sobota, 9 sierpnia 2014

2 x totally black look


Hej Kochani! Z uwagi na to, że dawno nie było na blogu żadnych podwójnych propozycji, postanowiłam się zreflektować i przygotowałam dla Was dwa zestawy na co dzień, które łączy jeden klasyk - CZERŃ! Nie tylko mała czarna jest nieprzemijającym trendem. Także sam w sobie kolor nigdy się nie znudzi i zawsze będzie jednym z najbardziej rozchwytywanych, ponieważ dzięki niemu to co należy można wyeksponować, a to co trzeba ukryć, można oczywiście zatuszować. Poza tym czerń pasuje do wszystkiego i praktycznie na każdą okazję. Zapraszam Was więc na dwie stylizacje. Mam nadzieje, że się Wam spodobają. Oczywiście czekam na Wasze opinie, które są dla mnie bardzo cenne. Dodatkowo życzę Wam miłego i słonecznego dnia Kochani! :)

STYLIZACJA NUMER 1

Pierwsza propozycja to połączenie luźnych skórzanych szortów ze sweterkiem, który moją uwagę zwrócił głównie dzięki dodatkowi tulowych falbanek. Jest przewiewny i nie gryzie, więc idealnie nadaje się nawet na upały. Do tego zestawu dobrałam pojemną torebkę, okulary oraz świetne trampki na które polowałam już od dłuższego czasu! Dzięki koturnie są bardzo wygodne, a dodatkowo podkreślają i wysmuklają nogi. Ostatnio to jedne z moich ulubionych butów!

Sweterek - TUTAJ / Szorty - Cocktail Shock / Okulary - Ray-Ban / Torebka - Beata Prejsnar
Trampki - TUTAJ / Zegarek - GUESS






STYLIZACJA NUMER 2


Druga propozycja to stylizacja typowo na wakacje. Ja na moje niestety muszę jeszcze troszkę poczekać, gdyż z różnych przyczyn w tym roku musieliśmy je nieco odłożyć. Mam jednak nadzieje, że w końcu dojdą do skutku. W tym zestawie krótki luźny top, który posiada bardzo efektowny tył połączyłam z koronkowymi szortami. Do całości dobrałam panterkowy kuferek, wygodne balerinki oraz złoty naszyjnik pasujący do motywu na nich. Jeszcze raz życzę Wam miłego i słonecznego dnia Kochani!

Bluzka - TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ / Szorty - TUTAJ / Torebka - Persunmall / Zegarek - GUESS
Balerinki - Maargo / Paznokcie - Ewelinka z Galatea - Centrum kosmetyki profesjonalnej i Spa w Lublinie








38 komentarzy:

  1. dwójka!
    zdecydowanie dwójka.
    może dlatego, że mam słabość do takich topów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje! kocham czerń, a Ty wyglądasz w niej pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się stylizacja nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie cudowne, nawet nie wiem która lepsza!;):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta stylizacja ,i masz takie cudowne spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Estero, przeczytałam wywiad z Tobą na snobce.pl, w którym mówisz, że pracujesz w banku. Mam pytanie, jak to się ma do Twoich kolorowych paznokci? Słyszałam, że pracownice banków mogą mieć jedynie delikatny manikiur?? Pytam z czystej ciekawości, broń Boże ze złośliwości:)
    Pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale możliwe, że w pewnych bankach pracownice mogą mieć tylko delikatny manicure :) ja pracuje w PKO i nigdy nikt nie zwrócił mi uwagi ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Skoro tak twierdzisz to ok:)
      Można wiedzieć, czy pracujesz bezpośrednio z klientem czy jesteś "ukryta" gdzieś w biurze?:)
      Agata

      Usuń
  7. Piękni Ci w czerni! A bluzka z drugiego zestawu megaa!
    A moja figura jakoś sama tak przyszła, najpierw narzekałam, że jestem za chuda całą podstawówkę i gimnazjum, a z czasem wyszło mi to na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku!
    masz genialny styl!
    obie stylizacje są nieziemskie!
    idealne!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie druga stylizacja bardziej mi się podoba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, oba mi się na maxa podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty z drugiego zestawu są super! Uwielbiam balerinki ze spiczastymi noskami.
    Bluzka z tyłu jest też bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje są śliczne, chociaż bardziej stawiam na stylizację nr 2. Ty pięknie wyglądasz i w każdym kolorze jest Ci do twarzy, a spojrzenie MEGA > pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw jeden! uwielbiam falbanki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw numer 2 idealny :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki ze stylizacji numer dwa rządzą, ach... gdyby i mnie ten fason pasował byłabym przeszczęśliwa :) :)

    a u mnie już nowy post : www.xavilove.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. druga stylizacja to zdecydowanie hit! <3 szczególnie torebka w tej stylizacja chwyciła nas za serce!

    zapraszamy do nas:
    http://aandafactory.blogspot.com
    http://www.facebook.com/AandAfactory

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mowiac torebka nie wpadla mi w oko, ale spodenki za to widze tryskaja popularnoscia!

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzeczka z drugiego zestawu przebija wszystko! Fantastycznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  19. EfektOwny, nie efektYwny.
    Bardzo fajne spodenki w drugim stroju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie nr 2. Te koronkowe szorty są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet miejsca do zdjec nie potrafisz sama znalezc tylko zgapiasz od kolezanek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię nie rozśmieszaj mnie .. :) Pozdrawiam

      Usuń
  22. Mam do ciebie pewne pytanie. Nie jest one złośliwe ani w 1% ;).Może jest niestosowne ale ile ty zarabiasz?-tyle ciuchów, markowe okulary, zegarek, chusta od LV? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie wkracza w sfery prywatności, więc odpowiedzi na nie nie będę udzielała ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Zdecydowanie stylizacja nr 2 - genialna bluzka, szorty, rewelacyjne buty, a do tego te luźne i wygodne uczesanie ! idealnie ;) Ja uwielbiam czerń, więc ten kolor w lato mi w ogóle nie przeszkadza ! ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Numer dwa jak dla mnie powala na łopaty <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Druga stylizacja powala ,rewelacyjna ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Super torebka w panterkę ;)

    Zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing! Love both of your outfits!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba zestawienia są boskie :D Jednak muszę przyznać, że urzekły mnie koronkowe szorty. Są ślicznie ♥

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz stanik w tej bluzce, która odsłania Ci brzuch? Jakoś na tym zdjęciu z profilu źle to wygląda, może po prostu kwestia ujęcia bo z przodu prezentuje się duuuużo lepiej. Sama stylizacja świetna.
    Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń