piątek, 18 lipca 2014

Trzy stylizacje na rózne okazje..


Hej Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was trzy stylizacje zupełnie "z innej beczki", jak to się potocznie mówi. Skąd pomysł, aby pokazać Wam je wszystkie naraz? Jak wiecie często przygotowuje dla Was takie łączone posty - zazwyczaj jednak o podobnej tematyce. Tym razem jednak znalazłam na komputerze trzy zapomniane zestawy, które na publikacje czekały tak długo, że postanowiłam Wam pokazać wszystkie naraz. Mam nadzieje, że się Wam spodobają, gdyż są zupełnie różne. Sądzę, więc, że każdy będzie mógł znaleźć jakąś inspirację właśnie dla siebie. Zapraszam więc do zapoznania się z opisem stylizacji oraz zdjęciami. Jestem ciekawa, która z propozycji spodobała się Wam najbardziej? :)

STYLIZACJA NUMER 1

Komplety bluzka plus spodenki, w tym samym wzorze są w sezonie wiosna-lato 2014 bardzo modne. W swojej szafie posiadam już kilka takich zestawów. Ten, który pokazuje Wam dzisiaj bardzo mi się spodobał, jednak jak stwierdziłam, nie do końca czuje się dobrze w zieleniach, dlatego też komplecik jeszcze dziś trafi na planowaną wyprzedaż szafy. Dobrałam do niego czarne dodatki w postaci asymetrycznych szpilek, kocich okularów oraz kopertówki. Z powodu na wzorzyste printy, postanowiłam zrezygnować z nadmiaru biżuterii i do stylizacji dobrałam jedynie skromny zegarek na czarnym, skórzanym pasku. Jak się Wam podoba taki zestaw? Także lubicie łączyć różne elementy stylizacji z tymi samymi wzorami? 

Bluzka - TUTAJ / Spodenki - TUTAJ / Okulary - TUTAJ / Zegarek - Daniel Wellington
Kopertówka - Felice / Szpilki - Papilion






STYLIZACJA NUMER 2

Kolejna propozycja to połączenie nieprzemijającej klasyki w postaci bieli, z kolorem żółtym. Szczerze mówiąc, nie sądziłam, że kiedykolwiek przekonam się do tego koloru. Nigdy nic mi się nie podobało, aż do momentu gdy przyszedł taki czas, że znalazłam dwie piękne zółte sukienki i zmieniłam zdanie. Ta którą mam na sobie idealnie nadaje się zarówno na co dzień jak i na większe wyjście, wszystko tak jak już wiele razy podkreślałam, zależy od doboru odpowiednich dodatków. Ja postawiłam na białą ramoneskę, asymetryczne szpilki oraz kopertówkę. Biżuteria to podobnie jak w poprzedniej propozycji - tylko zegarek, jednak tym razem ulubiony, złoty marki GUESS. Jak się Wam podoba takie połączenie?

Sukienka - TUTAJ / Ramoneska - TUTAJ / Kopertówka - Manzana / Szpilki - Papilion / Zegarek - GUESS






STYLIZACJA NUMER 3

Ostatnia stylizacja jaką dla Was przygotowałam jest propozycją na codzienne wakacyjne dni. Luźny t-shirt, jeansowe szorty i wygodne buty to bardzo dobre połączenie. Uprzedzając Wasze pytania, od razu odpowiem - nie, nie było mi gorąco w tych butach, gdyż są naprawdę wygodne, a dzięki wycięciom, także przewiewne. Tym razem "zaszalałam" z biżuterią i oprócz zegarka dobrałam także dwie bransoletki. Wymowny napis na koszulce skłaniał każdą inną osobę do robienia sobie zdjęć z telefonem, podczas "robienia selfie" więc wybaczcie, ale ja już sobie to darowałam :) Mam nadzieję, że któraś z propozycji - albo nawet i wszystkie - się Wam spodobała i będzie dla Was letnią inspiracją. Tym razem z mojej strony to by było już na tyle, czekam na Wasze opinie i życzę Wam miłego i słonecznego weekendu Kochani!

T-shirt - TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ / Szorty - TUTAJ / Zegarek - TUTAJ / Torebka - Beata Prejsnar
Bransoletki - TUTAJ / Buty - Casadei TUTAJ / Okluary - Prada TUTAJ




29 komentarzy:

  1. Kochana jesteś śliczna! <3
    Pierwsza stylizacja mistrzowska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię i zazdroszczę tak dobrej organizacji czasu ;) nie dość, że pracujesz, zajmujesz się domem, masz męża, któremu poświęcasz czas oraz inne obowiązki, to jeszcze znajdujesz czas na bloga. Naprawdę jesteś moją ulubioną blogerką i uwielbiam Cię nie tylko za Twoje stylizacje, pomimo, że większość mi się podoba, ale za to jaką jesteś miłą i ciepłą osobą. Kiedy tylko nie napiszą do Ciebie z prośbą o pomoc to zawsze mi jej udzielasz, poza tym dbasz o swoje czytelniczki i dajesz nam mnóstwo nowych pomysłów i tak jak to sama stwierdziłaś inspiracji. Jestem pod wrażeniem i oby tak dalej, nigdy się nie zmieniaj ;) Pozdrawiam Cię serdecznie, twoja stała czytelniczka Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy propozycje są świetne, jednak do mnie najbardziej przemawia ta druga. Sukienka w połączeniu z białymi dodatkami wygląda naprawdę obłędnie :) Pozdrawiam Cię, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jestem już stara bo wszędzie optycznie brakuje mi na długości ;P
    ogólnie 1 i 2 stylizacja bardzo mi się podobają, ale gdybym sama miała takie rzeczy na siebie ubrać to z pewnością spodenki i sukienka musiałyby być nieco dłuższe żebym mogła się czuć komfortowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje mnie najbardziej urzekła druga anielsko wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój typ to numer jeden - może dlatego, że to najbardziej mój styl ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie fajne, ale wg nas najlepsza pierwsza! Pozdrawiamy z Londynu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dwójka cudo, a trójka typowo w moim stylu ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja COOL !! :) zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne stylówki:)
    ja wybieram nr 2:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza stylizacja najbardziej mi przypadła do gustu :) i fryzura również - nie wiem, jak upięłaś włosy, ale wyglądają bosko! :)

    pozdrawiam serdecznie,
    Paula z MamajBags

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie piękne, ale środkowa najcudowniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. W jakim programie łączysz ze sobą zdjęcia:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia łącze w PhotoScape :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. A jak robisz między tymi połączeniami takie rozmazanie ?:)

      Usuń
    3. ??? Spokojnie troszkę cierpliwości nie siedzę na blogu 24 godziny na dobę... jest sobota mam także swoje życie.. brak cierpliwości to najgorsze co może być i wywołuje we mnie niechęć do pomocy :/ Pozdrawiam

      Usuń
    4. Niezbyt miła jesteś

      Usuń
    5. Nie jestem nie miła, ale postaw się w mojej sytuacji. Nawet nie zdarzyłam jeszcze wejść na bloga a już miałam kilka razy znaki zapytania :/ czy to jest normalne? Staram się odpisywać i pomagać każdemu, ale mam też swoje życie i nie siedzę 24 godziny na blogu. Nie cierpię braku cierpliwości i niejako braku szacunku do drugiej osoby. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Pierwszy set najlepszy :) Przepiękny komplet.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie super :* Oby więcej takich cudownych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Numer dwa :) W tej kolorystyce wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego tak dziwnie stoisz? Koślawo nogi stawiasz,to psuje efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. W stylizacji nr 1 wyglądasz jakbyś miała przepuklinę brzuszną, stylizacja nr 2 jest świetna, moim zdaniem powinnaś unikać krótkich spodenek czy spódniczek, twarzą nadrabiasz nogi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za bzdura. Zazdrosc Cie zzera kolezanko.

      Usuń