czwartek, 31 lipca 2014

#FRIENDSIE Time !!



*Post powstał we współpracy z marką Somersby i jest przeznaczony tylko dla osób pełnoletnich. Szczegółowy regulamin promowanej akcji możecie znaleźć pod tym linkiem - Regulamin akcji #friendsie #somersby.


Ostatnimi czasy #SELFIE opanowało świat! Każdy wie jak zrobić sobie piękne zdjęcie w pojedynkę. Naukowcy coraz częściej porównują ten stan do pewnego rodzaju zaburzenia psychicznego. Niestety choruje na nie jakieś 95% społeczeństwa :) Od kilku dni nadchodzi jednak nowa era #FRIENDSIE czyli zdjęć z przyjaciółmi! Wszystko za sprawą Lorda Somersby, który postanowił wprowadzić nową modę i zmienić wszech obecnie panujący szał na #selfie. Razem z Lordem w związku z akcją chcę Was zachęcić do przyjemnego spędzania czasu w gronie Waszych najbliższych przyjaciół oraz uwieczniania tych cudownych chwil na zdjęciach! Zachęcam także do dzielenia się nimi na portalach społecznościowych i tagowania #friendsie oraz #somersby. Lord bacznie monitoruje tagi i dla autorów najciekawszych zdjęć przygotował nagrody niespodzianki!!

Moja galeria #friendsie z każdym dniem także się powiększa, a możecie ją śledzić na moim instagramie.




Lord Somersby nie zapomniał także o świetnych gadżetach! Friendsiemejker jest cudowny i bardzo często mi ostatnio towarzyszy!

6 komentarzy:

  1. Super akcja i na pewno wezmę w niej udział :) mam nadzieje, że Lord mnie znajdzie :) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała akcja :) A Twoje #friendsie są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta zabawa ;) Bardzo mi się podoba pomysł, ponieważ w końcu skończy się moda na narcyzowate według mnie selfie i rozpocznie na zdjęcia w gronie przyjaciół i bliskich ;) Ja także się przyłączę :) Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam somersby <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń