piątek, 20 czerwca 2014

Letni spacer. .

 

Hej Słoneczka! Wczoraj na blogu pokazałam Wam troszkę elegancji, więc dzisiaj dla odmiany mam dla Was zestaw sportowy. Od dawna poszukiwałam wygodnej bluzy, która będzie pasowała zarówno do jeansowych szortów, sportowych spodni, jeansów oraz spódniczek. Po długich poszukiwaniach wreszcie udało mi się taką znaleźć i to w jednym z moich ulubionych kolorów. Tym razem dobrałam do niej wygodne jeansowe szorty i szare buty adidas. Ostatnio w mojej kolekcji gości coraz więcej sportowego obuwia, gdyż bardzo je polubiłam. Jest wygodne i pasuje do wielu zestawów, nie tylko tych sportowych. Zestaw, który Wam dzisiaj pokazuje idealnie nadaje się na spacer. Pozostałe dodatki to torebka Michael Kors oraz ulubione ostatnio, kocie okulary Prady. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i życzę Wam miłego dnia!! Przesyłam całusy!!

Bluza - Adidas dostępna TUTAJ / Szorty - TUTAJ / Torebka - Michael Kors dostępna TUTAJ
Okulary - Prada dostępne TUTAJ / Buty - Adidas dostępne TUTAJ / Zegarek - Timex / Bransoletki - Glitter

Paznokcie - Galatea Centrum Kosmetyki Profesjonalnej i Spa w Lublinie










33 komentarze:

  1. idealna figura! ;p robisz jakieś specjalne ćwiczenia na nogi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo mi sie wydaje albo jesteś bez stanika ? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicja Szpunar-Chyćko Bardzo podoba mi się ta stylizacja- świetny zestaw na wycieczkę , na spacer . Wspaniałe są te sportowe buty ! Torebka i biżuteria są pięknym dopełnieniem całej stylizacji ! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny czemu wy sie tak kopiujecie? w ostatnich dniach styloly pokazywała identyczną bluze a ona tez jest z tego samego miasta więc trochę nie bardzo...
    i torebke zmień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ogarnijcie się nikt nikogo nie kopiuje :) to, że współpracujemy z tymi samymi firmami i wybieramy te same rzeczy bo są po prostu najładniejsze i mamy podobny gust nie znaczy, że ktoś kogoś kopiuje :) mam wyrzucić rzeczy, które mamy takie same? Mam nie dodać stylizacji, które mam przygotowane dużo wcześniej? Proszę nie rozsmieszaj mnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. A torebka mi się podoba i nie zamierzam jej zmieniać :)

      Usuń
    3. Weź już skończ z tą styloly.. Kto to w ogóle jest? Jakaś ikona mody czy gwiazda? Estelle ma swój styl, pokazuje coś w czym można wyjść na spacer, na imprezę, do pracy itd. Styloly natomiast ostatnio chyba zatraciła się w tym co robi i moim zdaniem pokazuje stylizacje mega bazarowe. Patrząc chociażby na jedną z ostatnich w białych spodniach i tuniczce rodem z targowiska, podobną widziałam za 20zł, nie będe już wspominała o butach, które kojarzą mi się bardziej dla pani lekkich obyczajów niż dla tak popularnej i rozchwytywanej blogerki, za jaką styloly się uważa. Zaraz będe miała pewnie pojaz od fanklubu styloly, że jestem anonimem i nie powinnam się wypowiadać, ale piszę z anonima tylko dlatego, że nie mam konta google i nie zamierzam go zakładać tylko dlatego, że ktoś się zaraz przyczepi :) Podsunowując nie patrz na te dziecinne komentarze od zapatrzonych w styloly gimbusek. Rób swoje bo wychodzi Ci to świetnie a może kiedyś i Ty będziesz miała takie szczęście, że facebook Cię za darmo wypromuje, bo gdyby nie to, to o styloly słyszało by w tym momencie może z 20% jej aktualnych "fanów". Ja cenie Cię za to, że masz swoich szczerze zdobytych fanów i widać, że wcale się z tego powodu nie wywyższasz a pozostałaś skromną osobą. Tak trzymaj Estelle :) Magda z Lublina

      Usuń
    4. Magda z Lublin? Czyzby? A mi sie wydaje ze estelle z wiochy! Wiadomo i wszyscy dobrze wiedza, ze większość anonimowych komentarzy na tym blogu jest sztucznie wypuszczona przez sama autorke tego bloga. Prawda jest taka, ze estelle ze smakiem, wiedza na temat laczenia ubran, dodatkow, kolorow nie ma nic wspolnego, te braki obnaza co druga stylizacja!
      Jak sama mowi jej ulubionym sklepem jest' 'sheinside' , wszytskie stylizacje bazuja na ubraniach z tego sklepu- ŻAL I SMUTEK!
      Liczba fanów na fb też sztuczna, nagoniona 'konkursami' ( 3 konkursy na tydzien :) ), liczba ta nie przeklada sie jednak w zaden sposob na odbior, przy ilosci 51tys srednia polubien posta 70,zaangazowanie fanow zadne! Bieda esti!
      Ponadto nogi na kazdym zdjeciu wyszczuplone w photoshopie. I nie zaprzeczaj, bo jakos na zywo nogi jak balerony, a na blogu -10cm w obwodach (y) ehh Brak slow
      I dlaczego, zadna blogerka cie nie lubi? Nie chce miec z toba nic wspolnego? Hmm, myslisz, ze dlatego ze jestes konkurencja? To wyprowadze cie z bledu! Nikt nie traktuje cie powaznie i nikt cie nie szanuje. Ciekawe czemu? Hmm
      'Tak trzymaj estelle' dalej nie zajdziesz :)

