niedziela, 8 czerwca 2014

I Hate Mondays


Hej Kochani! Za oknem piękna pogoda, nareszcie świeci długo wyczekiwane słonko. Mnie jednak ono już troszkę zmęczyło, dlatego też postanowiłam wejść na chwilkę na komputer i podzielić się z Wami kolejnym zestawem. Tym razem mam dla Was białą czarną propozycję z dodatkiem złoto-srebrnej biżuterii. Taki zestaw możecie założyć na co dzień lub na spotkanie ze znajomymi bądź imprezę. Biały t-shirt z bardzo wymownym tekstem sprawdzi się idealnie także w połączeniu z szortami lub jeansowymi boyfriendami. Mam nadzieje, że zestaw, mimo iż klastyczny i bez udziwnień, przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspiracją. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę Wam udanej i słonecznej niedzieli. Przesyłam całusy!

T-shirt - TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ / Spódniczka - Zara TUTAJ / Kopertówka - TUTAJ
 Zegarek - Timex / Bransoletka - TUTAJ / Okulary - Podobne TUTAJ / Buty - TUTAJ











36 komentarzy:

  1. te okulary daja wrazenie jakbys miala doczepiony nos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie okulary dają takie wrażenie lecz kąt padania światła ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. a skad buciki?:) podasz konkretny link proszę?:*
    cudowna w każdym wydaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* link już jest uzupełniony, zapomniałam całkowicie o nim, przepraszam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz, połączenie bieli z czernią zawsze najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka idealna! :P haha.
    cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana super wyglądasz!
    A skąd buty?

    Dzięki
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* Buciki są z moskobuty.pl ;) Link jest już uzupełniony ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. koszulka swietna, z checia bym taka przygarnela :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko <3 :* Zapraszam także na mojego (początkującego) bloga :) http://magicvicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam ;) Słońca mamy teraz baaardzo dużo i trzeba przyznać, że bywa męczące. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba, zwłaszcza bluzka ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo - fajnie jest, bardzo fajnie, lubię taką mało sztampową klasykę!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie dziewczęce, a zarazem kobiece stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe that shirt would be great for me!
    I feel the same.
    Gorgeous outfit, love it.
    very nice necklace.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa i oryginalna stylizacja, podoba mi się w niej zwłaszcza gra kolorow. Super szczupło Ci w niej :-) Jak zawsze perfekcyjnie wyglądasz !

    Zapraszam na swojego bloga gdzie zdradzam jak za pośrednictwem serwisu airbnb mozna spac w Paryżu, Berlinie czy Rzymie za mniej niz 100 zl

    http://noclegi-z-airbnb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bluzka ;) Super wyglądasz a całośc sie fajnie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, lekki i dziewczęcy zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się sandałki

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne masz buty! Bardzo fajny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. T-shirt z nadrukiem plus biżuteria.....?????Totalny brak klasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, aby było to brakiem klasy. Wręcz przeciwnie, ale oczywiście możesz mieć swoje odmienne zdanie na ten temat ;) nie bronię Ci tego ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  18. Cześć;* mam takie nietypowe pytanie;) w jakim wieku wychodziłas za mąż?
    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam za mąż w wieku 22 lat ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  19. Jak na lakieromaniaczkę przystało, kolor paznokci i stóp od razu rzucił mi się w oczy, przepiękny jest! :) miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancki look! Jedna z lepszych Twoich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie zestawy to moje ulubione. Super! <3

    Chociaż chciałabym Cię zobaczyć w kolejnych stylizacjach w inaczej ułożonych włoskach, bo ostatnio cały czas podkręcone i rozpuszczone, ale to może tylko moje wrażenie jakiejś fryzurowej - monotonii troszeczkę ;)

    Pozdrawiam cieplutko! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* niedługo na blogu będzie dużo różnorodnych fryzur ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Pięknie! Buty bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń