poniedziałek, 7 lipca 2014

Mint & flowers..



Hej Kochani! Tak jak pisałam Wam niedawno, ostatnio w mojej szafie pojawiło się mnóstwo kombinezonów. Przy ich wyborze stawiam zarówno na klasyczną czerń oraz biel, jak i wielobarwne połączenia. Dzisiaj mam dla Was codzienny zestaw, w którym połączyłam czerń z miętą, a wszystko "przyprawiłam" odrobiną kwiatów na kurteczce. Jak podoba się Wam moja kolejna letnia propozycja? Mam nadzieje, że bardzo i będzie ona dla Was inspiracją do stworzenia czegoś podobnego. Pozdrawiam Was cieplutko!

Kurteczka - Moodo / Kombinezon - TUTAJ / Kopertówka - Felice / Zegarek - Daniel Wellington
Bransoletka - TUTAJ / Okulary - TUTAJ / Szpilki - Papilion







32 komentarze:

  1. piekny bomber! idealnie kompozuje sie z tym turkusowym kombinezonem i eleganckimi szpilami!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  2. z tymi kocimi okularami i szpilkami od razu 'kupuję' cały zestaw :) fajne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kombinezon - kolor ma niesamowity! Do tego świetny bomber! Cała stylizacja genialna i jak zwykle wyglądasz super :-)

    Pozdrawiam :-) zapraszam w wolnej chwili do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezonik z Be-like-desertrose. Wyszło pięknie. Dziękujemy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz, kurteczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny, prosty, nieprzekombinowany look - kurtka mi się niezwykle podoba!
    niewielkie pomieszanie kolorów też :)

    gdyby była tu taka opcja, to kliknęłabym coś w stylu "dodaj do ulubionych" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Esterko wyjątkowo ładnie wygladasz w tak miętowym kombinezonie! Bardzo mi sie tu spodobałas:-) W okularkach jak "zadziorna kotka" ;-)
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  8. kombinezon piekny! szkodaze nie moge patrzec na tą stylizacje, gdyz dzisiaj chyba z miliard stopni,haha <3
    cudowna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo!!!! ta kwiecista kurtka z miętą wyglada po prostu zjawiskowo!!! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała stylizacja :) Ostatnio chciałam kupić taka kurteczkę kwiatową i chyba dzięki Twojej stylizacji kupię ją :) Masz śliczny odcień włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam już na facebooku - super mega zestaw, zwłaszcza kombinezon, dla blondynki idealny :) Jednak mam pytanie o ułożenie włosów? Jakaś rada, instrukcja? Niby taki nieład, niby proste uczesanie, ale już nie raz próbowałam taki efekt osiągnąć na moich włosach, a zawsze mi wychodzi grzeczne gładkie uczesanie, chociaż włosy mam bardzo gęste i zbytnio "tapirki" nie potrzebują ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena C. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobasz mi się w takiej fryzurze! Powinnaś częściej się tak czesać, bosko wyglądasz! :)
    http://limonkowechili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz. Zapraszam Cię na mój blog http://jusinx.blogspot.com. Jeśli tylko chcesz, to możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie Ci w tej fryzurze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kombinezon i fryzura pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kombinezon:)Bardzo zgrabnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kombinezon ma śliczny kolor, świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, cudna kurteczka. Tworzę spis polskich blogów, chciałabyś, aby Twój blog znalazł się w nim? Wpadnij do mnie tam wszystko jest wyjaśnione :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie to wyglada ,twoj blog uwielbiam!

    pozdrawiam
    ♥FashionbyNovika

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się Twoja kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezon śliczny, ale mój wzrok wędruje głównie jednak na Twoje okulary, fajnie w nich wyglądasz !! :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. I love jumpsuits, this one looks great on you :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz niesamowicie :) wszystko idealnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie set idealny! ślicznie zgrane kolory<3

    OdpowiedzUsuń
  25. na żywo wszystko jeszcze lepiej się prezentuje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. udana stylizacja a tak swoja drogą to masz świetna figurę ;)

    OdpowiedzUsuń