poniedziałek, 28 lipca 2014

Delikatnosc z elementem wyrazistego koloru


Cześć Kochani! Za nami już niedługo kolejny dzień wakacji - kolejny bardzo parny i gorący.. Aż żal kiedy takie piękne dni wypadają pracujące. Niestety w tym roku urlop odkładamy dopiero na wrzesień lub październik, więc muszę jeszcze troszkę poczekać, ale mam nadzieje, że szybko mi ten czas zleci. Obecnie jednak tak jak niedawno Wam pisałam, pracuje nad ogromnymi zmianami na blogu. Już niedługo całkowicie nowa odsłona, która mam nadzieje będzie dla Was o wiele ciekawsza. Póki co nie będę Wam pisała dlaczego, ponieważ niespodzianek się nie zdradza i niedługo sami zobaczycie! Tymczasem zapraszam Was na nową stylizację w której połączyłam dwa delikatne kolory - beż oraz szarość z kolorowymi akcentami na butach i paznokciach. Mam nadzieje, że się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko i oczywiście życzę Wam udanego oraz pozytywnego tygodnia.

Bluzka - Fashionique / Spódniczka - Fashionique / Okulary - TUTAJ / Bransoletka - TUTAJ
Torebka - Gussaci TUTAJ / Buty - Maargo








20 komentarzy:

  1. Ślicznie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również parno i gorąco, ale w końcu wakacje, więc tak powinno być! :)
    Świetnie wyglądasz. Te kolorowe akcenty bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja np. zaczynam od piatku prace, a później studia.
    Uwielbiam niespodzianki, więc fajnie będzie zobaczyc tak znienacka nową odsłonę bloga
    A co do stylizacji, ładne, standardowe, spokojne zestawienie, a neonki dodają uroku i fantazji całości

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna spódniczka i sandałki ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko jest cudowne, jednak chyba wolałabym szpilki w tej stylizacji. tak czy siak, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, torebka ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty masz odlotowe :) !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba! :)

    i jestem strasznie ciekawa zmian, jakie planuejsz wprowadzic na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne buty i piękny lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, cudna spódniczka, a lakier zabójczy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie spodobały mi się okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dominika Chmielewska
    Duzo by wymieniac dlaczego ja powinnsm wygrac. Jeszcze nic nie wygralam i mam nadzieje ze nadejdzie taki dzien w ktorym bede mogla wytarmosic mojego kota , czarnego kota ktory ma wiecej szczescia niz jaaa. Moje swinki morskie maja go wiecej odemnie. Jestem pelna nadzieji :*

    OdpowiedzUsuń
  13. paznokcie na stopach! super!
    http://brownskinlady0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń