wtorek, 24 czerwca 2014

Totally white look II


Hej Kochani! Zestawy "totally white" to moje numer jeden na lato! Jakiś czas temu pokazywałam Wam propozycję ze spódniczką, dzisiaj natomiast mam dla Was zestaw z luźnymi spodenkami i wzorzystą bluzką z rozcięciem na plecach. Dobrałam do niego pikowaną kopertówkę i oczywiście "aby tradycji stało się zadość", białe asymetryczne szpilki. Dodatki to bransoletki i zegarek ze srebrnymi elementami. Całość idealna na ciepłe i słoneczne dni. Mam nadzieje, że się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko!!

Bluzka - TUTAJ / Spodenki - TUTAJ / Kopertówka - Manzana / Szpilki - TUTAJ
Bransoletki - Glitter / Zegarek - TIMEX / Okulary - Prada TUTAJ









26 komentarzy:

  1. Super stylizacja, zresztą jak wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful look!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba przyznac , bardzo sie zmieniłas na plus , w sensie ze idziesz do przodu jak burza , blog na coraz wyzyszym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię biały kolor, świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny total look. Zestaw z klasą, super, bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.estellefashion.pl/2014/06/letni-spacer.html#comment-form Jaki rozmiar masz tej bluzy?? Nie chcesz jej sprzedac ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam białe, letnie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie sety w jednym kolorze, ale jednocześnie nienachalne i przyjemne w odbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się takich pleców w tej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna jest ta bluzka! :) a i Ty przepięknie wyglądasz :)

    pozdrawiam,
    MamajBags

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow stylizacja jak prosto z Paryża!:) Sliczny masz koloro włosów!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. doskonale wyglądasz w bieli, idealny set!

    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć ja osobiście się tak nie ubieram, ten look szalenie mi sie podoba ;) Bardzo gustowny, modny, a ta bluzka jest po prostu fantastyczna !! Całość przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń