wtorek, 22 lipca 2014

Baby blue maxi dress..


Hej Kochani! Tak jak pisałam w jednym z ostatnich postów, w mojej szafie pojawiło się kilka idealnych sukienek maxi na lato. Jedną z nich pokazywałam Wam ostatnio (Wzorzysta maxi na letnie dni), natomiast dzisiaj mam kolejną propozycję w bardzo modnym kolorze baby blue. Tego typu sukienka jest wielofunkcyjna, gdyż można ją założyć zarówno na plażę, jak i na co dzień. Osobiście tym razem postanowiłam dobrać do niej dodatki, które tworzą mój codzienny look. Mała, ale dość pojemna torebka, także w kolorze baby blue, złote sandałki i śliczny, nietuzinkowy naszyjnik to idealne uzupełnienie sukienki. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę Wam miłego oraz słonecznego dnia Kochani!

Sukienka - TUTAJ / Naszyjnik - Stradivarius podobne TUTAJ / Okulary - TUTAJ
Torebka - TUTAJ / Sandałki - TUTAJ









55 komentarzy:

  1. wow Kochana! Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Pierwsza maxi która skradła moje serce! Rewelacja! <3 I te dodatki !< 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tą maxi już u kilku blogerek, ale Ty zdecydowanie wyglądasz w niej najładniej ;) Bardzo mi się podoba dobranie dodatków, sandałki i torebka robią wrażenie ;) Czy te sandałki są w miarę dobre jakościowo i wygodne? Będę wdzięczna za odpowiedź ;) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komplement ;) Jeżeli chodzi o sandałki to tak - są one wygodne i bardzo dobrze wykonane pod względem jakościowym. Nie powinny się zbyt szybko zniszczyć :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Gdzie robiłaś te zdjęcia? Bardzo piękny plener! Uważam, że tło do zdjęć to podstawa sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione w Parku Saskim w Lublinie :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Widziałam Cię tego dnia w Saskim jak robiłaś zdjęcia ;) nawet przechodziłam obok Ciebie z koleżankami, ale jakoś tak bałam się podejść, nie wiem dlaczego :( Pięknie wyglądałaś i sprawiasz wrażenie bardzo miłej. Tobie także słonecznego dnia ;) Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś Cię gdzieś spotkam w Lublinie i będę miała odwagę żeby podejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;) Następnym razem śmiało możesz podejść - nie gryzę ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  6. sukienka przepiękna, jeszcze ten naszyjnik <3

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie w niej wyglądasz kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia oraz stylizacja BOMBA! :) zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tez ją mam tylko że szarą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna całość ! sukienka i naszyjnik to idealny duet:)

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :) Ale wydaje mi się że sukienka chyba jest Ci za krótka. Widziałam ją na kilku blogach, sama również ją kupiłam i jest dłuższa ;) Chyba że specjalnie ją uniosłaś w pasie wyrzej by odsłonić buty i kostki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia inne niż wszystkie na blogu. Super klimat. Zdjęcie na ławeczce jest świetne. Uwielbiam maxi a ta jest po prostu obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delektuje sie Twoim wygladem! Naszyjnik, sukienka, sandaly , wszystko obledne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka i naszyjnik! super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny krój ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczna ta sukienka! Naszyjnik też jest piękny i świetnie pasuje do sukienki. Do tego jasne włosy i błękit - super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bez tego naszyjnika i sandałków efekt nie byłby taki świetny :)

    super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie i tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż, w tej sukience podoba mi się jedynie kolor... ale sandałki są za to przepiękne :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. torebkę to Ty masz rewelacyjną <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka piękna, ale jeszcze bardziej urzekła mnie niebieska torebka ♥ Nie mam żadnego dodatku w takim błękitnym kolorze, ostatnio widziałam świetną torebeczkę w Mohito, ale póki co mam inne wydatki :(

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest piękna :) świetnie wygląda razem z naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny naszyjnik! :)

    www.blanttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow wow wow !!!! nie mogę wyjść z podziwu- pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak Ty przepięknie wyglądasz. Powaliłaś mnie na kolana tym zestawem ;) Faktycznie sporo blogerek pokazywało już tą sukienkę, ale na nikim nie podobała mi się ona tak bardzo jak na Tobie. Założenie do tej sukienki trampek lub espadryli to moim zdaniem zbyt duże obciążenie jej delikatności. Sandałki prezentują się najlepiej, a dodatkowo masz ogromny plus za naszyjnik i torebkę. Wyglądasz naprawdę świetnie, a z każdą stylizacją podoba mi się tutaj coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tyle ciepłych słów i niezmiernie się cieszę, że mój blog oraz prezentowane na nim stylizacje coraz bardziej Ci się podobają ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  26. Kolor niebieski to zdecydowanie Twój kolor, bardzo do Ciebie pasuje i powinnaś tak częściej chodzić ubrana ;) jedyne co bym zmieniła to może usta na trochę delikatniejsze, ale to chyba z tego powodu, że sama lubię naturalne usta najlepiej pomalowane tylko bezbarwnym błyszczykiem :) Możesz napisać jaki masz rozmiar tej sukienki? Wydaje mi się, że mamy podobne figury, ale obawiam się, żeby sukienka nie była za krótka bo Twoja chyba troszeczkę jest i waham się nad rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania o rozmiar. Zastanawiam się nad kupnem tej sukienki :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje za ciepłe i miłe słowa ;) Tej sukieneczki zamówiłam rozmiar XS/S i jest idealny, tylko ja jestem wysoka (mam 173cm wzrostu) i sukieneczka mogłaby być ciut dłuższa, ale nie polecam zamawiania większego rozmiaru, gdyż będzie z kolei za duża w pasie :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  27. slicznie wygladasz, wszystko super wspolgra !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze przy znam, że dawno mnie tu nie było i.... jestem mega zaskoczona Twoim wyglądem :) Schudłaś? Rewelacyjna figura! :) Też ostatnio bardzo polubiłam się z maxi, zawsze twierdziłam, że niskie osoby nie powinny ich nosić, jednak teraz stała się moim numerem 1 :) Wyglądasz fantastycznie, jak jakaś boginii grecka :) I ta fryzurka dodaje Ci niesamowitego uroku. Jestem na mega tak :)
    pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest śliczna i wszystkie dodatki też, wszystko razem tworzy "dzieło," a Ty wyglądasz rewelacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama sobie robisz fryzurę czy ktoś ci ją robi? Jeśli sama tak, to jak ja zrobiłaś bo jest bardzo fajna i mi się strasznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak fryzurę robię sama ;) jest ona banalnie prosta ;) suszę włosy głową w dół, później łapie je wszystkie i zbieram w takiego jakby luźnego kucyka, zwijam z rulonik i spinam włosy wsuwkami. Efekt widoczny na zdjęciach powyżej, a fryzurę robi się bardzo szybko, około minuty :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  31. Sama mam wypełnione usta,ale Twoja gorna warga jest ciut za duża w stosunku do dolnej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam w ogóle wrażenie, jakbyś miała powiększoną część nad ustami, pod nosem.

      Usuń
    2. Dziękuje Wam bardzo za szczerą opinię ;) moje usta są "świeże" więc na pewno się jeszcze ułożą :) mi osobiście i wielu innym osobom bardzo się one podobają, gdyż uważam, że efekt jest bardzo naturalny a mała, praktycznie niewidoczna, górna warga to była moja odwieczna zmora :) Pozdrawiam Was serdecznie

      Usuń
    3. Fajnie, że zaakceptowałaś mój komentarz bo to oznacza, że masz duży dystans do siebie i zero kompleksów. Masz rację, szczerze mówiąc i tak podobasz mi się w tej wersji. Taki mały detal a całkowicie zmienił wyraz Twojej twarzy i jesteś jeszcze ładniejsza. W sumie i mi mówili na początku, że usta rzucają się w oczy, a teraz jak każdy się przyzwyczaił nikt nie podejrzewa nawet, że coś z nimi robiłam. Pozdrawiam Cię.

      Usuń
  32. piękna jest ta sukienka:) ciekawa jestem jakbym ja w takiej sukience wyglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie! U mnie te była wczoraj błękitna maxi :) Ale w tej blogosferze to wszyscy od siebie zgapiają :D <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczna ta Twoja sukienka maxi! Oprócz tego bardzo podoba mi się Twoja fryzurka. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. przesliczna sukienka :) no i bardzo podoba mi sie ten naszyjnik jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  36. W jakim programie i jak robisz między zdjęciami takie rozmazanie ? Z góry dziękuję za odp.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmazane przejścia pomiędzy zdjęciami robię w programie PhotoScape ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Serio w PhotoScpae? Wow, mam ten program i nie wiedziałam, że tak można. Mogłabyś mi powiedzieć jak?
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Oczywiście ;) Musisz wejść w opcje FILTR a potem z tej opcji we Fragment (Poza ostrością) i tam możesz sobie wszystko ustawić poziomo i pionowo ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    4. Ojaa, dziękuję Ci bardzo! Jesteś wielka!
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  37. Esti, jesteś przeeepiękna i przemegazgrabna, ale proszę Cię, nie czesz się tak. To nie fryzura dla Ciebie. Odejmuje Ci uroku i postarza. Uwielbiam Twojego bloga i czerpię dużo inspiracji z Twoich stylizacji, ale ta fryzura w postach mnie dobija. Spróbuj warkoczy, wysokiego kucyka... Bo ta fryzura na prawdę odejmuje Ci dużo uroku :(

    OdpowiedzUsuń