poniedziałek, 14 lipca 2014

Powrot do lat 60-tych, czyli moda na rozkloszowane spodnice DODATEK - Funkcjonalne etui na talbet


Hej Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was dwa zestawy, w których główne role odgrywają zwiewne, kolorowe spódniczki, na cieplejsze dni. Do obu propozycji dobrałam klasyczne dodatki w kolorze czerni i bieli. Rozkloszowane spódniczki to symbol lat 60-tych. Ten model idealnie podkreśla talię i kobiece biodra, a potrafi ukryć np. masywne uda oraz szeroką pupę. Ogromną zaletą tego typu spódnic jest także to, że potrafią one dodać każdej stylizacji dziewczęcości. Jestem bardzo ciekawa, która z moich propozycji spodoba się Wam bardziej. Zapraszam na zdjęcia i do lektury. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego nowego tygodnia!
 ______________________________________________________________________________


Pierwszy zestaw urozmaiciłam kolorystycznie miętową nutką. Rozkloszowana i zwiewna spódniczka idealna zgrała się z t-shirtem oraz złotym naszyjnikiem. Wymowny napis także wpasował się w styl zestawu. Pozostałe dodatki jakie tu wykorzystałam to botki z transparentnymi wstawkami, czarną dobrze Wam już znaną kopertówkę, złoty zegarek GUESS oraz ulubione kocie okulary Prady. 

T-shirt - TUTAJ / Spódniczka - TUTAJ / Naszyjnik - H&M podobny TUTAJ / Torebka - Felice / Zegarek - GUESS
Okulary - Prada TUTAJ / Buty - Delphine Manivet TUTAJ








 ______________________________________________________________________________


Drugi zestaw także uzupełniłam o wyrazisty dodatek w postaci spódniczki lecz tym razem postawiłam na "soczysty" amarant. Z uwagi na to, że spódniczka jest wykonana z piankowego materiału, to idealnie się układa i tak jak pisałam na początku podkreśla talię oraz ukrywa niektóre mankamenty sylwetki. Dodatki jakie wykorzystałam w tej stylizacji to biały t-shirt z wycięciami na plecach, dobrze Wam już znane asymetryczne szpilki, białą kopertówkę, czarną bransoletkę z ćwiekami oraz dwa ostatnio stałe, elementy jakimi są kocie okulary Prady oraz złoty zegarek GUESS. Mam nadzieję, że obie stylizacje przypadły Wam do gustu i będą dla Was ciekawą oraz interesującą inspiracją do stworzenia podobnych zestawów na ciepłe letnie dni. Przesyłam Wam całusy!

T-shirt - TUTAJ / Spódniczka - TUTAJ / Kopertówka - Fleq / Bransoletka - TUTAJ / Okulary - Prada TUTAJ
Zegarek - GUESS / Naszyjnik - podobny TUTAJ / Szpilki - Papilion




______________________________________________________________________________

FUNKCJONALNE ETUI NA TABLET - Jak dobrać i gdzie kupić?


Na koniec mam dla Was jeszcze kilka słów na temat funkcjonalnych etui na tablet. Osobiście posiadam model Samsung Galaxy Tab 3 10.1 i jestem z niego bardzo zadowolona. Od kiedy pokazałam Wam go na instagramie, pytacie mnie o to gdzie można dostać ciekawe pokrowce oraz etui na ten i inne modele tabletów.  Na Waszą prośbę postanowiłam więc przygotować krótką notkę na temat tego rodzaju gadżetów. Ja swoje wszystkie etui zarówno na telefon jak i tablet zamawiam w sklepie internetowym Mobilefun z uwagi na to, że jest tam naprawdę duży wybór i można kupić gadżety bardzo dobrej jakości, często w okazyjnych cenach. Jeżeli chodzi o pokrowce na tablet, to póki co mam w swojej kolekcji dwa, ale już szykuje się na kolejne. Na początek postawiłam jednak na klasyczną biel oraz wyrazisty turkus. Obie "okładki" są bardzo funkcjonalne i lekkie. Doskonale chronią ekran przed wszelkimi uszkodzeniami oraz zabrudzeniami. Białą oryginalną Samsung możecie zamówić TUTAJ, natomiast turkusową marki ROCK dedykowaną specjalnie na mój model tableta - TUTAJ. Jeśli macie problem ze znalezieniem ciekawego i funkcjonalnego etui bądź pokrowca na swój tablet lub telefon, to zapraszam Was do odwiedzenia Mobilefun - tam na pewno znajdziecie coś ciekawego dla siebie i swoich elektronicznych gadżtów. Strona główna - http://www.mobilefun.pl/.



30 komentarzy:

  1. Uwielbiam spódnice, szczególnie te rozkloszowane bo tylko w nich można czuć się swobodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba zestawy są genialne bo z moimi ulubionymi kolorami więc ciężko mi zdecydować który ładniejszy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz cudnie... podoba mi się zestaw z tą różową spódnicą ... uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba zestawy są naprawdę śliczne ;) mi osobiście bardziej podobasz się jednak w pierwszym, gdyż uwielbiam miętowe dodatki. Jeśli natomiast chodzi o obudowy na tableta to super, że podałaś tutaj stronkę z nimi, ponieważ właśnie dostałam kilka dni temu od chłopaka identyczny tablet tylko czarny i poszukiwałam jakiegoś pokrowca, żeby mi się nie zniszczył, więc na pewno skorzystam z podpowiedzi ;) Życzę Ci miłego dnia :) Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów pokazujesz bluzeczki z odkrytymi plecami a mnie nadal nurtuje kwestia bielizny pod nimi. Widać, że masz tutaj stanik, więc proszę powiedz jaki miałaś na sobie tym razem i przy poprzedniej stylizacji z miętową sukienką? Przepraszam, że tak wypytuje, ale naprawdę potrzebuje w tej kwestii pomocy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zestawy są IDEALNE!!! Ja natomiast zamawiam cały zestaw nr 2. Zmienię tylko buty na Np. Białe, krótkie converse. Pomogłaś mi także z tabletem :) Długo szukałam takiego sklepu i w końcu mi się udało :) Pozdrawiam cieplutko, Roksana.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolorowe zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka z pierwszej stylizacji jest przepiękna, marzy mi się dokładnie taka sama.
    Ja mam jedną rozkloszowaną sukienkę, która dołem układa się własnie jak te spódniczki, bardzo ją lubię, tylko okazji mało by ją zakładać, bo jest jasna, miętowa i na co dzień mi jakoś nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne! dla siebie jednak wolałbym róż <3

    OdpowiedzUsuń
  10. obie stylizacje w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. te spódniczki są piękne, kobiecie... Szczególnie podoba mi się ta turkusowa, choć w obu wyglądasz równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się zestaw z niebieską spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowne spodniczki, idealnie do Ciebie pasuja! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobne etui na tablet i naprawdę dobrze się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje są sliczna jednak wybieram tę różową sama bym sie tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oba zestawy są ekstra :) kolory wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne spódniczki :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylizacje do mnie przemawiają, sa super! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle superancko :)

    Mam pytanie jaki masz rozmiarek tej spódniczki amarantowej? Czy firma tej spódniczki to s.moriss na tej blaszce powinno być napisane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwie stylizacje perfekcyjne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki jest model okularow prada ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to model Prada 23 QS - http://optyline.pl/product/Prada+23+QS :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Obydwa połączenia są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana mam do ciebie pytanie : czy przed dodaniem zdjęć na bloga zmniejszasz ich rozmiar? Bo ja tak robię i strasznie mi to psuje jakość. A jak zmniejszasz to w jakim programie ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zmieniam szerokość na 700 w programie PhotoScape :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  24. jesteś bardzo ładna! różowa spódniczka jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie propozycje są równie śliczne ;) mi jednak bardziej spodobała się ta z miętową spódniczką, ponieważ to mój ulubiony kolor ;) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Co myślicie o takich butach na wesele - http://houseofjeans.pl/obuwie/sandaly-steve-maddenr-spycee-black-8881.html Jestem niska więc szpila może być taka wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne i jak na tą firmę to dobra cena :) ja mam 2 pary tego producenta :)

    OdpowiedzUsuń