niedziela, 27 lipca 2014

Black & Flowers..


Hej Kochani !! W tak gorące dni, jakie ostatnio nam doskwierają, często na co dzień ciężko zdecydować w co się ubrać. Osobiście najchętniej chodziłabym w kostiumie kąpielowym, ale niestety ten strój zarezerwowany jest tylko i wyłącznie na plażę ;) krótkie szorty, także nie sprawdzają się w każdej sytuacji. Znalazłam jednak idealne rozwiązanie. Luźne, bardzo wygodne, cieniutkie spodnie, sprawdzą się świetnie nawet kiedy na słońcu termometr wskazuje temperaturę +30. Ostatnio w mojej szafie pojawiło się kilka różnokolorowych spodni, które już niedługo takę postaram się Wam pokazać. Propozycja którą mam na sobie dzisiaj oprócz funkcjonalności zachwyciła mnie także wyglądem, gdyż kwiatowy print jest elementem obok którego nie da się przejść obojętnie. Reszta elementów jest utrzymana w klasycznej czerni połączonej ze złotem. Mam nadzieje, że się Wam spodoba. Całusy Kochani !!

Bluzka - TUTAJ / Spodnie - AreYouFashion / Okulary - Prada TUTAJ / Kopertówka - Felice
Zegarek - GUESS / Bransoletka - TUTAJ / Szpilki - Allegro













33 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz, spodnie są niesamowicie letnie i żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz ;) Bardzo podobają mi się te kwieciste spodnie. Pozdrawiam serdecznie, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Esterko gdzie robiłaś te zdjęcia bo wyszły super? Pytałam juz kilku blogerek, ale nie raczyły mi odpisać a miejsce jest wspaniałe do robienia zdjęć, czym się właśnie zajmuje :) z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione w Lublinie obok odnowionej kamienicy ;) nie wiem dokładnie jaka to jest ulica, ale niedaleko jest plac Litewski ;) to jest chyba ul. Niecała, ale naprawdę dokładnie nie pamiętam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Ile kosztują takie paznokcie jak Twoje? To jest hybryda na naturalnych paznokciach czy masz tipsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam hybrydę na moich naturalnych paznokciach i akurat te kosztowały 100zł, ponieważ mam bardzo dużo cekinków, ćwieków i innych "dupereli" na dwóch paznokciach a to jest dodatkowo płatne ;) kilka postów wstecz znajdziesz rabat na pazurki i inne zabiegi kosmetyczne, który możesz wykorzystać do 1 września ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Lato 30 stopni na dworze, a Ty taka blada. Kiedyś byłaś bardzo mocno opalona i o wiele lepiej Ci to pasowało. Jak nie masz czasu leżeć na słońcu to idź na solarium bo skóra opalona wygląda dużo lepiej i zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie czytałam większej bzdury. Skóra po solarium zdrowsza? Ciekawe od kiedy :) Musisz sobie chyba poczytać artykuły na temat tego jak negatywnie na skórę działa solarium i jakie powoduje konsekwencje.

      Usuń
    2. Zgodzę się, że opalona skóra wygląda ładniej, ale na pewno nie jest ona zdrowsza. Ja ostatnio zabastowałam z opalaniem, ponieważ chcę aby moja skóra nie tylko wyglądała, ale i była zdrowa ;) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
    3. Co za nonsens! Zdrowa skóra to na pewno nie ta z solarium! Komuś tu się coś pomieszało, pewnie od słońca!

      Usuń
    4. Jestem takiego samego zdania lepiej miec jasniejsza cere niz spalona i pomarszczona.. Tym bardziej ze jestes blondynka i zbytnia opalenizna wyglada po prostu wiesniacko :P Wiec super ze zdecydowalas sie na naturalnosc jak najbardziej na plus :)

      Usuń
  6. Śledzę Twojego bloga od bardzo dawna i od pewnego czasu zauważyłam, że zmienił się Twój styl. Z szalonej dziewczynki, przeszłaś na bardzo stylową i elegancką kobietę. Straszliwie mi się to podoba i od pewnego czasu każdą stylizacją zachwycasz mnie coraz bardziej :) Tą dzisiejszą z chęcią bym skopiowała ;) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo...!
    zestaw całkiem w moim stylu - od stóp do głów!

    bardzo mi się taka podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie przykuwają uwagę;)a te paznokcie<3

    ps. a u mnie? MODNE AKCESORIA NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wygląda to naprawdę super :) tez lubie szerokie spodnie

    OdpowiedzUsuń
  11. jak nigdy nie zawodzisz! od stop do glow dopracowalas wszystko do perfekcji! pomijajac stylizacje ktora jak zwykle zaskakuje swiezoscia i kreatywnoscia musze wspomniec o twoich szalowych paznokciach! profeska!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie mają cudowne kolory, a bluzka bardzo ciekawy fason, świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty! <3 Masz śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. You look perfect! Love your trousers with the tropical print :)
    Have a nice Sunday !

    xx
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna biżuteria i pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie mi się bardzo podobają!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie swietne ale wydaje mi sie ze przy takich luzniejszych spodniach posowalaby bardziej dopasowana bluzka niz taka poniewaz troszke poteznie wygladasz w tej stylizacji a przeciez wiemy ze jestes zgrabna dziewczyna :) a paznokcie extra :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w upalne dni wybieram sukienki albo spódniczki, a najlepiej krótkie spodenki, ale te rzeczywiście nie nadają się na każdą okazję. Mam jedne długie spodnie w kwiaty, ale czuję się w nich trochę jak w piżamce i w sumie nie wychodzę w nich zbyt często. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. cóż, wyjątkowo mi się nie podoba całość, to jak wyglądasz w tej stylizacji. Choć bluzeczka calkiem ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajowe te spodnie:)

    i Ty piękna blondyneczka:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, ślicznie! bardzo mi się podoba takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie mają fantastyczne kolory <3

    OdpowiedzUsuń