sobota, 5 lipca 2014

Pudrowa sukienka z tiulem


Hej Kochani! Kilka dni temu obiecałam Wam, że na blogu pojawi się kolejny post kosmetyczny. Z powodu tzw. problemów technicznych z moją kartą pamięci, musiałam przełożyć jego publikację najprawdopodobniej na jutro. Dzisiaj mam dla Was jednak kolejną propozycję stylizacji na wesele, w której główną rolę gra prześliczna sukienka, jaką sama sobie wymyśliłam. Od dawna marzyłam o rozkloszowanej sukience z tiulowym dołem i odkrytymi plecami. Jeżeli macie jakieś wymarzone projekty to polecam "udać się z nimi" do Cocktail Shock. Wystarczy, że podacie swoje wymiary i pokażecie pomysł, a wymarzona sukienka tak jak do mnie trafi także i do Was. Z uwagi na to, że moja propozycja jest w bardzo delikatnych kolorach - pudrowego różu i szarości, postanowiłam przełamać ją czarnymi dodatkami w postaci kopertówki i szpilek. Jak się Wam podoba takie połączenie? Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu. Za oknem świeci piękne słoneczko, więc uciekam i nie marnuje już ani chwilki dnia na siedzenie w domu. Wam także życzę miłego i słonecznego dnia oraz całego weekendu Kochani!

Sukienka - TUTAJ / Okulary - TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ / Kopertówka - Felice / Szpilki - Papilion





36 komentarzy:

  1. Nie zrobiła na mnie wrażenia ani zachwtu ta sukienka i zacznijmy od tego ze jest nie wygodna i niepraktyczna , bądźmy realistami te odkryte plecy i te spadające ramiączka nie trzymają się na swoim miejscu , i ciagle trzeba je poprawiać , odstające boki więc wygoda żadna . I ten tiul jakkoś mi nie pasuje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się z Tobą zgodzić ;) fakt, wiele sukienek z odkrytymi plecami jest mało praktyczna, gdyż ramiączka faktycznie spadają - w tym projekcie jednak tak się nie dzieje i trzymają się idealnie na swoim miejscu :) Nic nie trzeba poprawiać, a boki wcale aż tak mocno nie odstają :) Jeśli komuś nie odpowiada taki tył to nie ma problemu aby wszyć dodatkowy paseczek np. na wysokości biustonosza. Ja chciałam odkryte plecy i nie żałuje, ponieważ naprawdę nie czułam w tej sukience żadnego dyskomfortu :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę że jesteś zadowolona bo to ty taką jsobie zaplanowałaś i wymarzyłaś ;) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę że jesteś zadowolona bo to ty taką jsobie zaplanowałaś i wymarzyłaś ;) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    4. Dla mnie ten tiul to kropka nad 'i' :) Bardzo tutaj pasuje! Nie zgodzę się, że jest zarezerwowany tylko dla osób w pewnym wieku lub panien młodych, w tym zestawienie wygląda świetnie!

      Usuń
  2. Ile kosztowała ta sukienka na twój wymiar? jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukieneczka kosztuje 219 zł ;) taaak zgadzam się jest cudowna :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Sukienka jest prześliczna! Aczkolwiek mam wrażenie, ze masz trochę za ciasny rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt chyba źle się zmierzyłam w pasie :) 1 cm więcej i byłoby idealnie, ale w obecnej wersji także nie narzekam, sukienka nie pękła więc chyba nie było tak najgorzej :) :) :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Ciekawa, jednak mnie nie zachwyca. Wydajesz mi się w niej taka... napompowana.
    Nie chcę Cię urazić, bo jestes piękną kobietą, jednak sukienka mi nie pasuje.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest śliczna, ale największe wrażenie robi jej tył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ładna ale już nie mogę patrzeć na Twoje sztuczne pozowanie. Nie chce Cie urazic ale na niektórych zdjęciach wyglądasz jak robot. A mianowicie dzisiejsze pierwsze Twoje zdjęcie. Troche naturalności usmiechu i zabawy a zdjęcia będą o wiele lepsze ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię ;) masz rację na pierwszym zdjęciu chyba troszkę za bardzo skupiłam się na tym aby sukienka ładnie wyszła, zapominając o "naturalności". Na pewno nad tym popracuje, ale łatwo nie będzie, gdyż takie pozowane przyzwyczajenia wchodzą w krew :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. fantastyczna jest ta sukienka!
    podoba mi się to szerokie kloszowanie spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Wow sukienka marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zgadzam się jest piękna - dokładnie taka jaką sobie zaplanowałam i wymarzyłam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. za nic nie jestem w stanie znaleźć tego naszyjnika na podanej stronie, mogę prosić o linka? Będe baardzo wdzieczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest już niedostępny :( Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. piękny projekt! Wyglądasz w niej naprawdę olśniewająco pięknie !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Esterko kupiłaś coś na wyprzedażach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnimi czasy nie, gdyż nie mam czasu na to aby buszować po wyprzedażach :( wolny czas wolę poświęcić na bardziej kreatywne zajęcia :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. piękności! uwielbiam w pastelach ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej pomijając że sukienka poszerza, pompuje i zniekształca biust (choć to pewnie wina braku biustonosza) to tył jest imponujący. Tiul jednak zostawiłabym dla panny młodej lub nastolatek :)

    p.s Znasz dziewczyny z loveandgreatshoes? Ty też jesteś z Lublina jak one?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wyrażenie szczerej opinii ;) nie uważam jednak aby tilu był zarezerwowany tylko dla Panny Młodej lub nastolatek - 24 lata to jeszcze nie czas kiedy powinnam się ubierać jak starsza Pani, nie sądzisz? :)
      Owszem także pochodzę z Lublina, ale nie znam dziewczyn z loveandgreatshoes :) nigdy nie miałyśmy okazji się poznać, ani nawet zobaczyć. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Co za bzdura z tym tiulem dla nastolatek ... gorszej głupoty nie słyszałam , nie żyjemy w średniowieczu , teraz je noszą 20 -sto latki jak i 40 -sto latki to nie te czasy kiedy kobiety mające 40 lat wyglądem przypominały babcie , dziś niejedna nastolatka może pozazdrościć wyglądu nie jednej 40- sto letniej kobiecie ..więc czy 20 lat czy 40 nie ma przedziału aby nosić tiul

      Usuń
    3. Proszę zobaczyć kobieta mająca 68 lat i w tulach wygląda bosko https://www.facebook.com/photo.php?fbid=720581571341912&set=a.720581518008584.1073741925.101762486557160&type=1

      Usuń
  15. Wow!!! Wyglądasz obłędnie. Sukienka jest piękna i pięknie eksponuje Twoje piękne ciało.Naszyjnik i okulary są również extra.A tiul i ja chętnie bym założyła , mimo że jestem prawie 10 lat starsza od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwyciła a mnie ta stylizacja a sukienka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś taka ładna uśmiechaj się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie Ci w tej fryzurce i okularach ;)
    sukienka urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie chcesz przypadkiem sprzedac tej sukienki? :)

    OdpowiedzUsuń