piątek, 13 czerwca 2014

Sposób na jeansowe szorty !


Hej Kochani! Za oknem piękna pogoda. Świeci słonko a temperatura od kilku dni w dzień nie schodzi poniżej 30 stopni. Jak dla mnie mogłoby tak być cały rok, uwielbiam ciepło i promienie słoneczne. Troszkę szkoda jak siedzę w tak piękne dni w pracy, ale wtedy pociesza mnie myśl, że pozostaje mi "leniwy" weekend. W tym tygodniu mój weekend zaczyna się od dziś! Korzystając jednak z chwili, że cierpię na bezsenność i nie mogę już spać postanowiłam przygotować dla Was nowy post, w którym pokazuje zestaw idealny na wakacyjne, słoneczne dni. Uwielbiam jeansowe szorty! Te z azteckimi wzorami są jednymi z moich ulubionych. Dobrałam do nich luźny top z transparentnymi rękawami oraz kurtkę, która także ma wstawki z azteckim motywem. Zestaw jest codzienny, więc buty muszą być wygodne i tym razem wybrałam sneakersy z łańcuchem. Inn dodatki to pojemna czarna torebka, ulubiony złoty zegarek, nietuzinkowy naszyjnik oraz okulary. Mam nadzieje, że zestaw się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę Wam miłego dnia oraz całego weekendu! Miejmy nadzieje, że będzie słoneczny i ciepły. Przesyłam całusy!!

Kurtka - TUTAJ / T-shirt - TUTAJ / Szorty - NudeCoutreVintage / Naszyjnik - H&M / Okulary - Ray-Ban
Zegarek - Guess / Buty - TUTAJ / Torebka - Beata Prejsnar

Paznokcie - Galatea Centrum Kosmetyki Profesjonalnej i Spa w Lublinie












30 komentarzy:

  1. Wyglądasz super, ekstra street'owy look :) Zainspirowałaś mnie właśnie do przerobienia moich jasnych szortów właśnie na takie cuda <3
    Tak pogoda jest od kilku dni bardzo dobra, oprócz tych chwil kiedy troszkę popada, ale deszczyk też musi być ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Twoja nowa fanka :)
    PS. Ładny odcień blondu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny street'owy look :) Właśnie zainspirowałaś mnie do przerobienia moich jasnych jeansowych szortów na takie cudo <3
    Tak, pogoda od kilka dni jest bardzo fajna, oprócz tych chwil kiedy deszczyk popada, ale on też jest potrzebny :)
    Masz bardzo ładny odcień blondu :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Twoja nowa fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super,swietna stylizacja,ale naprawde nie przeszkadza Ci chodzenie z pupa na wierzchu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że jest to zestaw wakacyjny a to mówi samo za siebie ;) na plaży, czy nad jeziorem mam chodzić w kombinezonie płetwonurka czy w długich spodniach? Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. A ja widze cos calkiem innego,napisalas ze zestaw jest codzienny wiec na codzien, a jak ten zestaw jest na plaze to zdjecia trzeba robic na plazy,bo to tak jakbys pokazywala nam stroj kapielowy przeciez zdjec nie zrobilabys na ulicy prawda ? ale nic mi po prostu przyzwoitosc i sumienie nie pozwoliloby swiecic pupa na ulicy :) ale moze sie nie znam i ten komentarz nie mial na celu zhejtowania Cie tylko bylam ciekawa opini :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. ahahhahah dobra jestes:) niektorym sie nudzi i widza problem wszedzie;]

      Usuń
    4. A ja widzę że ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem :) napisałam, że to zestaw na wakacyjne słoneczne dni a nie na co dzień :) stroju kąpielowego pokazywać Wam nie zamierzam więc nie potrzebne to stwierdzenie :) Miłego dnia

      Usuń
    5. Cyt : " Zestaw jest codzienny,wiec buty musza byc wygodne.." wiec ja nie mam problemu czytania ze zrozumieniem a wrecz przeciwnie ktos ma problem z kretactwem probujesz wmowic ludziom ze nie chodzisz tak na ulicy jak w poscie jasno napisalas ze jest to post codzienny,wiec sama sobie odpowiedz i nie nudzi mi sie tylko jak widze ze fajna blogerka ktora naprawde ma niezle stylizacje i fajne pomysly na siebie, zaklada szorty ktore odslaniaja jej polowe pupy no to przepraszam jestem jej czytelniczka to chyba moge napisac swoja opinie na tym to chyb polega,nieprawdaz ? Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Na wstępie napisałam cyt. "pokazuje zestaw idealny na wakacyjne słoneczne dni" i to właśnie taki zestaw :) masz prawo wyrazić swoją opinię a ja mam prawo ją sprostować jeśli jest błędna :) na tym chciałabym zakończyć dyskusje :) miłego dnia życzę :) Pozdrawiam

      Usuń
    7. Zestaw jest mega! A co do przyzwoitości i sumienia: gdyby choć 1% ludzi na tej planecie miał taki charakter jak Esti, to świat byłby milion razy lepszy.

      Usuń
  4. szorty i kurtka są świetne! i bardzo fajne zdjęcia - nie mogłabym o tym nie wspomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy 30 stopniach w takich butach to byś sie ugotowała, zwłaszcza na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że to zestaw na plażę tylko wakacyjne dni :) miłego dnia

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz, świetna kurtka :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się Twoje propozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobiety ty to masz styl, jak zwykle cudownie :) Jedna z najlepszych blogerek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa! Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  9. Ciekawe szorty, bardzo w moim stylu, jeszcze takich nie mam :) Świetna stylizacja ! Pozdrawiam
    http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, cudowna! :);* i te nogi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty są świetne! Rewelacyjnie połączyłaś z resztą ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. nice!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie prezentuja sie wzory azteckie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie tylu kolorów, wzorów,
    a szorty robią furrorę, piękne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja ! Zajebiste spodenki ;3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Alicja Szpunar-Chyćko Świetna stylizacja na upalne dni. Bardzo podoba mi się - zwłaszcza te szorty w azteckie wzory / po raz pierwszy zetknęłam się z takimi super / i kurtka, która tworzy śliczny komplet z nimi. Wspaniałe dodatki; buty, biżuteria i torebka czynią z tej stylizacji śliczną całość! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebista katana i spodenki !:)

    pzdr;*
    http://fashionbynovika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń