sobota, 21 czerwca 2014

Girly floral dress..


Hej Kochani! Dzisiaj mam dla Was bardzo dziewczęcy post. Główną rolę gra w nim prześliczna, kwiecista sukienka. Moim zdaniem jest ona kwintesencją kobiecości i subtelnej delikatności. Kwiaty to jeden z największych hitów tego sezonu. Mnie osobiście urzekł nie tylko motyw, ale i krój sukienki. Dobrałam do niej wianek z kwiatów, małe pudrowe puzderko oraz różowe szpilki. Wracając do sukienki to moim zdaniem nadaje się idealnie zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia. Wszystko zależy od kreatywności oraz dobranych do niej dodatków. Mam nadzieję, że moja wersja się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłej soboty.

Sukienka - TUTAJ / Wianek - Glitter / Puzderko - TUTAJ / Buty - Mango / Zegarek - GUESS

Paznokcie - Galatea Centrum Kosmetyki Profesjonalnej i Spa w Lublinie





26 komentarzy:

  1. Ale cudowna sukienka! Pasuje do Ciebie idealnie ;) Dodatkowo bardzo spodobała mi się ta torebka; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę taka dzidzia - piernik

    OdpowiedzUsuń
  3. torebeczka numer 1:-))))

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko Ty możesz z takiej sukienki zrobić coś super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jakoś te kwieciste sukienki nie do końca podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny wzór, ale góra tej sukienki do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podoba, jest slodko i dziewczeco i ten wianek :) moje wianki juz ida poczta, miejmy nadzieje ze sie nie zgubia bo cos ostatnio mam do tego pecha :P:P buzaik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicja Szpunar- Chyćko :) Piękny fason sukienki , print kwiatowy owszem modny - ale ten typ sukienki , moim zdaniem jest odpowiedni na letnie imprezy "plenerowe", na wyjścia na spotkanie ze znajomymi , rodziną - na "większe wyjścia" - raczej nie jest odpowiednia ta sukienka. Na "eleganckie wyjścia i imprezy" są bardziej odpowiednie drobniejsze wzory kwiatowe - wtedy nie wygląda się "kiczowato" . Pozdrawiam i życzę miłej soboty !

    OdpowiedzUsuń
  9. nie moje klimaty ale Tobie w niej ladnie :) na jakas sesje to spoko;]

    OdpowiedzUsuń
  10. jak Ty pięknie wyglądasz, no cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Lato :)!
    podoba mi się ta "kryza" przy niej!

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely dress!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zestawienie kolorów;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz, sukieneczka jest niesamowicie dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. normalnie zakochałam się... słońce wyglądasz pięknie.... uwielbiam tę sukienkę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodko ! Dziewczęco! Pięknie! Róż dla blondynki - bajka :) <3

    OdpowiedzUsuń