środa, 11 czerwca 2014

Summer flower power..


Hej Kochani! Ostatnio dopadła mnie mania na ołówkowe spódnice. Kilka tego typu modeli trafiło do mojej szafy i jestem z nich bardzo zadowolona. Najlepiej pasuje do nich krótka bluza lub luźny top. Tym razem postawiłam na bluzę w neonowym kolorze i dobrałam do niej kwiecistą spódnicę. Motyw kwiatów jest jednym z hitów sezonu wiosna-lato 2014. Dzisiaj "zaszalałam z biżuterią" i oprócz zegarka mam także bransoletkę oraz duży, nietuzinkowy naszyjnik. Dodatki w postaci kopertówki oraz szpilek miały troszkę "uspokoić" stylizację, więc wybrałam biel. Jednym ciemnym elementem tej stylizacji są okulary. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspiracją. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia!! Przesyłam całusy!!

Bluza - TUTAJ / Spódnica - TUTAJ / Okulary - Firmoo (podobne TUTAJ) / Naszyjnik - TUTAJ
Bransoletka - TUTAJ / Zegarek - Timex / Kopertówka - TUTAJ / Szpilki - TUTAJ









28 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten naszyjnik, długo szukałam takiego, gdzie połączony jest złoty i srebrny kolor i wygląda to dobrze, a teraz wiem gdzie można taki zamówić;) Strój bardzo mi przypadł do gustu, mimo, że nie jest on dla mnie, ale na Tobie robi on mega wrażenie, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny zestaw na letnie dni koloro i rzuca die w oczy;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając o ołówkowej spódnicy pomyślałam sobie, pewnie jakaś nuda... a tu proszę taki kwiecisty szał :D jestem absolutnie na tak, z tą krótką bluzą prezentuje się fantastycznie i te wszystkie kolorki zebrane w jednym zestawie świetnie ze sobą współgrają i uzupełniają się nawzajem :) Wspaniale kochana! :) Im częściej widzę takie krótkie sweterki/topy, tym bardziej na nie choruję i chcę je mieć :) Mam nadzieję, że też w końcu się odważę, bo do spódnicy lub spodenek z wysokim stanem wyglądają czadowo! :) miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś w tym stroju przebija się inspiracja Wschodnią Azją; delikatne kolory, motyw kwiatowy i minimalizm.Szkoda, ze ołówkowa spódnica nie jest długości midi...ale wrażenie ogólne bardzo pozytywne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany zestaw, dodatki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś w tym stroju przebija się inspiracja Wschodnią Azją; delikatne kolory, motywy kwiatowe, minimalizm.Szkoda, że ołówkowa spódnica nie jest długości midi...ale wrażenie ogólne bardzo pozytywne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna spódnica, marzy mi się taka szara:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ołówkowe spódnice :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny zestaw, spodnica jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna! najlepiej bym ukradła torebkę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. perfect look!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyglądasz, spódniczka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze że zdecydowałaś się na żółtą bluzkę do tego zestawu. Rewelacyjnie to wszystko razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. aj, aj - bluzę, to bym Ci ukradła ;) świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. ten zestaw wygląda po prostu super, jest kolorowo, ale nie kiczowano, tylko z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz... cudna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna całość , wszystko super dobrałaś, bluza piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  19. super look!<3
    spódnica i top świetnie się zgrywają!

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz, zastanawiam się czy wygodne te buciki

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna cala stylizacja!<33
    pzdr;*
    http://fashionbynovika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń