piątek, 2 maja 2014

Trzy propozycje stylizacji na wesele..


Hej Kochane! Ostatnimi czasy bardzo często prosicie mnie o pomoc przy wybraniu kreacji na wesele. Pytacie o to jaką założyć sukienkę, jakie dobrać do niej dodatki w postaci biżuterii, butów i torebki. Z uwagi na to postanowiłam przygotować dla Was trzy propozycje stylizacji, które moim zdaniem na wesele nadają się idealnie. Nie jestem zwolenniczką długich sukienek, dlatego moje propozycje skupiają się bardziej na tych krótszych, ale obiecuję, że niedługo na blogu pojawi się i taka inspiracja z mojej strony - może w końcu przekonam się do maxi. Mam nadzieje, że któraś z moich stylizacji spodoba się Wam i będzie przydatna przy tworzeniu Waszego zestawu na wesele. Jeśli macie jakieś pytania to zawsze możecie na mnie liczyć, kiedy tylko mogę odpiszę i coś podpowiem. Teraz zapraszam Was do lektury oraz obejrzenia zdjęć. Jestem ciekawa, która stylizacja spodoba się Wam najbardziej?

STYLIZACJA NUMER 1

Propozycja numer jeden to połączenie bardzo delikatne, kobiece i subtelne. Róż z cielistym kolorem współgrają jak widać idealnie. Z uwagi na to, że góra sukienki jest bardzo efektowna, nie dobierałam już żadnej biżuterii oprócz złotego zegarka, z którym się nie rozstaję. Dodatkowo stwierdzam, iż wygodne buty na wesele to podstawa, dlatego też do sukienki dobrałam asymetryczne cieliste szpilki, które doskonale podkreślą i wydłużą nogi. Czy ten subtelny, pastelowy zestaw jest stworzony właśnie dla Was? 

Sukienka - niedostępna TUTAJ niemalże identyczna / Kopertówka - TUTAJ / Szpilki - TUTAJ










STYLIZACJA NUMER 2

Osobiście uwielbiam luźne sukienki. Kolejna stylizacji, którą będziecie mogły zobaczyć poniżej, właśnie taki model pokazuje. Przy tej sukience także zrezygnowałam z biżuterii, postawiłam jednak na mocny akcent kolorystyczny. Dobrałam do niej przepiękne sandałki oraz małe czarne puzderko. To połączenie na pewno spodoba się kobietom, które chcą wyglądać pięknie i subtelnie, ale niekoniecznie lubią dużo różnych dodatków. Taki zestaw spokojnie nadaje się także na inne mniej ważne okazje.

Sukienka - TUTAJ / Puzderko - Glitter / Sandałki - Casadei TUTAJ






STYLIZACJA NUMER 3 

Ostatnia stylizacja jaką dla Was przygotowałam opiera się na połączeniu klasycznej czerni ze złotem. Sukienka z transparentnymi dodatkami i rozkloszowanym dołem śliczne uwydatnia talię i maskuje drobne niedoskonałości sylwetki w postaci, między innymi szerokich bioder. Dobrałam do niej bardzo efektowny, duży naszyjnik, złote puzderko oraz czarne sandałki ze złotymi blaszkami. Mam nadzieje, że któryś z moich zestawów przypadnie Wam do gustu i tak jak pisałam już na wstępie będzie dla Was inspiracją przy tworzeniu własnej stylizacji. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i oczywiście życzę Wam miłego i słonecznego weekendu!

Sukienka - TUTAJ / Kopertówka - Allegro / Naszyjnik - ROMWE / Sandałki - TUTAJ








51 komentarzy:

  1. No kochana świetna robota! W mój gust w 100% trafia stylizacja druga mimo to wszystkie są wyjątkowe i maja swój urok! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bym nie poszła w czerni na wesele:) Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, cudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja idealna dla mnie:) wszystko perfekcyjnie dobrane! :) a sukienka mnie zauroczyła :) może jak zrobisz wyprzedaż szafy to chętnie bym ją odkupiła, gdyz mam kilka wesel tego lata :)
    drugiej bym nie wybrała ze względu na sukinkę jest ładna,ale moim zdaniem nie koniecznie na wesele :)+ fajna torebka lecz butów takich bym nie chciała ):
    trzecia stylizację wybrałabym na sylwestra, jakiś bal karnawałowy :) nie poszlabym w czarnej sukience na wesele :))

    takie moje skromne zdanie :)

    ~only_dreams

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są cudowne, ale najbardziej podoba mi sie ostatnia, czarna sukienka :) Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! the pink dresses are amazing!!!! *-*

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 stylizacja zdecydowanie najbardziej mi się podoba ! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Weszlam na strone z butami casadei i przeżyłam ciężki szok 3800, za sandały? :O

    OdpowiedzUsuń
  8. ktoś tu kopiuje STYLOLY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham? Chyba sobie żartujesz.. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A kto to jest styloly żeby ją kopiować?

      Usuń
    3. Rzeczywiście przeglądając stronę STYLOLOY widać podobieństwa nawet pierwsza sukienka jest tam i jedna bluza którą tu wczesniej widziałam. Być może zbieg okoliczności...a być może nie...

      Usuń
    4. Mój komentarz jest tutaj zbędny, jednak według Twojego rozumowania powinnam pytać się Oli, czy przypadkiem nie ma w planach zamówić danej rzeczy bo jeśli tak to ja już nie będę jej zamawiała, pomimo iż mi się podoba.. no i oczywiście nie pokażę już jej w stylizacji bo tylko jedna blogerka ma prawo pokazać daną rzecz. Tak? :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

      Usuń
  9. zakochałąm się w butach nr 2 <3 .. ale mega wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwójka zdecydowanie najlepsza wg mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie zdecydowanie najlepsza stylizacja na wesele to nr 1, stylizacja nr 2 bardziej na randkę. A może jakieś propozycje stylizacji jak się ubrać do klubu. Serdecznie pozdrawiam i życzę więcej takich stylizacji jak nr 1. Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. wybrałabym 1 set, lekki, świeży no i moim zdaniem najbardziej adekwatny na imprezę weselną
    drugi mniej formalny
    a trzeci raczej do klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe stylizacje, jeśli o mnie chodzi to najchętniej wskoczyłabym w sukienkę nr 1 :) Bardzo lubię takie lekkie i hmm trochę romantyczne sukienki :) Kopertówkę i butki mam nawet podobne w domu, tylko takiej pięknej sukienki brak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie 3 stylizacje bardzo mi się podobają, nie potrafię wybrać, która najbardziej ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie 1 i 3 są najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja numer 2 i 3 najbardziej mi eie podoba, jednak nie do konca jestem pewna czy są one odpowiednie na wesele. ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 i 3 ;) ale Tobie wszystkie pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie stylizacje są świetne! W moim obecnym stanie wybrałabym jednak 2 opcję ( no może z nieco niższymi obcasami chociaż te są cudowne! ) :-) Za tydzień wybieram się na komunię i też miałam problem z wyborem sukienki. Ostatecznie zdecydowałam się na miętową o takim kroju jak zaprezentowana tu przez Ciebie :-) Niebawem stylizacja pojawi się na blogu :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi się wszystkie podobają.... w każdej mogłabym pojsc na wesele

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne stylizacje, bardzo przypadły mi do gustu buty z zestawu 2, ale jeśli miałabym wybierać to stylizacje nr 1 - subtelnie i kobieco, jak sama piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje są bajeczne ;)
    A twoja figura nieziemska !<3

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja nr 1 jak dla mnie idealna

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkei trzy sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem 1 stylizacja najlepsza, ale raczej dla kobiet w blond włosach, pasuje do Ciebie jak ulał. Druga skromna, a w 3 jak kto lubi, chodzą w czerni na wesela, krótkiej sukience nie grozi pogrzebowy klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne stylizacje ale druga jak dla mnie nie nadaje się na wesele :) za skromna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na wesele wybrałabym stylizacje numer 1 :)) Masz piękne włosy! Zapraszam serdecznie na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. 3. stylizacja najlepsza i te sandałki :)
    zapraszam do mnie:
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkie są świetne, najbardziej oczarował mnie drugi zestaw, sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienki może i ładne, ale nie na wesele bo tylko byś majtkami świeciła. Poza tym czarny na wesele to jakoś jednak nie pasuje. Choć wyglądasz ładnie to te stylizacje nie są stanowczo na wesele. Moim zdaniem wychodzą Ci stylizacje tylko na codzienny look.

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzecia sukienka po prostu cudowna, ale nie wybrałabym jej na wesele :) z niecierpliwością czekam na post z sukienkami maxi :) uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 3 mnie zachwyca, ale wydaje mi się zbyt krótka na wesele, ja chyba z tych 3 zdecydowałabym się na 2 propozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A może przygotowałabyś stylizację na wieczór panieński?? Wybieram się na taki w sobotę i nie mam pojęcia w co się ubrać. Spódniczka? Spodnie? A może mogłabyś chociaż doradzić? Impreza zaczyna się w domu, a później przenosimy się do klubu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie robiłaś zdjęcia?? Piękne miejsce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja nr 2 - w sam raz dla mnie!:) Uwielbiam takie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  35. najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja ale pierwsza też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkie stylizacje przepiękne! zachwyca mnie ta druga.
    Zachęcam też do zapoznania się z ofertą sklepu Top Secret.

    http://www.topsecret.pl/sukienki-na-wesele-top-secret,660,pl-PL#sort=sorting_by_add_date_desc

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki masz rozmiar tej sukienki z 2 stylizacji? Kurczaki, jestem na nią napalona, ale przymierzałam podobną w jakimśtam butiku i z tyłu wyglądałam jak worek i to dosyć spory. Ale ta prezentuje się świetnie...

    OdpowiedzUsuń
  38. Krótkie sukienki - tylko do szczupłych nóg...za krótkie są dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi najbardziej podoba się druga stylizacja, ale pierwsza jest moim zdaniem bardziej "weselna" :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trochę różowe stylizację i dobrze! Najsłabiej jak ktoś przyjdzie na biało :/

    OdpowiedzUsuń