czwartek, 19 czerwca 2014

Black wings..


Hej Kochani!! Ostatnio niestety jstem zmuszona troszkę rzadziej dodawać posty, ale tak jak obiecałam niedługo wszystko nadrobię i czekają na Was ciekawe zmiany. Mam nadzieje, że się Wam spodobają. Wracając jednak do tematu stylizacji, dzisiaj przygotowałam dla Was połączenie czerni z neonowym różem. Na pierwszy rzut oka zwykły t-shirt zachwycił mnie skrzydlatym motywem na plecach. Idealnie pasuje zarówno do spódniczki jak i spodenek, dodatkowym atutem była bardzo okazyjna i niska cena. Dobrałam do niego różową spódniczkę i szpilki w "soczystym" neonowym odcieniu, który zresztą bardzo lubię. Pozostałe dodatki to nietuzinkowy naszyjnik, czarna klasyczna kopertówka i kocie okulary PRADY, o których marzyłam bardzo długo i w końcu udało mi się je dołączyć do mojej kolekcji. Jestem nimi naprawdę zachwycona! Mam nadzieję, że zestaw się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i oczywiście tradycyjnie życzę Wam miłego oraz słonecznego długiego weekendu!!

T-shirt - TUTAJ / Spódniczka - PresKA / Naszyjnik - TUTAJ / Okulary - PRADA dostępne TUTAJ








36 komentarzy:

  1. Hej kochana! :) ślicznie wyglądasz. Mam pytanie, widziałam na Twoim instagramie, że masz tomsy od papilion'a. Na aukcji mają dziwną rozmiarówkę.. noszę rozmiar 38 i moja dł. wkładki to 24,5 cm, jaki rozmiar będzie dla mnie odpowiedni? Boję się, że 38 będzie za duże bo na aukcji mają napisane 24,8 cm, a 37 za małe bo 24 cm.Doradź, proszę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja zamówiłam 38, ponieważ zawsze noszę taki rozmiar i są dobre :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ślicznie połączyłaś róż z czernią :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny set ;) Rewelacyjne połączenie kolorków <3

    OdpowiedzUsuń
  4. great, love the tee!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się ostatnio nad zamówieniem tej czarnej bluzeczki, całkiem niezła jest :)
    Buty rewelacyjne, szkoda, że nie noszę takich obcasów zbyt często...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak laleczka :) bardzo ładny odcień różu ma spódniczka .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, masz genialne wcięcie w talii! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. czerń z neonem zawsze fajnie kontrastuje! dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "kocie okulary PRADY" HAHAHA :D Bo jakbys napisala z malej to przeciez nikt by nie zauwazyl :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostawię Twój czepialski tekst bez komentarza ;) Miłego dnia :)

      Usuń
  10. Świetny zestaw :)
    Odrazu mi sie rzuciły okularki jak zobaczyłam zdjęcie na instagramie, ponieważ sama chce zamówić prady i mam dylemat nad modelem...
    Możesz podać numer Twojego modelu?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw :)
    Okularki super, sama chce zamówić prady ale mam dylemat, który model wybrać, możesz podać numer Twojego modelu? I gdzie kupowałaś jeśli można wiedzieć?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana jaki stanik ubrałaś, bez tyłu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do pytania. Ostatnio kupilam sukienkę z odkrytymi plecami i miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego stanika.

      Usuń
    2. Kochane nie ubralam żadnego stanika :) wiem jednak, że są takie z silikonowym tyłem :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. super stylizacja :)

    Jaki to model okularków? Chciałam też zamówić prady ale się zastanawiam nad modelem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to model Prada 23 QS :) na optyline są teraz przecenione i kosztują coś około 650 zł :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  14. ładne szpileczki i fajny kolorek spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty jesteś piękna ! <3
    A stylówa nie od opisania. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. woow Kochana, świetnie wyglądasz a nogi masz do nieba <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, podoba mi się wszystko :) :**

    Zapraszam Ciebie dzisiaj na nowego posta również i do mnie! Pzdr;*:) http://fashionbynovika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj ;) Stylizacja bardzo urocza i gustowna ;) Świetne połączenie kolorystyczne, a bluzka jest wprost przepiękna ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alicja Szpunar- Chyćko/ moje zdjęcie i coś o mnie więcej jest na moim profilu na Facebooku/ :) Piękna , elegancka , bardzo kobieca stylizacja ! Śliczna spódniczka i szpileczki , które bardzo podobają mi się :) Świetna i oryginalna jest ta koszulka Wings - podoba mi się :) Pozdrawiam i również życzę miłego , długiego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny zestaw, cudna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna stylizacja, piękny kolor spódniczki i szpilek!
    Uwielbiam Cię!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny T-shirt, piękne wycięcia :)
    Zapraszam
    http://theoddshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna bluzka. Nadala swietny niepowtarzalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń