czwartek, 3 lipca 2014

Kwiaty, jeans i kratka w jednym..



Hej Kochani! Po ostatnich postach z sukienkami, znów przyszła pora na coś luźnego, co idealnie nadaje się na co dzień. Tym razem moje ulubione boyfriendy oraz torebkę Michael'a Kors'a połączyłam z kraciastą kurteczką z dodatkiem kwiatów. Osobiście wykorzystałam ją jako "bluzkę", ale spokojnie można pod nią założyć jakiś t-shirt i nosić ją rozpiętą. Mi w takiej formie, w jakiej Wam ją pokazałam podoba się jednak o wiele bardziej. Pozostałe dodatki to ukochane już, kocie okulary Prady, złoty zegarek marki Guess oraz białe bardzo wygodne buciki, które "dorwałam" w sklepie internetowym Papilion. Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspiracją. Już jutro na blogu będziecie mogli znaleźć kolejną odsłonę kosmetycznych nowości, a w nich recenzja czerwcowego pudełeczka beGlossy (GlossyBox) oraz nowości kosmetycznych marki Bourjour i Catrice. Dzisiaj z mojej strony to by było na tyle, a Was pozostawiam z nowymi zdjęciami. Życzę Wam miłego oraz słonecznego dnia Kochani!!

Okulary - Prada TUTAJ / Kurtka - Pinko TUTAJ / Spodnie - Elisabetta Franchi TUTAJ 
Torebka - Michael Kors TUTAJ / Buty - TUTAJ / Zegarek - GUESS






14 komentarzy:

  1. Przyznam, że okulary są świetne, ale mogłabyś je w końcu zmienić na jakieś inne bo staje się to już nudne, że ten sam model pojawia się w każdej po kolei stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super butki!

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta kurtka - zestawiona z tymi właśnie butami i torebką wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały look, buciki są urocze!

    całuję Esterko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kurteczka, torebka bardzo ciekawa ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja. Podoba mi się bluza z tym kraciasto - i chyba storczykowym printem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Cie w tych kocich okularach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne okulary, ten look bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kurteczka, świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw do mnie przemawia w 100%, ponieważ uwielbiam taki luz . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat nie interesuję się modą ale twoje stylizacje i wpisy są świetne!

    OdpowiedzUsuń