czwartek, 10 lipca 2014

Subtelna mieta..



Hej Kochani! Lato to idealna pora na sukienki. W mojej szafie znajduje się ich mnóstwo. To pewnie z tego powodu, tą którą prezentuje Wam dzisiaj odnalazłam podczas ostatnich porządków na dnie szafy. Subtelny kolor i zwiewny oraz nietuzinkowy krój, sprawiają, że sukienka jest bardzo kobieca. Przy odpowiednim doborze dodatków możecie ją założyć zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia np. na wesele. Moim zdaniem jest troszkę za luźna, więc postanowiłam dobrać do niej pasek podkreślający talię. Reszta dodatków to czarna kopertówka i bardzo wysokie szpilki z łańcuszkami, które idealnie wydłużają nogi. Mam nadzieję, że moja kolejna propozycja przypadła Wam do gustu. Pozdrawiam Was cieplutko i czekam na Wasze opinie. Miłego dnia Kochani!

Sukienka - TUTAJ / Kopertówka - Felice / Zegarek - GUESS / Szpilki - TUTAJ / Okulary - Prada TUTAJ






24 komentarze:

  1. beautiful dress!!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. "ramiona" sukienki sprawiają, że jest niepowtarzalna :) piękna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ! Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka i buty mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zwiewne delikatne sukieneczki! Ta wygląda przepięknie! Esti mega look :) Przepiękna, kobieca i delikatna <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się pieknie prezentujesz!!! :)

    Może odwiedzisz kiedyś Lubliniec i zrobimy wspólnie jakieś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te łańcuchy na szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, wyglądasz w nim ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa fryzura, bardzo mi się podoba takie uczesanie i sądzę, że bardzo ci pasuje
    co do sukienki to ładnie w niej wyglądasz, ale jej górna część mi się nie podoba, jest nieco przekombinowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów muszę to napisać, że fryzura, zwykła, ale przykuwająca wzrok :)
    Sukienkę już gdzieś widziałam tak po prostu bez dodatków, lecz czarną albo białą. Ale w połączeniu z paskiem prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna góra sukienki, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale długie nogi :) W ogóle wyglądasz jakbyś miała ze 190 cm na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna sukienka i Ty w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeslicznie wygladasz dziewczyno tylko plis usmiechaj sie prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.estellefashion.pl/2014/06/letni-spacer.html Chciałabys może sprzedac tą bluze adidasa? :) mój mail atomuwa@wp.pl :):) Było by mi miło bo nigdzie nie moge jej znalezc

    OdpowiedzUsuń
  16. Styl kompletnie nie mój, ale....masz piękne, zgrabne nogi i gładką cerę. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny styl taki mega kobiecy a do tego uroda i szyk brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę szpilek :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń