sobota, 7 czerwca 2014

Codziennie letnie propozycje..


Hej Kochani! Ostatni tydzień był dla mnie bardzo pracowity i miałam dla Was mniej czasu. W weekend jednak nadrabiam zaległości, przygotowałam nowy post a za chwilkę razem z moim Kubą wybieramy się na zdjęcia. Mam dla Was sporo letnich nowości, dzisiaj jednak przedstawiam Wam prostą, codzienną propozycję. Szara luźna sukienka, sandałki, które już od dawna "za mną chodziły" i czarna pojemna torebka idealnie sprawdzą się na co dzień lub weekendowy spacer. Do mojego zestawu dobrałam złoty naszyjnik i czarne okulary. Na końcu posta czeka na Was jeszcze jedna "mini stylizacja" gdyż niestety rozpadał się deszcz i zdążyliśmy zrobić jedynie dwa zdjęcia, ale mimo to chciałam Wam ją pokazać. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego, ciepłego i słonecznego weekendu! Przesyłam Wam całuski !!

Sukienka - TUTAJ / Sandałki - TUTAJ / Okulary - Firmoo podobne TUTAJ









Na koniec tak jak Wam obiecałam mam dla Was jeszcze zdjęcia pastelowej stylizacji w której króluje bardzo modny w tym sezonie kolor - baby blue oraz kwiatowy motyw. Luźną bluzeczkę postanowiłam połączyć z tiulową spódniczką, a dodatki utrzymać w błękitnej tonacji. Mam nadzieje, że się Wam spodoba.

Bluzka - TUTAJ / Spódnica - TUTAJ / Kopertówka - TUTAJ / Balerinki - TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Stylizacja z szarą sukieneczką jest śliczna. Bardzo podobają mi się także sandałki i balerinki z drugiej stylizacji ;) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje ;) fajnie, że dodajesz dla porównania dwie propozycje tak aby każda z Nas mogła wybrać coś dla siebie. Ja stawiam na stylizacje numer jeden jest naprawdę superowa! Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu stylizacjach rewelacyjne buty!!! <3 a gdzie kupiłaś torebkę z pierwszej stylizacji? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;* Torebkę kupiłam w sklepie internetowym Beata Prejsnar ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. pierwsza jest cudowna! :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow , love it , love it , love it ,,,
    am ur fan for this lovely ootd

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są obydwie stylizacje, a Ty wyglądasz prześlicznie;))

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz zawsze rewelacyjnie ;)
    chciałabym zobaczyć cię kiedyś w wyprostowanych włosach i selikatnej sukience do ziemi w kolorze jasno niebieskim ,białym , ecru lub szarym ;)
    mmm marzenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty w pierwszej stylizacji bomba! Robią całą stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwzej stylizacji - "sukienka" wygląda, jakbyś do tej bluzki zapomniała dołu włożyć ;)
    W drugiej - taka sierotka Marysia :D
    Oglądam Twoje stylizacje, większośc jest świetna, ale irytuje mnie to, że w każdej świecisz udami :D Czasami lepiej, jak nieco mniej widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama myślałam o kupieniu takich skrzydlatych sandałów, wyglądają świetnie :)
    Zapraszam :)
    http://theoddshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. i pierwsza i druga stylizacja bardzo fajna - druga żywsza, oko cieszy się bardziej, ale z kolei ta pierwsza w moim stylu zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To przykład na to, jak dodatki tworzą kreację :), prosta, nijaka sukienka nabiera blasku dzięki butom i biżuterii. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. To świetny przykład na to, jak dodatki tworzą udaną stylizację. Prosta, nijaka sukienka nabiera blasku i charakteru dzięki butom i biżuterii. Super look!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Esia! szalejesz z tymi stylizacjami <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka bardzo mi się podoba, zaś druga stylizacja kompletnie nie w moim guście, aż tak odważna nie jestem, ale muszę przyznać , że prezentuje się bardzo nietuzinkowo ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. KOCHANI DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE I OPINIE ! ;*

    OdpowiedzUsuń