niedziela, 29 czerwca 2014

Yellow dress..



Hej Kochani! W dzisiejszy piękny i słoneczny dzień, mam dla Was dodatkową porcję słonka. Sukienka, którą mam tym razem na sobie urzekła mnie od pierwszego spojrzenia. Jej kolor w połączeniu z różnorodnymi dodatkami, tworzy piękną całość. Idealnie nadaje się na ciepłe, letnie dni. Dobrałam do niej miętową kopertówkę oraz sandałki z łańcuchem. Jak Wam się podoba takie połączenie Kochani? Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłej niedzieli!

Sukienka - TUTAJ / Kopertówka - Avanti / Okulary - TUTAJ / Sandałki - TUTAJ 





27 komentarzy:

  1. Jak Ty pięknie wyglądasz!! Czytając czasami te komentarze o "photoshopowym odchudzaniu" chce mi się śmiać ;) widuje Cię codziennie w pracy i widzę jaką mas figurę. Jest idealna. Szkoda tylko, że, wszystkie piękne i zarazem mądre kobiety są już zajęte, nie potrafię się z tym pogodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię! Twoje zestawy są po prostu mega czadowe :) Powiedz mi proszę gdzie kupiłaś tą kurteczkę z ostatniego zdjęcia na instagramie? Tą taką w kwiatki? Bardzo mi się spodobała, szorty już podobne zamówiłam jak kiedyś pokazałaś je na blogu, ale z tą kurteczką tworzą super całość ;) tylko mam jeszcze pytanie co zakładasz do takiego zestawu? Chodzi mi o buty ;) Będę bardzo wdzięczna za wszystkie odpowiedzi. Tobie również udanej niedzieli Estelle! ;* Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe i miłe słowa ;) Kurteczkę kupiłam w sklepie Moodo, jest z aktualnej kolekcji, więc myślę, że powinna być jeszcze dostępna :) Jeżeli natomiast chodzi o to co dobrałam do zestawu, który dzisiaj pokazałam na instagramie, to wybrałam krótkie, czarne trampki. Myślę jednak, że spokojnie możesz założyć do niego sandałki lub balerinki i będzie wyglądał równie dobrze ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. jej, jaka śliczna kiecka i sandałki! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zamówic sobie ta bluze fioletową adidasa masz rozmiarek 36 czy 34 ?? Wydaje mi sie ze powinnam miec 34 ale już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam mam rozmiar 36 :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Buciki mają śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na taką sukienkę bym się nie odważyła, ale buciki sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bym miała taka figjurke to bym sie odważyła:P ja ma 165wzrosty i waze 61 kg Estela uważasz, że duzo waże? Ile Ty ważysz jesli moge wiedzieć?:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie mi to oceniać Kochana :) ja mam 173 cm wzrostu i ważę obecnie 57kg :) ćwiczę a mięśnie tez muszą ważyć :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Cudowna sukienka! Do tego te miętowe sandały i torebka....super!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. padłam jakie sandały !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. sama by mnie ta sukienka nie zaciekawiła pewnie, ale na Tobie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz pięknie ,ten kolor bardzo podkreśla Twoją urodę! :*
    Mam pytanie Esti ,gdzie można zakupić fajne asymetryczne szorty ?
    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź ,miłej niedzieli! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super figura:) idealna:) moge wiedzieć ile ważysz i masz wzrostu? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) mam 173 cm wzrostu i ważę 57kg :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jestem pod wrażeniem jak Ty wszystko super komponujesz! Zapraszam na nowy, weselny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetna sukienka! Taka odważna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna, kobieca i zmysłowa jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile masz par butów ?

    Zrobiałabyś post o swoich butach ???

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam około 200 par ale nie będę robiła o nich posta, ponieważ niektóre osoby mogłyby to odebrać jako chwalenie się a nie na tym mi zależy :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. Zjawiskowa sukienka, w przepięknym żółtym kolorze. A jakie cudne zdobienia ! Dodatki jak dla mnie idealnie dobrane, wyglądasz pięknie ! ;)

    OdpowiedzUsuń