wtorek, 3 czerwca 2014

Bad Rubber Ducker - Desant kaczek by CROPP ! 7 czerwca Lublin - Zgarnij 1000 zł na zakupy lub konsole PS4


Kochani z miłą chęcią chcę Was zaprosić na wspaniałe wydarzenie, które będzie miało miejsce w Lublinie dnia 7 czerwca w godzinach popołudnowych na Placu Litewskim. Odbędzie się tam bombing kaczek - każda kaczka wygrywa zniżkę, można tez dostać kubek CROPP na mega wypasie. Główne nagrody to 2x zakupy na 1000 PLN i jedna konsola Play Station 4. Kaczek będzie sporo i można szukać głównych nagród, ponieważ kaczki mają oznaczenia - czarna gwiazda to voucher na 1000 PLN, zielona - konsola. Zachęcam Was do dołączenia do tego wydarzenia na facebooku - TUTAJ oraz obecności, gdyż można zgarnąć super nagrody. Ja też na pewno się tam pojawię :) Do zobaczenia i powodzenia Kochani !!

Kampanii będą towarzyszyć akcje nie tylko w Lublinie, ale także w innych miastach Polski - 7 czerwca w wyznaczonych fontannach i zbiornikach wodnych Gdyni, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy i Wrocławia pojawią się gumowe kaczki opatrzone unikalnym kodem, spośród których każdy oznacza nagrodę. Dodatkowym elementem kampanii BAD RUBBER DUCKER jest współpraca z dwudziestoma artystami - graficiarzami, ilustratorami, grafikami, character designerami, blogerami, typografami i tatuażystami - którzy dokonają własnej, niestandardowej interpretacji kaczek w stylu street art.

Sporo informacji znajdziecie także na oficjalnej stronie wydarzenia - TUTAJ


9 komentarzy:

  1. Nareszcie coś dzieje się w Lublinie! Super na pewno wpadnę ;) mam nadzieje, że się spotkamy i że szczęście mi dopiszę i jeden z bonów na zakupki trafi do mnie ;) Pozdrawiam serdecznie, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będę to na pewno się spotkamy i życzę powodzenia ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ale fajnie! Na pewno będę :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie będą tłumy ludzi więc szanse marne, ale chyba się wybiorę chociażby po to aby spotkać Ciebie i mam nadzieje, że nie będę się wstydziłam podejść, bo ostatnio jak widziałam Was z Anią A Piece Of Anna jak robiłyście zdjęcia na mieście to się wstydziłam, a potem żałowałam :( ale jak widzę nic straconego więc do zobaczenia Estelle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było podejść, my naprawdę nie gryziemy ;) jeśli będę to na pewno się spotkamy i nie wstydź się podejść ;) Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w znalezieniu szczęśliwej kaczki :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, jestem z Lublina ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Świetny pomysł z tymi kaczkami ;) sama bym z chęcią przyszła i coś wylosowała ;) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa :DD Zabawa na maxa :DD Wszyscy szukającej kaczuszki z krzyżykiem na bon 100 zł - będzie szaleństwo i to jakie :DD Życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń