czwartek, 17 lipca 2014

Wzorzysta maxi na letnie dni..


Hej Kochani! Ostatnio w mojej szafie pojawiło się kilka zwiewnych sukienek maxi. Uważam, że idealne sprawdzają się w ciepłe, letnie dni. Tym razem przygotowałam dla Was propozycję wzorzystą. Długie, graficzne maxi stają się coraz bardziej popularne nie tylko w wersji wieczorowej, ale też codziennej, a nawet sportowej. Wzorzysta maxi jest bardzo łatwa do zaaranżowania, gdyż praktycznie sama spełnia rolę całej stylizacji. Wystarczy dobrać tylko wygodne buty (moja propozycja to sandałki rzymianki) torebkę oraz ewentualnie delikatną biżuterię i codzienną stylizację mamy gotową! Jak Wam się podoba? Z niecierpliwością czekam na Wasze opinie i życzę Wam miłego oraz słonecznego popołudnia Kochani! Przesyłam całusy!

Sukienka - TUTAJ / Torebka - Beata Prejsnar / Sandałki - Allegro / Zegarek - GUESS / Okulary - Prada TUTAJ







38 komentarzy:

  1. Maxi latem też bardzo lubię mam chyba ze 3 sukienki ale jednolite a ta mnie zaskoczyła i zauroczyła ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest ta maxi. Długo takiej szukałam, więc jeśli będzie jeszcze mój rozmiar to po weekendzie się skuszę ;) Napisz tylko Esterko czy jej materiał jest taki przeźroczysty, czy bardziej dresowy i nie prześwituje? Pytam, ponieważ kupiłam już jedną maxi, w której nie da się chodzić bo tak przez nią wszystko widać :( Będę bardzo wdzięczna za pomoc ;) A tak a propo już nie stylizacji tylko całokształtu to super wyglądasz i te nowe usta pięknie do Ciebie pasują ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;) co do sukieneczki to nie musisz się obawiać - nic nie prześwituje, gdyż materiał nie jest przeźroczysty ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. nie mogę się napatrzyć na tą cudowną sukienkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za piękny kolorek na ustach? Jaka to pomadka albo błyszczyk? Zazdroszczę Ci tych ust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciach samej twarzy te usta jeszcze jeszcze, ale w całości.. porażka. W szczególności z profila - jak kaczka! Oszpeciłaś się moim zdaniem... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta nie wyglądają jak u kaczki ;) zależało mi na naturalnym efekcie i taki właśnie jest ;) na tym zdjęciu akurat mówiłam coś do Kuby, który robił mi zdjęcia i dlatego tak wyszły, a niestety, że było to jedyne zdjęcie bokiem jakie wyszło, ponieważ wiał wiatr - dlatego właśnie takie dodałam ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. ja odnoszę inne wrażenie, może to rzeczywiście kwestia mówienia. Na pewno usta zniwelowały nieco Twoją wystającą żuchwę. Ale postarzają...

      Usuń
    3. Na żywo wszystko wygląda jak należy :)

      Usuń
  6. świetna. ja wciąż jestem w poszukiwaniu swojej idealnej maxi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak Grecka bogini ;)<3
    Sukienka jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty ślicznie wyglądasz! Bardzo do Ciebie pasują takie zwiewne długie sukienki, z Twoimi blond włoskami tworzą super całość ;) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ada

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta sukienka. Letnie kolory + świetne wzory. Pięknie w niej wyglądasz.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka cudowna, ma świetny wzór, a połączenie kolorów nietuzinkowe, ale daje znakomity efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  11. wow suknia jest piękna <3 wyglądasz oszałamiająco !

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!
    świetna jest!

    masz, posiadając ją, pewność, że mało kogo spotkasz w podobnym modelu na ulicy ;) bo myślę, że większość Polek jest w kwestii wzorów i kolorów zachowawcza i na taką by się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjawiskowa sukienka uwielbiam takie maxi bo są zwiewne, wygodne i wyglądają super :D Okulary też są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki maxi są rewelacyjne, moim zdaniem to hit tego lata!:))
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest świetna a usta genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam maxi, a ta sukienka jest obłędna ! :) cudo!:*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. love the colours of your dress
    xoxo
    happy day dear

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pytanie czy zakładasz biustonosz do takiej sukienki? ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem ta sukienka wyglada jak bezksztaltny worek.. W niej wygladasz jakbys miala rozmiar 40 a przeciez tak nie jest :) Z paskiem w tali byloby 100 razy lepiej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A usta bardzo mi sie podobaja, widac zmiane ale nie sa to "glonojady" jak to sie czesto mowi :P ale pieknie i naturalnie zrobione usta naprawde jestem pod wrazeniem, moglas juz dawno sie zdecydowac :) tylko zebys pozniej nie przesadzala :) ale efekt naprawde wow :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna sukienka ;-) Podoba mi się Twój makijaż.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna sukienka, jak ja kocham maxi :) Twoja jest genialna Esti <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietnie ,że nie jest prześwitująca bo duzo maxi sukienek takich właśnie jest piekne te wzory na niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna sukienka :) ja jakoś nie mogę się przełamać, by kupić taką :(

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ta sukienka! Wygladasz w niej ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta sukienka, z pewnością zabrałabym ją na jakiś wakacyjny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę przyznać, że sukienka ma bardzo ciekawy print;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka, a Ty naprawdę ślicznie w niej wyglądasz :) Pozdrawiam Cię, Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. Na jakim programie robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń