piątek, 9 maja 2014

Sportowy look...


Witajcie Kochani ! Jeżeli śledzicie mnie na fanpage lub instagramie zapewne wiecie, że od wczoraj razem z Anią jesteśmy w Łodzi na Fashion Week'u, czyli największym modowym wydarzeniu w Polsce. Po powrocie postaram się zdać Wam obszerną relację oraz podzielić się z Wami stylizacjami jakie przygotowałam na poszczególne dni. Aby jednak nie zostawić bloga beż życia, wcześniej przygotowałam dla Was kilka stylizacji. Jedną z nich jest ta, którą prezentuje Wam dzisiaj. To bardzo prosty, sportowy zestaw. Połączyłam w nim luźne dresowe spodnie, ulubione sneakersy i bardzo modną w tym sezonie krótką bluzę z numerem. Mam nadzieje, że zestaw przypadnie Wam do gustu, a teraz zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego dnia oraz całego weekendu! :)

Top - MOODO tutaj / Spodnie - MOODO tutaj / Sneakersy - Casadei TUTAJ
Zegarek - GUESS / Okulary - H&M






31 komentarzy:

  1. bardzo fajnie, świetne buty! ;)

    www.dayafterdaysuzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zestaw! Takie lubię najbardziej. I Ty świetnie w tym wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze przyczepię się :P ta koszulka jakoś mi nie leży, ukrywa wcięcie w talii, robi taka prostokątną figurę, może gdyby była krótsza i więcej brzuszka odsłaniała... Ale to jest tylko moje odczucie ;) Całość wygląda świetnie. Butki są mega! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze przyczepię się :P ta koszulka jakoś mi nie leży, ukrywa wcięcie w talii, robi taka prostokątną figurę, może gdyby była krótsza i więcej brzuszka odsłaniała... Ale to jest tylko moje odczucie ;) Całość wygląda świetnie. Butki są mega! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie ;)
    A jaki piękny brzusio ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz zarówno w zestawach eleganckich jak i klasycznych :) bluzka i buty są nieziemskie :) Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ! Bluzka bardzo ładna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bosko !!! Zazdroszcze figury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna luźna stylizacja. Koszulka bardzo w moim guście a o butach to nawet nie wspomne :) Całość na wielkie TAK ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz....

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo kawdratowa twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, kwadratowe to Ty masz chyba oczy, skoro tak twierdzisz, bo ja widzę, że Esti ma twarz owalną i bardzo ładną. Myślę, że tym stwierdzeniem Estera ni przejmie się, gdyż zna swoją wartość i nie musi wszystkim się podobać !!

      Usuń
  12. Fajne stylizacje :-)mogłabyś napisać czy dalej masz przedłużane włoski clip in?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) akurat na tych zdjęciach mam wloski przedłużone :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Bardzo fajne dresowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog :) Zapraszam do mnie. (http://izolitaxx.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty są piękne, świetnie komponują się ze spodniami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Look, mam taką bluzkę tylko, ze czarną i jestem bardzo zadowolona;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! A włosy masz przepiękne chciałabym się dowiedzieć czy farbowałaś je czy miałaś naturalnie podobny kolor do tego co masz, a jak farbowałaś to jaki wcześniej kolor miały twoje włosy bardzo proszę o odpowiedź ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka świetna!! ;DD
    zapraszam --> http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz super w takim sportowym zestawieniu!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  20. Sportowe jak i elegancie stylizacje należą do Ciebie! Drugie zdjęcie MISTRZOSTWO!

    całuję:*

    OdpowiedzUsuń