czwartek, 1 maja 2014

Wymarzone sneakersy..


Hej Kochani ! Za oknem mamy przepiękne słoneczko. Coś czuję, że weekend majowy będzie udany, dlatego dzisiaj razem z Kubą wybieramy się do Kazimierza Dolnego nad Wisłą. Jeżeli chodzi o stylizacje to po raz kolejny postawiłam na klasyczne biało czarne połączenie. Czarna ramoenska i spodnie z ćwiekami plus biała luźna bluzeczka i pojemna codzienna torebka to idealne uzupełnienie do przepięknych sneakersów marki CASADEI ze złotymi dodatkami. Od dawna o nich marzyłam i nareszcie trafiły do mojej szafy. To chyba jedne z najpiękniejszych butów jakie posiadam i na pewno zobaczycie je w jeszcze niejednej stylizacji. Zostawiam Was więc z nowym postem i życzę miłego i ciepłego dnia oraz całego majowego weekendy Kochani ! Całuski !!

Ramoneska - Sheinside / Bluzka - Cubus / Spodnie - Pinko TUTAJ / Torebka - Beata Prejsnar / Buty - Casadei TUTAJ









27 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia i równie świetny blog + obserwuję :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz jak milion dolarów! cena butów jest dosyc ciekawa, ciekawe czy odpowiada jakości:) niech się noszą jak najlepiej! śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój boże, kolejne takie cudowne buty! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są boskie!
    Ty również ślicznie wyglądasz.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. buty nie są w moim stylu, jednak reszta jest świetna! :)

    kochana czekam na relację z pobytu w Kazimierzu :)) sama sie tam wybieram po maturach :))
    pozdrawiam :)

    ~ only_dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komplement ;) Niestety nie dojechaliśmy do Kazimierza gdyż od ronda na 11 km był już korek, więc zamiast stać w nim około 2 godzin zawróciliśmy i pojechaliśmy nad Wisłę do Puław, a na koniec wylądowaliśmy u nas na Starym Mieście w Lublinie ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. jak zobaczyłam cene butów to mnie zamurowało :OO
    gdzie kochana pracujesz, że stać Cie na takie kosztowności ? :) jeeejku zazdroszcze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak to niektórzy uważają, ja wcale nie tylko prowadzę bloga. Oprócz tego normalnie jak praktycznie każdy człowiek pracuje i zajmuje się jeszcze marketingiem internetowym :) Daleko się to mija z moimi kierunkami studiów jakie ukończyłam, ale lubię to co robię i to jest w życiu najważniejsze, bo praca także powinna sprawiać przyjemność :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. a jakie studia skonczylas?

      Usuń
    3. Dwa kierunki - Kosmetologię i Zdrowie Publiczne :)

      Usuń
  7. ciekawe ile osob ktore Cie obserwuja stac na takie buty. Szkoda ze nie pokazujesz ubran i stylizacji na ktore prawie kazdy mogl sobie pozwolic. Pisze z anonima bo nie mam konta a nie dlatego zeby hejtowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ne wiem Kochana ile osób stać na takie buty. Pokazuje różne stylizacje, nie tylko takie w których jedna rzecz kosztuje 2.500, ale i takie gdzie cała stylizacja jest warta ok 200 zł łącznie z butami i torebką. Przejrzyj sobie proszę moje posty, to sama zobaczysz ;) niedługo postaram się dodawać jeszcze więcej takich zestawów, jak ubrać się modnie ale nie wydawać na to majątku. Dziękuje za sugestię, bloga prowadzę dla Was, więc każda prośba jest przeze mnie brana pod uwagę ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. ciekawe jak zarobilas na te buty..ah no tak zapomnialam ZROBILAS ZDJECIA I DOSTALAS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... gdyby to było takie proste to każdy by zrobił kilka zdjęć i dostawał takie buty czyż nie? Ty pewnie również. Jeżeli jest Ci tak bardzo żal, to załóż bloga i dojdź do jakiegoś etapu, wtedy porozmawiamy :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Hej hej, przeciez aktualnie blogerki tak robia :( robia kilka zdjec na bloga (juz nie podam ktore blogerki..) i dostaja kupe siana za to ;/

      Usuń
    3. Nie ceń wszystkich jedną miarą ;) niektóre to nie znaczy wszystkie. Ja oprócz bloga także normalnie pracuje, zajmując się marketingiem i reklamą, więc jeżeli ktoś ma jeszcze coś do powiedzenia to niech się najpierw zastanowi i przemyśli, że nic w życiu nie ma za darmo i podkreślę to po raz kolejny - nic nie spada z nieba. Każdy na to co ma musi zapracować - mniej lub więcej, ciężej lub lżej, ale zapracować. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Super look!<3 Buty i okularki- rewelacja!:)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie wygladasz :) buty sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej :) uwielbiam Twojego bloga jest świetny!!! jeśli mozna zapytać ile masz wzrostu?? pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;* mam 173 cm wzrostu ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Na sportowo > świetna stylizacja a buty mega super;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie, świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń