poniedziałek, 2 czerwca 2014

Transparency in fashion ..


Halooo Kochani! Dzisiaj mam dla Was bardzo spontaniczne i szybkie zdjęcia, które razem z Anią udało nam się tuż przed ulewą wykonać na trybie seryjnym. Jak widać nie zawsze potrzeba wiele czasu, żeby stworzyć coś ciekawego i godnego uwagi, więc mam nadzieję, że moja kolejna codzienna propozycja przypadnie Wam do gustu. Dzień w który wykonywałyśmy zdjęcia miał być słoneczny i bez deszczu - cóż nie ma to jak sprawdzona prognoza pogody. Na domiar złego, nie dość, że się rozpadało to jeszcze po powrocie do samochodu, który spuściłyśmy z oka zaledwie na kilka minut - nie było w nim szyby. Biały dzień, centrum Lublina i mnóstwo ludzi.. mimo to istnieją "bydlaki" bo ludźmi ich nazwać nie można, którzy nie wiedzą co to znaczy czyjaś własność i "łapy ich świerzbią" na czyjeś dobro. Najśmieszniejsze jest to, że panowie, którzy to zrobili widząc nas, zmieszani bezczelnie opuścili miejsce tuż obok samochodu i przyspieszyli kroku sądząc, że jesteśmy tak głupie iż nie domyślimy się, że to oni.. Niestety dwie bezbronne kobiety nie były aż tak odważne, żeby ich gonić.. Reasumując takie doświadczenia pokazują mi w jakim świecie żyje.. ludzie są wyzuci z naturalnych uczuć, nie mają żadnych zahamowań i nie cofną się przed niczym, aby osiągnąć swoje niecne cele. Czy naprawdę nawet we własnym mieście nie można się czuć bezpiecznie? Zastanawiam się co kształtuje umysł takich osób? Rodzice i środowisko w jakim się wychowali? Przyjaciele? Okolica i mentalność ludzi jakimi się otaczają? Odpowiedzi nie znam, wiem jednak, że na tak podłe i "bydlackie" zachowanie nie ma wytłumaczenia.. Szczęście w nieszczęściu, że nie było nas kilka minut i że nie zdążyli nic ukraść. Sądzę, że jeszcze nie raz posuną się do takiego czegoś tak więc ostrzegam uważajcie na swoje samochody w okolicy Politechniki w Lublinie !! A wydawało by się, że to takie bezpieczne miejsce. Jak widać nic bardziej mylnego.... Po moim kolejnym wywodzie na temat mentalności ludzi zapraszam Was na nową stylizację, która łączy w sobie dwa kolory - koral oraz wiecznie modną biel. Zestaw idealnie nadaje się na co dzień, ponieważ jest bardzo wygodny. Mam nadzieję, że tak jak inne, ten również się Wam spodoba i będzie dla Was inspiracją. MIŁEGO DNIA!! Pozdrawiam Was cieplutko i przesyłam mnóstwo całusów!!

Bluza -TUTAJ / Spodnie - TUTAJ / Torebka - TUTAJ / Trampki - TUTAJ









22 komentarze:

  1. Świetna bluza :)
    Całość bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :D
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie sa paskudni! miejmy nadzieje, ze ubezpieczenie pokrye szkody!

    ps. jak pierwszy dzien w pracy?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba;)
    pozdrawiam serdecznie woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, ale te pazury powalają, są po prostu mega. Zazdroszczę, alke w weekend i ja postaram się zrobić podobne ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz, te pazurki takie komiksowe :3 Zapraszam na krótką relację z koncertu Kombii ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. odważne spodnie:) bluza i torebka świetne , ale najbardziej podobają mi sie te cudne pazurki:)! zazdroszczę :) Polubiłam Cię na FB. Jeśli masz ochotę zapraszam do polubienia mojego Fb ,którego dopiero założyłam https://www.facebook.com/myloovelyfun będzie mi bardzo miło:*:) przepraszam ,że tak trochę spamuję, mam nadzieję,że się nie gniewasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, fajnie ci w spodniach, chociaż częściej jesteś w spódnicy, trampeczki też fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. super ;) paznokcie są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny look, piękna dziewczyna i odjazdowe paznokcie- wszystko gra!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny zestaw... świetna bluza... wyglądasz mega

    OdpowiedzUsuń
  11. Butki i paznokcie są świetne :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Manikiur zdecydowanie przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ! :)
    zapraszam : fashion-is-my-cocaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety Lublin to zaścianek i zachowanie ludzi jest okropne. Zazdrość na każdym kroku i oby tylko drugiemu gorzej coś poszło eh

    OdpowiedzUsuń