      Usuń
    5. Ja też potrafię sprawdzać kto piszę te "anonimowe" komentarze Aleksandro (mam ujawnić twój adres bloga? Naprawdę chcesz wojny) ;) tylko, że Tobie chyba coś program szwankuje :) Po pierwsze nie mam na to czasu, ani nie jestem aż tak perfidna żeby sama sobie pisać komentarze ;) w przeciwieństwie do Ciebie oprócz prowadzenia bloga mam jeszcze pracę zawodową i inne zajęcia :) po drugie nie róbcie tutaj proszę jakiejś sztucznej wojny między mną a Styloly bo my żyjemy ze sobą w normalnych zdrowych kontaktach, a nie w takich jakie są tutaj przedstawiane :) Co do fanów na facebooku nie będę się nawet wypowiadała, bo Tobie nawet konkursy nie pomagają ;)) a co do nóg to jak jesteś taka mądra to proszę spotkajmy się na żywo, ja nie mam nic do ukrycia a photoshopa nie używam :) boli Cię, że ktoś potrafi się zmotywować i schudnąć, a Ty tylko kłamiesz czytelników, że zaczynasz wyzwanie z Mel B a potem dodajesz zdjęcia z McDonaldsa? To jest dopiero żałosne :)
      Żadna blogerka mnie nie lubi? Hmmm dziwne bo ja znam wiele, które mnie lubią, a nie lubią mnie te które mają o mnie wyrobione zdanie przez Ciebie a ze mną nawet nie zamieniły jednego słowa, więc mi na takich osobach wcale nie zależy, naprawdę nie są mi takie blogerki potrzebne do szczęścia ;) i proszę Cię następnym razem jak będziesz chciała dodać taki komentarz to nie ukrywaj się pod anonimem tylko napisz ze swojego blogowego konta :) Miej chociaż trochę odwagi bo widać kto to jest znawcą i lubi pisać anonimowe komentarze :) Miłego dnia ;))

      Usuń
    6. Estera dlaczego zaakceptowałaś komentarz (Magda z Lublina) obrażający inną blogerkę? Bardzo nietaktowne zachowanie z Twojej strony...

      Usuń
    7. Przykro mi ale inne blogerki także dodają komentarze, które obrażają mnie i jakoś nikt się tym nie przejmuje. Myślisz, że miło czyta się komentarze, że się jest czyjąś kopią itd, gdzie nie jest to prawdą? Ja osobiście do Oli Styloly absolutnie nic nie mam. Lubie ją i denerwuje mnie ta nagonka na jakąś rzekomą wojnę prowadzoną między nami ;) P.S. proszę nie pisz już komentarzy z anonima, gdyż naprawdę to da się sprawdzić :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. fajowa ta bluza :)
    i torebkę kocham!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest świetna, nawet gdyby milion dziewczyn ją miało, to i tak warta uwagi ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) pazurki i buty mega ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz, bluza jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość super! nogi ah..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Ty nikniesz nam w oczach :) Fantastycznie wyglądasz, z takimi nogami tylko krótkie spódniczki i szorty trzeba nosić :) Świetnie wyglądasz, luz i wygoda przede wszystkim na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zestaw! Pokazujesz naprawdę świetne połączenia, takie które nadają się na co dzień. Nie wieje u Ciebie nudą ani targowiskiem jak u niektórych "sławnych" (a przynajmniej tak się im wydaje) blogerek, które pozjadały wszystkie rozumy ;) Mogłabyś podać linka do tej bluzy bo niestety nie mogę znaleźć :( Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę oto link :) http://www.laredoute.pl/bluza-z-t%C5%82oczonym-logo-adidas/prod-324452565-730614.aspx
      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)

      Usuń
  12. Cudownie wyglądasz. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacje:) Komentarze anonima świadczą tylko o zazdrości :) Śledze Twojego bloga i podziwiając Twoja motywacje do schudnięcia (co Ci sie udało, świetna figura) postanowiłam zabrać się za Siebie :) Pozdrawiam SSS.

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja bardzo ładna :) strasznie podoba mi się torebka :D i jeszcze bluza :D - bluza ma świetny kolor :D ale najlepsze są Twoje nogi ! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba... śliczna bluza... cudne nogi

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, szczególnie buty przypadły mi do gustu :) chyba się skuszę ! :))
    http://mix-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska bluza! i te Twoje chudziuuutkie, śliczne nóżki, zazdraszczam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny kolor bluzy, bardzo pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygodny, luźny i bardzo modny zestaw na co dzień - jak najbardziej jestem na TAK ;) A buty ... marzenie !! P.S.Gdybym pokazał swoje nogi w internecie i okazałyby się nadzwyczaj zgrabne, to i tak pewnie podejrzewano by mnie o photoshop ... heh, nie przejmuj się dziecinnymi komentarzami ;)

    OdpowiedzUsuń