niedziela, 20 lipca 2014

Kombinezon w kwiaty!


Hej Kochani! Za oknem piękny dzień. Słonko świeci tak wspaniale, że jedyna myśl jaka przychodzi mi do głowy to wskoczyć do basenu z lodowatą wodą. Dlatego też dzisiaj biorę się za realizację mojej myśli, a Was zostawiam z nową stylizacją, w której główną rolę gra prześliczny kombinezon w kwiaty. Kiedy tylko go zobaczyłam wiedziałam, że musi być mój. Otwierając paczuszkę byłam zaskoczona jeszcze bardziej, gdyż nie dość, że jest śliczny to jeszcze bardzo wygodny, cieniutki i przewiewny, czyli jednym słowem idealny na lato. Z racji tego, że jest to propozycja codzienna, dobrałam dużą torebkę i wygodne, asymetryczne szpilki. Mam nadzieję, że propozycja się Wam spodoba. Życzę Wam miłego i słonecznego dnia. Uważajcie tylko, żeby nie przesadzić ze słonkiem! Filtr i kapelusz to podstawa ;) Przesyłam całusy!

Kombinezon - TUTAJ / Toebka - Versace TUTAJ / Szpilki - Papilion / Zegarek - GUESS











30 komentarzy:

  1. Ale masz ładne, zgrabne szpileczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kombinezon jest fantastyczny - a ta duża torba jeszcze bardziej mnie do tego zestawu przekonuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne usta ; ) ale strasznie Cię zmieniły, zupełnie inaczej wyglądasz.
    I cudowny kombinezonik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful jumpsuit!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja ! :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz jak laleczka! Kocham po prostu Twojego bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne brwi. Robisz tylko u kosmetyczki, czy sama też podkreślasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana niby tylko mała zmiana, lekkie powiększenie ust a zmienił się cały wyraz twarzy, jesteś jeszcze piękniejsza, bardziej wyrazista i sexi, napiszę do Ciebie e - meil bo mam kilka pytań;-) pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a najbardziej urzekła mnie torba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie kombinezony są stworzone dla osób z figurą jak Twoja! Szczupła, wysoka, długie nogi- i tak to właśnie najlepiej się prezentuje! <3 piękny dobór kolorystyczny, stylizacja robi duże wrażenie!
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiana wyszła Ci na plus ;-)
    Świetny kombinezon!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, usta są fantastyczne! Od razu zmienia się wygląd! Niedługo ostrzykuje się drugi raz, mam nadzieje, że teraz efekt utrzyma się nie co dłużej:))).

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/07/soma-bawena-i-koronki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon genialny, ale Twoje nowe usta biją wszystko! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny kombinezon:)

    pozdrawiam,

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bosko wyglądasz :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko pięknie tylko wolę gdy spodnie są zwężane u dołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz powalająco w tym kombinezonie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny masz ten kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie :) Włosy masz wspaniałe! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. kombinezon jest świetny!!!!!!! slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kombinezon nie dla mnie ale print super

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten kombinezon, chociaż osobiście wolałabym żeby miał krótkie nogawki, ale Ty i tak wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie!!! Nasz kombinezon prezentuje się na Tobie idealnie 😍 pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Esterka, w tym makijażu wyglądasz prześlicznie! subtelnie i dziewczęco :)))

    Sandra

    OdpowiedzUsuń