środa, 4 czerwca 2014

Cztery eleganckie sukienki na wesele i nie tylko ..!


Hej Kochani! W dzisiejszym poście będę Was bardzo rozpieszczać, ponieważ przygotowałam dla Was aż cztery stylizacje! Zrobiłam to dlatego, gdyż często pytacie mnie o propozycje stylizacji na wesele i różne okazję na które są Wam potrzebne nietuzinkowe i ciekawe sukienki. Z uwagi na to wyszukałam dla Was zgodne z najgorętszymi trendami wiosna-lato 2014 propozycje, które możecie zobaczyć poniżej. Mam nadzieje, że przypadną Wam do gustu i znajdziecie wśród nich coś interesującego właśnie dla siebie. Zapraszam także do wyrażania swojej opinii, ponieważ jest dla mnie bardzo cenna. Mam nadzieje, że podzielicie się ze mną swoimi spostrzeżeniami i odpowiecie mi na pytanie który zestaw przypadł Wam do gustu najbardziej? Przesyłam całusy i zapraszam!! :)


Stylizacja 1

Pierwsza stylizacja stawia na klasykę. Wiecznie modna i nieprzemijająca czerń sprawdzi się zawsze i wszędzie. Tym razem wybrałam śliczną i idealnie podkreślającą talię sukienkę, z nietuzinkowym trójkątnym wycięciem. Niestety zamówiłam za duży rozmiar i strasznie mi się pomarszczyła na biuście, więc pamiętajcie żeby brać rozmiar zgodny ze swoim, nawet jeśli wymiary wydają się Wam za małe, ponieważ sukienka jest elastyczna. Ja zamiast S zamówiłam M i musiałam ją zwężać a nie za bardzo się dało gdyż straciłaby swój piękny krój. Kierujcie się więc swoim rozmiarem, wtedy sukienka na pewno będzie się idealnie układać na biuście i będziecie w niej wyglądać ślicznie. Naprawdę jest godna polecenia, ponieważ mi sprawuje się super! Dodatki, które dobrałam do stylizacji, także starałam się zachować w czarnej klasycznej kolorystyce, a są nimi śliczne i bardzo wygodne sandałki, kopertówka, która na pewno nie raz przyda mi się na różne wyjątkowe okazje oraz bransoletka ze złotymi łańcuszkami. 

Sukienka - TUTAJ / Kopertówka - TUTAJ / Sandałki - TUTAJ / Bransoletka - TUTAJ








Stylizacja 2

Od dawna byłam zauroczona koronkowymi sukienkami w kobaltowym kolorze. Niestety przez długi czas nie mogłam znaleźć odpowiedniej. Po długich poszukiwaniach jednak mi się to udało. Znalazłam model taki jak sobie wymarzyłam. Podobnie jak "mała czarna" z poprzedniej propozycji, ta również idealnie podkreśla talię, a sylwetka wygląda w niej naprawdę bardzo zgrabnie. Do sukienki dobrałam asymetryczne czarne szpileczki i czarną kopertówkę. Biżuteria to tak jak w 90% przypadków, ulubiony zegarek. 

Sukienka - TUTAJ / Kopertówka - TUTAJ / Szpilki - TUTAJ / Zegarek - GUESS







Stylizacja 3

Moja kolejna propozycja jest utrzymana w delikatnej, subtelnej i kobiecej tonacji. Postawiłam w niej na pudrowy róż oraz jaśniutki beż. Sukienka, którą wybrałam jest na pozór klasyczna, ale dzięki falbance ma w sobie to coś, co czyni ją wyjątkową i bardzo kobiecą. Jej kolor jest w rzeczywistości dużo ładniejszy i żywszy, co możecie zobaczyć przechodząc linkiem przekierowującym do sklepu, w którym ją zamówiłam. Dobrałam do niej nietuzinkową biżuterię w postaci dużego naszyjnika oraz kolczyków, ponieważ z uwagi na jej "skromność" mogłam, że tak to ujmę - poszaleć z dodatkami. Kopertówka, sandałki oraz płaszczyk są  utrzymane w tonacji jasnego, ciepłego beżu, który moim zdaniem idealnie współgra z pastelowym różem. 

Płaszczyk - TUTAJ / Sukienka - TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ / Kolczyki - TUTAJ
Kopertówka - TUTAJ / Sandałki - Big Star TUTAJ









Stylizacja 4


Ostatnia propozycja jaką dla Was przygotowałam to "miętowe szaleństwo". Wszystkie sukienki jakie tym razem wybrałam są idealnie dopasowane i podkreślają talię. Ostatnia również nie mogła wychodzić poza przysłowiowy schemat. Tak jak pozostałe pięknie podkreśla figurę i maskuje drobne mankamenty sylwetki. Dobrałam do niej miętowe buciki, białą kopertówkę oraz naszyjnik. Mam nadzieję, tak jak pisałam już na początku, że któraś z tych czterech stylizacji wyjątkowo się Wam spodoba i będzie dla Was ciekawą inspiracją. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i już nie mogę się doczekać Waszych opinii!!

Sukienka - TUTAJ / Kopertówka - TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ / Zegarek - GUESS / Sandałki - TUTAJ









54 komentarze:

  1. robisz jakies wyprzedaze szafy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doklejam się do pytania, ponieważ z chęcią bym coś od Ciebie kupiła Esterko :)

      Usuń
    2. Wyglądasz olśniewająco ;) Mi najbardziej wpadła w oko sukienka numer jeden i dwa, to moje typy i z chęcią bym takie przygarnęła na lato. Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

      Usuń
    3. Tak Kochane robię wyprzedaże :) w ten weekend postaram się przygotować kolejną, ponieważ już troszkę rzeczy mi się nazbierało lecz nie mam kiedy ich sfotografować i dodać ;) Pozdrawiam Was cieplutko

      Usuń
  2. Jak zawsze jesteś perfekcyjna i piękna!
    Uwielbiam Cię, a kobaltowa sukienka.. ahh wczoraj robiłam zamówienie na sheinside, już miałam ją brać ale bałam się że będzie żle wyglądać... na Tobie leży idealnie! :)

    Całuję, Estera :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Kochana była ją zamówić ;) ja też się bałam czy rzeczywiście będzie tak ślicznie wyglądała jak na zdjęcia, ale na szczęście się nie zawiodłam ;) jest jeszcze dostępna i to teraz w promocji więc warto ;) Całuję ;*

      Usuń
  3. Kobaltowa sukienka jest obłędna Esti!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W 3 stylizacji mimo wszystko odrzuciłabym kolczyki, naszyjnik już sam w sobie robi ogromne wrażenie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za Twoją opinię :) osobiście strasznie lubię nosić ten komplet właśnie w takiej postaci w jakiej jest, ale jak ktoś woli subtelniejsze dodatki to oczywiście można rozdzielać naszyjnik i kolczyki ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne, dodatki świetnie dobrane. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja i trzecia również, czwarta też, takie pastelowe kolory pasują do Ciebie. Ty Esterko jak zawsze jesteś piękna i lubię oglądać Twojego bloga > pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa i cieszę się niezmiernie, że mój blog Ci się podoba ;* Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Jak Ty cudownie wyglądasz w tych wszystkich sukienkach! Tylko pozazdrościć figury ;) Powiedz czy czarną sukienkę tylko zwężałaś czy też troszkę skróciłaś? Pytam, ponieważ na stronie sklepu wydaje się być zdecydowanie dłuższa, a mi szczerze mówiąc odpowiada właśnie taka długość jaką Ty masz :) Będę wdzięczna za odpowiedź ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Słuszna uwaga, czarną sukieneczkę oprócz zwężania także troszkę skróciłam co absolutnie nie jest problemem ;) dobra krawcowa poradzi sobie ze wszystkim, a sukienka jest naprawdę piękna ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Zapomniałam jeszcze zapytać, jaki masz rozmiar tej różowej sukieneczki? Jest śliczna i chyba ją zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne sukienki : ) Takie inne : )
    Ostatnia jest śliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie numerem jeden jest numer trzy ;) w czwartym zestawie jakos nie pasuja mi buty... podmienilabym na te z 3
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szokują mnie długości tych sukienek! są coraz krótsze
    ledwo to pośladki przykrywa

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje są cudowne i każda sukienka robi bardzo dobre wrażenie, jednak mi najbardziej spodobała się stylizacja trzecia, chociaż gdybym ja miała to założyć wybrałabym mniejsze kolczyki. Buty z czwartej też bardzo przypadły mi do gustu;)
    Zapraszam do nas, może znajdziesz coś co cię zainteresuje
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne zestawy aczkolwiek ostatnio sukienka mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale wyglądasz we wszystkich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeslicznie by Ci było w krótkich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są doskonałe i każda mi się podoba, bo jest zupełnie inna! Ciężko mi się zdecydować na jedną z nich:-) W pastelach wyglądasz cudnie, ale w czerni też pięknie! Bardzo pasują Ci tak podpięte włoski :-)

    Pozdrawiam :-) zapraszam w wolnej chwili do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kobaltowa sukienka z koronka jest rewelacyjna! Absolutnie mnie zauroczyła. :)
    Mam taki sam naszyjnik jaki masz w stylizacji nr 3, ale w sumie rzadko go noszę, jakiś za duży mi się wydaje. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. propozycja nr 2 i 3 najbardzij przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie zestawy zdecydowanie na TAK, jednak drugi zestaw zrobił na mnie największe wrażenie- prezentujesz się w nim obłędnie! Oprócz urody posiadadasz świetny gust i jesteś bardzo miłą osobą, lubię tutaj do Ciebie zaglądać! :-) pozdrawiam cieplutko! Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza sukienka jest przepiękna :) w lipcu wybieram się na wesele, więc może coś podkradnę z twoich stylizacji :)

    Pozdrawiam !;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda z tych stylizacji jest zjawiskowa i w każdej równie dobrze wyglądasz :)) Moje faworyty to 2 i 4 :))

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie są piękne, ale nie na każdą okazję się nadają ze względu na długość a raczej krótkość ;-) ja lubię krótkie sukienki, ale nie wszędzie ;-) a tak to piękne propozycje, jak zawsze u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  22. To naprawdę wspaniałe, że pomimo obowiązków, pracy i innych zajęć masz dla nas tyle czasu i pokazujesz nam świetne propozycje na każdą okazję. Zauważyłam, że niektóre blogerki nas troszkę oszukują, nie będę tu mówiła które ale np pokazują na instagramie stylizacje codzienne a na blogu tylko i wyłącznie cukierkowe i eleganckie. Widać z tego, że nie pokazują swojego stylu tylko coś na pokaz. Ty natomiast pokazujesz nam stylizacje na każdą okazję, do szkoły, na sportowo, do pracy, na co dzień, na imprezę, na wesele i widać , że w każdej jesteś sobą. Bardzo cenię to sobie ja i na pewno inne Twoje czytelniczki. Dziękuje za to, że jesteś i mogę czerpać tyle wspaniałych inspiracji ;) Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  23. moim faworytem jest 1.... nieźle wygląda też 3.... 2 wg mnie ładnie wyglądałaby na opalonej brunetce.... a 4 ma fajną górę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza propozycja powala! IDealnie wyglądasz :-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka nr 2 to jest jak dla mnie ideał

    OdpowiedzUsuń
  26. Biżuteria jest cudowna! A jeśli chodzi o sukienki, nie mogę się zdecydować którą lubię najbardziej, ale chyba pierwszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie stylizacje są przepiękne !! <3 ..na prawdę ślicznie się w nich prezentujesz :) Nic dodać, nic ująć :)
    najbardziej to urzekła mnie ta sukienka chabrowa :) - dostanę ją gdzieś ale na polskiej stronce ? :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne stylizacje! Cenię w Tobie nie tylko poczucie stylu, ale i to, że nie wywyższasz się i zawsze jesteś miła i wesoła :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybieram 3 !! ALe ty w każdej stylizacji wyglądasz nieziemsko :)
    Jeśli chodzi o sukienki to w sumie pierwsza, czarna również jest cudowna.
    Uwielbiam Twojego bloga i do tego masz super zdjęcia na Instagramie. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne sukienki wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkie piękne,ale najbardziej urzekła mnie pierwsza ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie są piękne, ale nr. 3 zdecydowanie wygrywa! Piekna sukienka w kolorze pudrowego rozu, a naszyjnikiem, ktory przyciaga wzrok jest piękny :) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. czarna sukienka i miętowe botki CZAD! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. w kazdej pieknie , ale w czarnej bardzo seksownie :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz super styl ale nie podoba mi się jedno w Twoich stylizacjach , że dobierasz buty które maja za duże wycięcie na palce i troszeczkę wygląda to tak jak by były te buty za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow wszystkie stylizacje rewelacyjne !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Alicja Szpunar- Chyćko Stylizacja nr 2 i nr 3 najbardziej podobają mi się, ponieważ - to mój ulubiony styl:) Stylizacja nr 3 jest wprost stworzona na "weselne okazje" i dla kobiet , które lubią taki delikatny , elegancki i kobiecy look - ta JEST MOJĄ FAWORYTKĄ ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana bardzo proszę napisz jaki masz rozmiar tej niebieskiej sukienki :) i ile masz wzrostu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 173 cm wzrostu a rozmiar już niestety nie pamiętam jaki zamawiałam :( sugerowałam się wymiarami podanymi na stronie i przyszła idealna ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń