niedziela, 15 czerwca 2014

Jeansowe szorty cz. II


Hej Kochani! Dzisiaj mam dla Was drugą część posta o tematyce - z czym połączyć jeansowe szorty. Tym razem zamiast luźnego i zwiewnego t-shirt'u wybrałam bluzę z logiem zespołu, który zna chyba każdy! Nie zamówiłam jej dlatego, że jest "modna" tak jak robią niektóre osoby, lecz dlatego, że naprawdę lubię wiele piosenek zespołu Guns N' Roses. Do zestawu dobrałam dobrze Wam już znane sneakersy marki Casadei. Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego wieczoru. My swój spędzamy jak co dzień ostatnio, czyli przed telewizorem oglądając mecze. Przesyłam Wam całusy Kochani!

Bluza - TUTAJ / Szorty - NudeCoutreVintage / Buty - Casadei via Catwalk






32 komentarze:

  1. Dziewczyno jakie Ty masz nogi! Zazdroooooo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz Esterko. Napisz proszę co robisz, żeby mieć takie piękne nogi? Ja ćwiczę z Mel B i z Chodakowską, ale nic mi to nie daje i dalej mam dwa tłuczki :( Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cię serdecznie, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ;) Ćwiczyłam z Ewą Chodakowską i Mel B, ale ostatnio nie mam na to niestety czasu. Korzystam z zabiegów elektrostymulacji, które moim zdaniem bardzo wpłynęły na poprawę jędrności i wyglądu moich nóg. Zmniejszyły mi się obwody i pozbyłam się wstrętnego cellulitu :) kiedy mam czas to biegam wieczorami, to też bardzo pomaga na kondycję i wygląd całego ciała ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Jaką masz na ustach szminkę? Jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam pomadkę z nowej kolekcji marki Maybelline w odcieniu 900 Pink Pop :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło mi i dziękuję ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Alicja Szpunar- Chyćko Bardzo podoba mi się ta stylizacja - świetny pomysł: na luzie , z zarazem z elegancją i z wspaniałym wyczuciem stylu , dobrane wszystkie elementy tej stylizacji ! Pozdrawiam !Miłego niedzielnego wieczoru !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Alicja Szpunar- Chyćko Nie słodzę Ci , ale napisałam szczerze ! Widzę u Ciebie świetne wyczucie stylu i staranne dobieranie wszystkich elementów stylizacji ! Ciepło pozdrawiam !

      Usuń
  6. Kiedyś się słuchało, wieszało plakaty :) Super zestaw! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, nowocześnie i na luzie :3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna ta bluza!!:)

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam założyłam top z logiem Stonsów chociaż ich muzyka nie należy do mojego ulubionego gatunku i nie widzę w tym nic dziwnego. Ubrałam go, bo mi się podoba, a nie bo jest "modny". ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne szorty i bluza :) super

    OdpowiedzUsuń
  11. z bluzą mówię szortom zdecydowane tak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawde wyszły świetne zdjecia. Bardzo podoba mi się sceneria na zdjeciach.
    Dodaje klimatu całości. Stylizacja prosta i takie lubie najbardziej
    Buziaki, x
    Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, stylizacja jest OK ! , zupełny luzik i to mi się podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste spodenki :)

    http://fashionbynovika.blogspot.com/
    pzdr;*

    OdpowiedzUsuń
  15. mi ten zestaw nie przypadł do gustu... wolałam poprzedni....

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie :))) co powiesz na temat takich butów na wesele??? doradź proszę

    http://allegro.pl/asymetryczne-szpilki-bezowe-hit-blogerek-36-i4339201449.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Buciki są ładne, ale zastanawiam się czy aby na pewno będą wygodne ;) niektóre asymetryczne szpilki są fajne "na chwilę", gdyż potem bardzo bolą w nich nogi :( jeśli szukasz wygodnych asymetrycznych szpilek to mogę polecić Ci te z Papilion.pl, które często pokazuje na blogu ;) są bardzo wygodne, mam ten model w kolorze białym i czarnym i sprawdzają się nawet na co dzień ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. piękne nogi w tych szortach masz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W butach się zakochałam ;-) Świetna całość!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluza <3 pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja jak najbardziej do mnie przemawia, ja bym tylko buty zmieniła na jakieś zwykłe trampy ;) Gunsi nigdy z " mody" nie wyjdą. Z jednej strony nie mam nic przeciwko osobom, które noszą koszulki z logiem jakiegoś zespołu, nie mając nawet pojęcia kto/co to jest, bo tak jak w przypadku G'n'R czy Rolling Stones,ich loga są bardzo ciekawym i fajnym nadrukiem na ubraniu ;)

    OdpowiedzUsuń