudrowe prześliczne puzderko oraz biały zegarek i bransoletki. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego wieczorku! Przesyłam całusy!

Bluza - TUTAJ / Szorty - TUTAJ / Puzderko - TUTAJ / Szpilki - TUTAJ  / Zegarek - TUTAJ







34 komentarze:

  1. Bluza jest obłędna! Chętnie sama bym ją przygarnęła. Ogólnie cały zestaw bardzo przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Esterko napisz z jakiego materiału jest ta bluza? Jest przepiękna :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza to 100% poliester ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Jaskiego koloru w rzeczywistości jest to puzdereczko? Pytam, ponieważ mam na wesele sukienkę w kolorze pudrowego różu i wydaje mi się, że ono takie własnie jest ale na Twoich zdjęciach jest ciut jaśniejsze. Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puzderko jest w rzeczywistości w kolorze ślicznego pudrowego różu ;) na zdjęciach wyszło dużo jaśniejsze, być może to przez słońce i fakt iż zdjęcia były wykonywane w południe :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Bluze masz genialną! ;) zapraszam na małe diy kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, lubię takie delikatne, wiosenne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz cudownie w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna jest ta bluza ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenki i kopertówka są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory idealne! czadowo to wszystko wyglada! naprawde dobra stylizacja!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudne kolory <3 piekna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo do twarzy Ci w tej bluzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym czuć się w szpilkach wygodnie xD
    Sliczny zestaw i to puzderko <3
    awwwrr..

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, bardzo kobieco i delikatnie :D Zapraszam na nowy post; relację z krakowskiego Festiwalu Nauki! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful look!! love it!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Booziu ta bluza jest przesliczna!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie....;))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! :) Życzę ci powodzenia w dalszych postach <3

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny delikatny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jak będziesz kiedyś pozbywała się swoich ciuszków, to ja stoję pierwsza w kolejce :P hehe gdzie Ty to wszystko mieścisz? Zawsze same nowości u Ciebie królują, zawsze wyglądasz tak wspaniale, dziewczęco i stylowo :) Widać, że nic tu nie jest przypadkowe, że znasz się na rzeczy i sprawia Ci to ogromną frajdę :) Uwielbiam Cię oglądać :) Miłego dnia, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza w róże jest rewelacyjna ! ;-)
    Cała stylizacja świetna ;-)
    A miałabym się już pytać dosyć dawno i jakoś zapomniałam ;p
    Czy masz jakiś autorytet jeżeli chodzi o modę?
    Na kimś starasz się wzorować? Czy też jakaś osoba z której czerpiesz swoje inspiracje? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) jeżeli chodzi o inspiracje to nie mam jednej konkretnej osoby z której je czerpię. Generalnie to sama dobieram sobie wszystko wedle własnego stylu i pomysłu, a trendy śledzę w magazynach modowych oraz na zagranicznych stronach również oczywiście modowych :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  21. Wow the colors and flower pattern are amazing.
    Gorgeous outfit.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza jest obłędna, zresztą jak każdy Twój zestaw! Jesteś najlepsza <3 Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń