wtorek, 17 czerwca 2014

Black..


Hej Kochani!! Dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję na ciepłe letnie dni, jednak tym razem klasyczną i stonowaną, w której króluje czerń. Bluzeczkę z nietuzinkowymi wzorami, która może służyć także jako tunika, gdyż jest długa, połączyłam ze skórzanymi szortami. Do całości dobrałam małą czarną kopertówkę, jedne z najwygodniejszych asymetrycznych szpilek jakie posiadam oraz złoty zegarek. Niestety nie obyło się także bez okularów, gdyż połowa wiosny i lata to dla mnie "bitwa z alergią" na którą nie pomagają nawet tabletki, krople i inne specyfiki. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i życzę udanego tygodnia!! Całusy!!

Bluzka - TUTAJ / Szorty - TUTAJ / Szpilki - TUTAJ / Kopertówka - TUTAJ
Okulary - Ray-Ban / Zegarek - GUESS

Paznokcie - Galatea Centrum Kosmetyki Profesjonalnej i Spa w Lublinie





21 komentarzy:

  1. piękna bluzeczko i w dodatku trafne połączenie ze szortami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Nie wiem czy mnie pamiętasz, ale dawno, dawno temu robiłyśmy razem rozdanie na Facebooku :)
    Muszę przyznać, że to był najlepszy konkurs jaki do tej pory zrobiłam :)
    A propo stylizacji: bluzka świetna, spodenki może nie w moim stylu, ale przy takich nogach i tak prezentują się super. Ale najbardziej, najbardziej... podobają mi się Twoje włosy. Cud malina !

    Pozdrawiam
    Pollart Bijou
    http://www.pollartbijou.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/PollartBijou.Sutasz.Soutache

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :) Cudowne spodenki, bardzo ładnie wyglądasz w czerni

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny look ! Całość wygląda świetnie. Mnie najbardziej się spodobała kopertówka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz!
    najbardziej podoba mi się co prawda kopertówka, bo lubię takie, ale całość jest świetna, słowo daję :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. kuszulka idealnie pasuje do tych seksownych szortow! drapieznie i odwaznie! uwielbiam takie kombinzacje!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna koszulka, podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka trochę jakby inspirowana Balmain :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicja Szpunar- Chyćko Piękna stylizacja ! Bardzo podoba mi się każdy jej detal , urzekła mnie bluzka - ma oryginalny wzór. :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taki total black <3 świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne okulary i szorty! Podoba mi się całość, ja bym tylko szorty dała ciut niżej by wydłużyć tułów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten look jest trafiony w 10! <2

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomity zestaw ! Piękna czerń, rewelacyjne fasony , mnie całość podoba się bardzo ! ;) Ja Kochana co prawda nie mam problemu z tą alergią, ale tak się przyzwyczaiłam do okularów przeciwsłonecznych, że kiedy tylko wychodzi słonko to nie wyobrażam sobie nie mieć ich na nosie ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń