wtorek, 1 lipca 2014

Zwiewna cielista sukienka | Czerwcowe pudeleczko ShinyBox



Hej Kochani! Pod osłoną nocy stworzyłam dla Was nowy dwuczęściowy post. Niestety ostatnio mam coraz mniej czasu i tak jak już kiedyś pisałam, bardzo bym chciała aby doba miała 48 godzin. Pomimo dobrego planowania, bywa różnie, ale mam nadzieję, że niedługo jakoś wszystko ogarnę a posty znów będę mogła tworzyć w dzień a nie o 1 w nocy. Deszcz za oknem natchnął mnie do pokazania Wam kolejnej sukienki z mojej wakacyjnej kolekcji oraz przedstawienia Wam recenzji kosmetycznej, czerwcowego pudełeczka ShinyBox, które bardzo mnie zaskoczyła - oczywiście pozytywnie. Wracając jednak do stylizacji, to tym razem postawiłam na zwiewną sukienkę, która idealnie nadaje się na wesele lub inną rodzinną imprezę. Kolor beżowy jest neutralny, delikatny i bardzo kobiecy. Do sukienki dobrałam dodatki w postaci brzoskwiniowego puzdreka oraz beżownych sandałków. Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodoba i będzie dla Was inspiracją do stworzenia czegoś podobnego. Zapraszam Was na zdjęcia oraz recenzję kosmetyczną wraz z niespodzianką w postaci kodu rabatowego na nowe lipcowe pudełeczko ShinyBox. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego oraz słonecznego dnia! Dodatkowo przesyłam Wam mnóstwo całusów Kochani! :)

Sukienka - TUTAJ / Okulary - TUTAJ / Puzderko - Avanti / Sandałki - MiastoButów






Recenzja czerwcowego pudełeczka ShinyBox


Kochani, tak jak obiecałam na wstępie, druga część posta jest poświęcona tematyce kosmetycznej. Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego już w mojej "karierze" pudełeczka ShinyBox. W tym miesiącu zawartość jak zawsze mile mnie zaskoczyła i znalazłam kilka produktów, które bardzo mnie urzekły. Poniżej znajdziecie moją opinię na ich temat. Ogólna ocena pudełeczka w skali od 0 do 10 to bezprecedensowo i niezaprzeczalnie 10! Zapraszam więc na wyczerpującą recenzję. Mam nadzieje, że się Wam spodoba i będzie dla Was pomocna. Jeśli chcecie zamowić czerwcowe pudełeczko to macie jeszcze możliwość to zrobić TUTAJ. Na końcu posta czeka na Was także rabat na nowe lipcowe pudełeczko, które już dzisiaj możecie zamawiać na oficjalnej stronie ShinyBox.


Pierwszym produktem jaki znalazłam w pudełeczku był antyperspirant marki DOVE. Unikalna formuła antyperspirantu Dove to w 1/4 krem nawilżający, który pielęgnuje delikatną skórę pod pachami. Kosmetyk zapewnia długotrwałą ochronę i nie pozostawia śladów na kolorowych ubraniach. Zapach to standardowy antyperspirant, przyjemny i nie za ostry. Mi osobiście przypadł do gustu. Produkt pełnowymiarowy ma pojemność 150ml i kosztuje około 15 zł. Drugi produkt, który od razu przykuł moją uwagę to spray ochronny przeciw komarom. Szczerze powiedziawszy nie cierpię tych wstrętnych latających owadów! Mam na nie uczulenie i wiosną oraz latem bez sprayu zapobiegającemu ukąszeniom staram się nie wychodzić z domu. Przyznam szczerze, że tego sprayu jeszcze nie testowałam, ale mam nadzieje, że mile mnie zaskoczy i podczas "trucia" komarów nie zatruje także siebie :) Mosquiterum spray ochronny o zapachu nietolerowanym przez owady zawiera naturalne olejki dla dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia. Został stworzony z myślą o zapewnieniu skórze skutecznej naturalnej ochrony latem, kiedy komary stają się wyjątkowo dokuczliwe. Zawarte w preparacie składniki pochodzenia naturalnego wspierają funkcje ochronne skóry, a utrzymujący się nawet do kilku godzin przyjemny cytrusowy zapach nie jest tolerowany przez owady (w szczególności przez komary i meszki). 


Kolejnym produktem jaki bardzo mnie ucieszył był peeling solny do ciała marki Organique. Ostatnio stała się to jedna z moich ulubionych kosmetycznych marek, gdyż kosmetyki są naprawdę przyjazne dla ciała i skóry oraz co najważniejsze nie uczulają. Peeling ma piękny zapach guarany i pozostawia ciało gładkie oraz nawilżone pozbywając się martwego naskórka. Ponadto oczyszcza i odświeża skórę i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Kryształki soli delikatnie masują, złuszczają zrogowaciały naskórek, stymulują i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Masło Shea, oleje: kokosowy i sojowy zapewniają komfort użycia, natłuszczają, zmiękczają i wygładzają skórę w trakcie zabiegu. Właciwości peelingów solnych: mocno pobudzają krążenie krwi, działają detoksykująco, redukują cellulit, łagodzą okołomieszkowe stany zapalne, natłuszczają i wygładzają skórę i są doskonałym wstępem do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Pełnowymiarowy produkt ma pojemność 200g i kosztuje 40zł. Kolejnym czwartym już produktem jaki znalazłam w pudełeczku było serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury marki Marion. Tego produktu także nie miałam jeszcze okazji używać, więc mam dla Was jednynie kilka słów od producenta. Serum stworzone specjalnie do ochrony włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Unikalna formuła zawiera kopolimery, które pozostawiają na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem, dzięki czemu stają się one mocniejsze, sprężyste i bardziej elastyczne. Serum nadaje włosom miękkości i aksamitnego połysku, zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów. Dzięki stosowaniu serum włosy są nawilżone i wygładzone.Pełnowymiarowy produkt zawiera 30 ml i kosztuje jedyne 10zł.


Następny produkt jaki znalazłam w pudełeczki był dla mnie ogromnym, ale zarazem miłym zaskoczeniem. Od dawna chciałam wypróbować gąbeczkę make-up blender. Słyszałam i czytałam na jej temat mnóstwo pozytywnych opinii, więc tym bardziej był to produkt, który niezmiernie mnie zaciekawił. Gąbeczka okazała się strzałem w 10! Pomimo iż uwielbiam nakładać podkład tradycyjnie palcami, to jest jedyną alternatywą zamiast pendzli i innych gąbeczek, którą jestem w stanie przyjąć, a nawet zastąpić nią moje palce. Make - up Blender to innowacyjna gąbeczka do aplikacji makijażu doceniona i stosowana przez szerokie grono topowych wizażystów. Gąbeczka jest stworzona, by zapewnić makijaż doskonałej jakości. Umożliwia wygodną aplikację wszelkiego rodzaju podkładów oraz korektorów, na dużych partiach twarzy i w załamaniach. Jej szeroka podstawa pozwala kilkoma ruchami wykonać makijaż twarzy, a wąska końcówka dociera w miejsca potrzebujące precyzyjnej aplikacji czy większego krycia. Make - up Blender pochłania o wiele mniej podkładu niż gąbki lateksowe, pędzle i zużyjesz go mniej niż podczas aplikacji opuszkami palców. Gąbeczka pozwala oszczędzić czas ponieważ Make - up Blender pozwoli uzyskać perfekcyjny efekt w zaledwie kilka chwil. Gąbeczka kosztuje 50 zł, ale jest naprawdę bardzo trwała i spokojnie wystarczy na dłuższy czas. Po każdym użyciu należy oczyścić gąbeczkę za pomocą mydła i wody (płukać do momentu uzyskania zupełnie czystej wody). Należy ją także odcisnąć w ręczniku i pozostawić do naturalnego wyschnięcia. Nie należy jej suszyć suszarką. Szósty produkt jaki znalazłam w czerwcowym pudełeczku ShinyBox to kolagenowa maseczka w kremie marki Etre Belle. skutecznie pielęgnuje skórę suchą i wrażliwą. Jej składniki, kolagen i wosk pszczeli dostarczają skórze substancji, które wyrównują naturalny poziom nawilżenia skóry. Cera jest gładsza i świeższa. Napięcie skóry powstałe zwłaszcza przy suchej skórze znika. Maseczka przeznaczona jest do suchej i opalonej słońcem skóry. Zastosowanie: dwa - trzy razy w tygodniu nakładać na oczyszczoną twarz, pozostawić na 15-20 minut, pozostałości zmyć wodą. Maseczka jest idealna do zastosowania po opalaniu. Pełen produkt ma pojemność pojemność 50ml i kosztuje 130zł.


W czerwcowym pudełeczku znajdowały się także prezenty od marki Sylveco. Jednym z nich była pomadka z peelingiem. Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki. Moim zdaniem jest rewelacyjna! Usta są po jej użyciu delikatne, nawilżone i gładkie. Tak jak pisałam na początku czerwcowe pudełeczko oceniam jako rewelacyjne! Znalazłam w nim wiele produkty na które od dawna polowałam oraz te, które urzekły mnie i bardzo przypadły do gustu mi oraz mojej skórze. Mam nadzieje, że moja recenzja okazała się pomocna także dla Was. Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało piszcie w komentarzach, na fanpage lub w wiadomościach mailowych. Jak tylko będę miała chwilkę to na pewno postaram się Wam odpisać i udzielić potrzebnych informacji. Poniżej mam dla Was także obiecany kod rabatowy na zakup lipcowej edycji pudełeczka. Mam nadzieje, że się Wam przyda! Pozdrawiam Was ciepło Kochani!


Summer Story by ShinyBox - Każde wakacje mają swoją wyjątkową historię. Lipcowe pudełko Summer Story by ShinyBox sprawi, że Twoje wakacyjne przeżycia będą jeszcze pełniejsze, barwniejsze, intensywniejsze. Lipcowe pudełko ShinyBox stanie się nieodłącznym kompanem Twojego wypoczynku, przyniesie Ci beztroskie chwile odprężenia i pozwoli oderwać się od codzienności. Przygotowaliśmy wakacyjny kod zniżkowy, specjalnie dla Czytelniczek 'Estelle Fashion':

10% RABATU na zakup najnowszego pudełka ShinyBox na hasło: ESTELLE10
Lipcową edycję ShinyBox już dziś można zamówić na: http://bit.ly/1ohOOdN

Zapraszam Was także do wzięcia udziału w świetnym konkursie, w którym możecie wygrać naprawdę wspaniałe nagrody, m.in: pudełka ShinyBox, kobiece tablety i smartfony marki Overmax! | weź udział na: http://on.fb.me/1nHMjVd

21 komentarzy:

  1. Nie byłam przekonana do tej sukienki, ale teraz widzę, że jest śliczna, a Tobie naprawdę bardzo ona pasuje. Widziałam ją już w tamtym roku na kilku blogach, ale żadna blogerka nie wyglądała w niej tak kobieco. Sukienka kojarzyła mi się bardziej z modą ciążową, jednak po Twojej stylizacji chyba sama się na nią skuszę :) Mam tylko jedno pytanie, czy na sheinside jest opcja zapłacenia zwykłym przelewem, czy tylko przez paypal z kartą kredytową? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :) Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Esti jaką masz pomadkę na ustach w tym poście? Od dłuższego czasu poszukuje takiego naturalnego koloru. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, sukieneczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z serum Marionu będziesz zadowolona ;) w ogóle wszystkie ich produkty termoochronne i prostujące włosy są jak najbardziej w porządku, wierna im jestem od lat i nigdy mnie nie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z serum Marionu będziesz zadowolona ;) w ogóle wszystkie ich produkty termoochronne i prostujące włosy są jak najbardziej w porządku, wierna im jestem od lat i nigdy mnie nie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. próbuję po raz piętnasty dodać komentarz, bo od wczoraj coś jest z moim bloggerem, wrrr ;P więc jeszcze raz - sukienka urocza, a z serum Marionu będziesz jak najbardziej zadowolona ;) ich produkty do termoochrony są świetne, używam całej serii z przerwami od kilku lat i nigdy mnie nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale wyglądasz ;)
    nie mam tego boxa, ale zawartość bardzo zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cała stylizacja piękna, bardzo subtelna, ja obecnie mam gąbeczke RT i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Można wiedzieć czym się zajmujesz?? Pracujesz, studiujesz??

    Sukienka śliczna, a Ty bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka ma śliczne detale :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska stylizacja. Bardzo podoba mi się całość.
    Idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sukienka, idealna stylizacja do Twego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna sukienka! :):**

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna stylizacja, podoba mi się absolutnie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna sukienka... wyglądasz szałowo...

    OdpowiedzUsuń
  16. love this dress!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza sukienka, idealne połączenie z delikatnymi sandałkami i torebeczką ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka wygląda niezwykle uroczo :)

    OdpowiedzUsuń