piątek, 25 lipca 2014

White dress.


Halooo Kochani! Po ostatnich kosmetycznych nowościach mam dla Was chwilkę "wytchnienia". Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam nową propozycję na ciepłe, letnie dni. Rolę główną gra w niej śliczna biała sukienka. Tym razem dobrałam do niej dodatki w stylu eleganckim, ale idealnie pasują do niej także balerinki, płaskie sandałki lub nawet espadryle. Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba. Życzę Wam miłego wieczorku oraz słonecznego, ciepłego i oczywiście mile spędzonego weekendu! 

Sukienka - TUTAJ / Torebka - Stylefruits / Sandałki - Miasto Butów / Okulary - TUTAJ





29 komentarzy:

  1. Śliczna ta sukienka i bardzo ładnie się w niej prezentujesz. Gdzie taką kupiłaś i czy były jeszcze inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasuje do Ciebie taki krój sukienki, ponieważ jest dziewczęca i słodka, a Ty kojarzysz mi się właśnie z taką osobą :) Osobiście bym się na nią nie skusiła, ponieważ przy moim wzroście 182cm, niestety byłaby pewnie za krótka jak większość innych ładnych sukienek, które pokazujesz na swoim blogu :( Pozdrawiam i również życzę Ci udanego weekendu ;) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczka podoba mi się, tak dziewczęco się w niej wygląda, buciki i torebka ładna, a Ty wyglądasz SUPER !!!, i te malinowe usteczka....;))

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely ootd as usual from u sweetie , xoxo

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S . I Have a new post ( Random Stuff ) leave me some love ,

    OdpowiedzUsuń
  5. super! podoba mi się :)

    ps. a u mnnie? KLASYCZNIE I MODNIE NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po sukienkę zapraszamy na www.sugarfree.pl :-) oprócz białej mamy jeszcze szarą, czarną, miętową, różową, błękitną i granatową :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny set ;]


    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, aczkolwiek te sukienki nie są dla mnie. Przy moim wzroście 158cm. wyglądałabym w niej jak kuleczka, zresztą mierzyłam ostatnio taka i niestety moje przypuszczenia się sprawdziły ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, jak ja nie mogę się napatrzeć na Ciebie w tych ustach - naprawdę zrobione sa idealnie! ; )
    stylizacja śliczna, torebka mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak pięknie Ci w upiętych włosach!! ;D
    biel sukienki ślicznie komponuje się z kolorem ust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka jest świetna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie wyglądasz! Założysz zwykłą, prostą białą sukienkę, a tak super na Tobie wygląda:)
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo delikatnie i dziewczęco, tylko jakoś ta fryzura mi tu nie pasuje, za bardzo dodaje Ci powagi!

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi sie torebka bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, właśnie dołączyłam do grona obserwujących Twój świetny blog!:) Ja dopiero zaczynam, może pomożesz, zaobserwujesz, polubisz na fb?
    www.justylina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienkeczka jest śliczna :) idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również czekam na taką sukieneczkę:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna prosta a zarazem urocza sukienka. A co do wyboru bucików, masz rację. Według mnie każde inne buciki nadadzą innego wyrazu sukience. Takim sposobem możemy uzyskać look na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co to za pomadka którą masz na ustach ?

    OdpowiedzUsuń
  22. biale sukienki strasznie mi sie ostatnio podobaja

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz w czerwonych ustach! Boska sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musisz mieć fajny podkład, bo cerę nasz niesamowicie gadziuteńką. W ogóle bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki masz rozmiar tej sukieneczki? chciałabym ją zamówić ale nie wiem jaki rozmiar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar S ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedz! a kierowałaś się tabelą rozmiarów czy zwykle nosisz S? Również pozdrawiam! :)

      Usuń