czwartek, 26 czerwca 2014

Kombinezon jako idealne letnie rozwiazanie - DWIE PROPOZYCJE


Hej Kochani! Jakiś czas temu, a dokładniej w kwietniu, pokazałam Wam stylizację z czarnym klasycznym kombinezonem (możecie ją zobaczyć TUTAJ), do którego dobrałam białe dodatki. Od tamtej pory w mojej szafie pojawiło się sporo różnokolorowych elementów garderoby. Dostawałam od Was wiele pytań jak nosić kombinezon i gdzie znaleźć nietuzinkowy oraz odpowiedni na wiosnę i lato - "produkt", dlatego też dzisiaj przygotowałam dla Was dwie propozycje, jak nosić kombinezon na co dzień. Tym razem postawiłam na żywą czerwień, do której długo nie mogłam się przekonać, ale z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona oraz delikatną szarość. Mam nadzieje, że któraś z propozycji przypadnie Wam do gustu. W kolejnych postach postaram się przygotować dla Was jeszcze inne propozycje, a już dzisiaj zdradzę Wam, że będzie pastelowo. Teraz zostawiam Was ze zdjęciami i krótkim opisem poszczególnych stylizacji. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia Kochani!!

STYLIZACJA NUMER 1

Pierwsza propozycja to tak jak pisałam we wstępie, luźny kombinezon w czerwonym, bardzo żywym kolorze. Idealnie nadaje się zarówno na co dzień, jak i na wieczorne wyjście. Wszystko zależy od dodatków. Tym razem pokazuje Wam go w wersji codziennej, w której postawiłam na wygodne sandałki, ze złotymi elementami oraz biżuterię w postaci ciekawego naszyjnika i ulubionego, złotego zegarka. Z uwagi na to, że jest to zestaw codzienny, nie mogło zabraknąć również dużej, pojemnej torebki. W stylizacji towarzyszą mi także ulubione ostatnio, koci okulary Prady. Mam nadzieje, że zestaw się Wam spodoba i będzie dla Was inspiracją do stworzenia własnego. Jeśli nie, to zapraszam Was na kolejny, w nieco bardziej stonowanej kolorystyce.

Kombinezon - TUTAJ / Naszyjnik - Priv podobny TUTAJ / Zegarek - GUESS / Okulary - Prada TUTAJ
Torebka - Beata Prejsnar / Sandałki - TUTAJ








STYLIZACJA NUMER 2

Druga propozycja jaką dla Was przygotowałam, także nadaje się zarówno na co dzień jak i na wieczorne wyjścia. Tak jak pisałam powyżej - wszystko zależy od doboru dodatków. Równie dobrze mogłybyście zamienić buty i dodatki z pierwszej, ze szpilkami oraz innymi elementami z drugiej propozycji i oba zestawy komponowałyby się idealnie. Szary wygodny kombinezon, pasuje także na spacer i osobiście na "taką okazję" noszę do niego adidasy bądź air max'y. Z mojej strony to by było chyba na tyle. Zamiast czytać moje długie wywody, dziś pozostawiam Was z dwoma inspiracjami i mam nadzieje, że któraś z nich Was "natchnie". 

Kombinezon - TUTAJ / Okulary - Prada TUTAJ / Szpilki - TUTAJ / Torebka - Michael Kors TUTAJ







23 komentarze:

  1. Rewelacyjne kombinezony <3 Przepięknie kochana wyglądasz :) Do twarzy Ci w czerwieni Esti :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oddawaj ten czerwony!:D hi hi świetna stylówka:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwony spoko, szary paskuuudny! wygląda jak za mały. W ogóle kombizony to dla mnie piżamy takie ;) zwłaszcza te "dresowe" (bawełniane), w życiu bym nie założyłam ale Tobie w czerwonym jest super i świetna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 173 cm wzrostu i szary kombinezon jest trochę za krótki, dlatego wygląda tak jak byłby za mały :( dla osób wysokich polecam dlatego bardziej ten czerwony, gdyż jest idealny i super się w nim czuje :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. W czerwonym zdecydowanie jest Ci lepiej:) rozpromienia Cie i wygladasz w nim super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pora rozbić świnkę skarbonkę i zamówić propozycję pierwszą! Szary też okropnie mi się podoba, ale chyba na wakacje, do przyjaciół i do szkoły, to czerwień <3 Do twarzy ci w takich "luźniejszych" stylizacjach ;) Czekam na kolejne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. siwy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega wyglądasz w czerwieni! :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. oby dwa zestawy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wiele lepiej wyglądasz w czerwonym kombinezonie - w ogole uważam, ze blondynki wyglądają seksownie w tym kolorze. Szary jest za mały, zweza biodra, a uwydatnia górna czesc (spory biust) oraz poszerza klatkę piersiowa. Wyglądasz jak typowe jabłko :) Zdecydowanie wole Cie w rozkloszowanych spódniczkach i sportach odsłaniających dluuuuugie nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za szczerą i konstruktywną opinię ;) Pozdrawiam ceiplutko

      Usuń
  10. Witam mam takie nietypowe pytanie ile masz wzrostu ?? Bardzo podobają mi się kombinezony jednak jestem wysoka i większość ma dla mnie za krótki stan :( a ten czerwony wygląda zjawiskowo !!:))
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 173 cm wzrostu :) czerwony jest idealny :) szary niestety troszkę za krótki. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. wow oba kombinezony są świetne !!! czerwony to zdecydowanie Twój kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, która propozycja lepsza, obydwie są świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabyś napisac jaki masz rozmiar bluzy z Adidasa. Bluza ma kolorek jasny fiolet??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Oczywiście, z tego co pamiętam zamawiałam rozmiar S :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  14. Mnie bardzo podobają się kombinezony, ale te z krótkimi spodenkami ;) Tutaj stawiam na stylizację nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń