niedziela, 22 czerwca 2014

Perfect city look..


Hej Kochani! Ostatnio zalewałam Was masą letnich propozycji. Od kilku dni pogoda płata nam jednak figle i zestawy na chłodniejsze dni są jak najbardziej wskazane. Stylizacja, którą Wam dzisiaj pokazuje to jeden z moich codziennych zestawów, w których czuje się najlepiej. Połączyłam w nim pikowaną kurteczkę z rękawami 3/4, luźną bluzkę odcieniem pasującą do chusty oraz jeansowe boyfriendy. Dodatki to duża pojemna torebka Michale Kors, ulubione ostatnio, kocie okulary Prady, złoty zegarek Guess, z którym rzadko kiedy się rozstaję, chusta LV oraz nowe botki cut-out, które idealnie nadają się zarówno na cieplejsze jak i chłodniejsze, letnie dni. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i życzę Wam udanej niedzieli!

Kurtka - Cristina Effe TUTAJ / Bluzka - Cubus / Chusta - Louis Vuitton / Torebka - Michael Kors  TUTAJ
Okulary - Prada TUTAJ / Spodnie -  Elisabetta Franchi  TUTAJ / Zegarek - GUESS / Buty - TUTAJ







31 komentarzy:

  1. Świetnie. Zamawiam cały zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, jeansy i butki mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy chusta to oryginal czy podrobka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że oryginał :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dostałaś prezent i pytałaś czy to jest oryginał czy podróba? :)
      a w ogóle to dziwnie leżą na Tobie te spodnie, chodzi głownie o te marszczenia w kroku, a apaszka wygląda niechlujnie gdy tak zwisa, myślę ze dużo lepiej byłoby owinąć ją fajnie wokół szyi, no chyba że chcesz zaktyć nią szerokie biodra to spoko :)
      miłego dnia

      Usuń
    3. Potrafię odróżnić oryginał od podróbki :) jeśli nie wiesz jak to sprawdź sobie na internecie :) wujek Google prawdę Ci powie a swoją ironię na temat moich ud zostaw sobie dla siebie :) nudne się już robi czytanie w kolko tych samych komentarzy od tych samych "anonimowych" twórców, którzy boją się napisać ze swojego konta lub powiedzieć mi w twarz co mają na myśli :) pamiętaj w internecie nikt nie jest anonimowy :) Miłego dnia :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz,spodnie są cudne :D

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś chuste? tez bym taka chciala, moja kolezanka dorwala taka sama w second handzie <3
    Co do stylizacji milion razy lepiej wygladasz w takim zestwieniu i takich kolorach, niz w tandetnych rozowych lakierkowych szpilkach i słodko rozowym wdzianku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustę dostałam w prezencie :) myślę, że kupisz ją w każdym butiku LV w Warszawie także :) bardzo dziękuję za ciepłe słowa :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. świetna stylizacja, baardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne jeansy:) bardzo ładnie na tobie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna stylizacja ! Sama bym sie tak ubrala :) Estera

    OdpowiedzUsuń
  9. super, bardzo mi się podoba. Okulary dobrze dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega stylizacja! bardzo fajnie prezentujesz się w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest - ewidentnie - zestaw w moim stylu!
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja i pozazdrościć chustki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, zwykły-niezwykły look. W całej stylizacji najbardziej urzekły mnie buty

    OdpowiedzUsuń
  14. This is truly a perfect city look! Elegant, stylish but comfy anyway! Thumbs up :)
    XOXO Hannah
    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw a botki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie ma zdjęcia paznokci z bliska. Świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty są boskie, niestety brak mojego rozmiaru... jestem zawiedziona :))) zapraszam do siebie http://mix-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie połączenia. Wszytsko idealnie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks sharing ! like the style!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój styl taki uwielbiam! :)
    Mega!

    FashionbyNovika
    Pozdrawiam
    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm chusta <3333 Bardzo lubię taki look:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Intrygująca stylizacja. Swietnie dobrane rzeczy :)!

    OdpowiedzUsuń